Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
20-03-2014, 05:23 PM
Bericht: #31
RE: DayZ vragen
Dat die zaklamp overal doorheen schijnt weten ze.. met de nieuwe patch zou dat nu gedeeltelijk opgelost moeten zijn en anders is het in iedergeval het begin van de oplossing.
Was een probleem met belichting in de engine.

Dit moet ook het begin zijn van het speelbaar maken in het donker zodat flashlight werken zoals het hoort, gaslampen etc etc.

Wat een eigen server betreft.. eerst maar eens alles erin wat ik erin wil hebben kwa crafting, gebouwen dichttimmeren, voertuigen etc.. dan kijk ik wel eens verder of een eigen server een optie is.

laten we tegen die tijd kijken of we het allemaal nog leuk vinden en willen spelen.. dan kunnen we altijd gezamelijk eerst eens voor een paar maanden een server huren.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-03-2014, 09:45 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-03-2014 om 09:46 PM door zoog.)
Bericht: #32
Vermoedelijk, als we niet 24/7 de A2 server ernaast blijven draaien, kan de huidige dedicated die we huren ook een DayZ server hosten. Denk ik. Of misschien is DayZ extreem zwaar omdat het allemaal meer van de client naar de server is verhuisd.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
20-03-2014, 10:41 PM
Bericht: #33
misschien een idee dat een keer uit te zoeken..

Voorlopig nog niet interessant denk ik.. op zijn vroegst pas als DayZ SA in Beta is.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)