Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
04-02-2014, 11:32 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-02-2014 om 11:32 AM door OldRavenNL.)
Bericht: #21
RE: DayZ vragen
Check net DayZ..

Allebei mijn characters gereset.. zowel regular als hc.. fijn is dat.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-02-2014, 03:14 PM
Bericht: #22
edit :

blijkbaar is er soms een probleem dat als je je spel start hij niet bij de centrale hive kan komen.

Ik log net weer een keer in en had ineens wel mijn character weer terug.

Dus als je een een server join.. en je spawn met niets aan de kust terwijl je ergens fully geared was uitgelogged.. log dan uit en wacht even.. kan zijn dat er problemen zijn met de connectie met de centrale hive.

Begin niet opnieuw, want de kans is dan groot als de connectie met de hive wel weer op gang komt en je log uit.. hij je character overschrijft en je dus alsnog opnieuw begin.

Ik heb ook even de dev branch getest.

Opt in gedaan bij steam.. server gejoined.. even gespeeld.. daarna mijn DayZ weer terug gezet naar de stable en daar weer een hardcore server gejoined.. ik had gewoon weer mijn gegearde hc character in de table.

Dus het staat wel allemaal los van elkaar.. maar er zijn dus nogal wel eens problemen met connectie met de centrale hive.

Het is bekend.. en ze zeggen eraan te werken.
Reageren op dit bericht
04-02-2014, 03:45 PM
Bericht: #23
Goed om te weten, niet schrikken dus, gewoon later nogmaals proberen te joinen! thanks Raven!

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
Reageren op dit bericht
04-02-2014, 07:02 PM
Bericht: #24
Je hebt ook van die 'character delete' servers die je character verwijderen. Misschien gebeurde dat laatst met jou, Widow? Altijd goed naar de servernaam kijken in elk geval. Waarom ze die servers niet offline gooien is me een raadsel.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
24-02-2014, 06:21 PM
Bericht: #25
Ik zoek een long range scope voor mijn mosin.. wat is de beste plek om te zoeken? Kan er geen een vinden
Reageren op dit bericht
26-02-2014, 12:34 PM
Bericht: #26
(24-02-2014 06:21 PM)OldRavenNL schreef:  Ik zoek een long range scope voor mijn mosin.. wat is de beste plek om te zoeken? Kan er geen een vinden

Je kon ze eerst vaak vinden in die grote medical tents. maar ik weet niet of je ze daar nog kan vinden. Heb al tijd geen dayz gespeeld.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
26-02-2014, 12:37 PM
Bericht: #27
Nee, in die tenten spawned geen loot meer tegenwoordig, of door een bug of doordat het anders gebalanceerd is.

Ik heb er laatst wel een gevonden in een firestation op het NW Airfield.

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
Reageren op dit bericht
26-02-2014, 08:59 PM
Bericht: #28
Als je er weer eentje tegenkom, neem hem dan mee en roep even Biggrin

Ik neem hem graag van je over.
Reageren op dit bericht
19-03-2014, 03:39 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-03-2014 om 03:46 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #29
Zijn er bepaalde servers die jullie bezoeken of zijn het gewoon random servers. Als DayZ populairder zou zijn bij TDNL, was misschien een eigen server wel handig geweest. Alleen je komt er niet onderuit om eentje te huren wat algauw €50 tot €60 per maand kost voor een 40 slot publieke server.

Was al aan het kijken naar andere bedrijven die servers hosten. Misschien dat ik het 1 maand wil proberen, wanneer er genoeg animo is binnen TDNL en publieke spelers, misschien nog extra maanden erbij pakken en vervolgens met publieke donaties te werken.

Misschien een kleine website opstarten waar de server op komt te staan.

Zo hebben we met z'n alle een standaard server en hoeven we nooit bang te zijn dat we personages kwijt raken. Zo hoeven we ook geen zorgen te maken over dag en nacht.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-03-2014, 05:11 PM
Bericht: #30
(19-03-2014 03:39 PM)DeAdSeYe schreef:  Zijn er bepaalde servers die jullie bezoeken of zijn het gewoon random servers. Als DayZ populairder zou zijn bij TDNL, was misschien een eigen server wel handig geweest. Alleen je komt er niet onderuit om eentje te huren wat algauw €50 tot €60 per maand kost voor een 40 slot publieke server.

Was al aan het kijken naar andere bedrijven die servers hosten. Misschien dat ik het 1 maand wil proberen, wanneer er genoeg animo is binnen TDNL en publieke spelers, misschien nog extra maanden erbij pakken en vervolgens met publieke donaties te werken.

Misschien een kleine website opstarten waar de server op komt te staan.

Zo hebben we met z'n alle een standaard server en hoeven we nooit bang te zijn dat we personages kwijt raken. Zo hoeven we ook geen zorgen te maken over dag en nacht.

Dat zijn exact de dingen die me mateloos iriteren. Als je na zes uur 's avonds speelt dan is het gewoon donker ingame. An sich is dat geen enkel probleem, mits er een manier is waardoor je toch nog kan spelen. Ik vind die zaklamp toch echt te weinig. Mensen kunnen op 1000+ meter die lamp zien en hoeven maar naar de bron van de lichtbundel te mikken om raak te schieten. Begrijp me niet verkeerd, het is en blijft een survival game, dus NV voor iedereen slaat ook weer nergens op, maar voor mij is het allemaal vrij onspeelbaar als het donker is.

We wilden met Dutch Hounds zelf ook een server huren, maar weinig van ons hadden een baan of hielden wat over van hun baan, dus dat ging niet door en nu is uiteindelijk die groep zelfs helemaal opgehouden. Dus mochten we TDNL zelf een DayZ server huren dan zou ik daar blij mee zijn.
Aangezien het moeilijk is om een goede server te vinden wat betreft dag en nacht, zijn mensen vaak blij als ze die vinden. Als deze zo stabiel blijft draaien, komt men zeker terug. Dan zijn er vast ook mensen die willen doneren. Gewoon op de server een keertje reclame voorbij laten komen voor doneren ofzo.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)