Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
08-01-2014, 10:49 AM
Bericht: #1
DayZ SA Freeze in menu en/of na enkele seconden
Zoals te lezen is heb ik last van een zeer vervelende freeze in het menu of na enkele seconden.

Google geeft voldoende oplossingen, maar helaas hebben deze tot nu toe niet geholpen.
Als ik de taakbeheer weet tevoorschijn te toveren, dan kan ik met moeite de game eruit krijgen, maar hij blijft dan wel in de taakbeheer als de taakbalk staan. Ik krijg het alleen weg door een reboot.
Ik heb de game opnieuw laten downloaden, integriteit gecontroleerd, videodrivers geupdate, directx eraf en er opnieuw op gezet. Maar geen verbeteringen.
De eerste avond had ik geen problemen, daarna niks anders dan dit probleem. Ik krijg trouwens ook geen servers zichtbaar in de lijst als ik daar op klik. Een firewall probleem is het niet, want hij heeft toestemming voor inkomend en uitgaand verkeer.

Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen, of kamp je zelf met deze problemen?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-01-2014, 05:04 PM
Bericht: #2
RE: DayZ SA Freeze in menu en/of na enkele seconden
Is je game up-to-date? Er zijn recent weer kleine updates (7 en 5 mb) uitgebracht.
Je kan in Steam ook je game-bestanden controleren, weet even niet precies waar het zit, hij loopt dan de bestanden na of ze in orde zijn, wie weet helpt dat? Bij mij hielp dat een keer toen PayDay2 steeds problemen gaf met opstarten.

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-01-2014, 10:47 PM
Bericht: #3
Mijn game versie is: 0.30.114008. Oftewel de laatste stable.
Ik heb een check van de bestanden laten uitvoeren, en deze zijn goed bevonden.
Daarna helaas hetzelfde verhaal, al kan ik nu wel in alle menu's zitten (behalve "play" en "server" (als ik op iets klik)) zonder problemen. Kortom, het lijkt een stapje vooruit te gaan.

Vervolgens het goede idee om alles eraf te halen, inclusief profiel e.d., en na een reboot opnieuw laten downloaden en opbouwen. Helaas, het is nog niet verdwenen.

Profiel weer terug gezet en afwachten tot er een oplossing is.
Reageren op dit bericht
09-01-2014, 11:42 PM
Bericht: #4
Even op de development branch zetten (opt in aanvinken) dan update hij naar de development versie.
Kijken wat hij dan doet.

En dan weer opt out doen.. dan revert hij terug naar de laatste stable.. misschien werkt dat?
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
15-01-2014, 12:16 AM
Bericht: #5
Even melden dat de boel het weer doet. Ik heb een vermoeden wat het kan zijn, maar helaas is het testen ervan niet mogelijk. Mocht het weer voorkomen dan zal ik dat als eerste uitvoeren om te kijken of het ook werkelijk zo is.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)