Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
06-01-2014, 09:00 PM
Bericht: #21
RE: DayZ CO-OP woe 08-01-2014
Hmmm, kopen of niet kopen...

Aan de ene kant heb ik het niet zo op Early Access, aan de andere kant zijn die verhalen van jullie erg leuk!

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-01-2014, 09:29 AM
Bericht: #22
Het is nog lang niet wat het moet zijn.
Allereerst is het absoluut geen zombie survival mmo wat uiteindelijk de bedoeling is.
Zombies zijn er nog niet echt en of geen bedreiging.. dus dan blijft pvp over.
EN dan heb je voorlopig nog de vele soms wat frustrerende manieren van doodgaan.. ben je met veel moeite in meer dan een week met full gear aan het overleven in het uiterste noord oosten.. loopt je op de 1ste verdieping van een gebouw.. "you are dead" rubberband netwerk achtige error waardoor de server ineens denk dat je ergens anders ben en je door een muur heen teleporteerd.

Ik vind het zeer vermakelijk, maar als je echt DayZ wil spelen zoals het bedoeld is en niet opgewassen ben tegen een behoorlijke dosis frustratie dan zou ik zeker nog even wachten met aanschaffen.. voorlopig is het nog wel alpha.. pas bij de beta gaat de prijs omhoog.
Reageren op dit bericht
07-01-2014, 10:58 AM
Bericht: #23
(06-01-2014 09:00 PM)Nimster schreef:  Hmmm, kopen of niet kopen...

Aan de ene kant heb ik het niet zo op Early Access, aan de andere kant zijn die verhalen van jullie erg leuk!

Het is ook erg leuk maar wat raven zei is dat er nog vele bugs zijn, zoals die teleport glitch en nog veel meer. Ik was gister ook full gear en ik werd geteleporteerd en was opeens dood terwijl ik nergens vanaf viel.

De maker zegt zelfs op de steam store page van dayz dat je t niet moet kopen omdat je t hebt gehoord omdat het cool is, en alleen te kopen als je echt snapt wat early acces inhoudt.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-01-2014, 04:32 PM
Bericht: #24
Ik geef het op.. 3x een volledig ge-geared character kwijt.

1e - leefde 2 weken.. rubberband glitched dwars door de muur van de eerste verdieping.
2e - zonder wapen mee naar NW airfield.. dom.. werd als enigste neergemaaid.
3e - toch maar weer opnieuw .. na 3 uur volledig ge-geared.. word weer gelanceerd vanaf de controle toren op NE airfield.

Ik wacht wel even tot ze die rubberband rommel fix ook in de stable zit.
Reageren op dit bericht
08-01-2014, 01:49 PM
Bericht: #25
No way dat ik ook maar in de buurt van die locatie ga zijn, zit ergens aan de andere kant aan de kust... geen tijd gehad om een wandeling richting het midden te maken.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
08-01-2014, 02:22 PM
Bericht: #26
Ze hebben ook de spawns veranderd.

Als je nu spawn .. zit je zowiezo aan de oostkust.. ik geloof dat alle wat meer westelijke en zijdelijke spawns verwijderd zijn om te voorkomen dat iedereen alleen maar aan het westen blijft.

Ben nu zon 10x opnieuw gespawned en allemaal waren ze tussen kamyshovo en solnichniy
Reageren op dit bericht
08-01-2014, 06:22 PM
Bericht: #27
Ik ben er waarschijnlijk wel .. maar wel later.. en denk ook niet bij de groep.. maar ik luister dan gewoon wel mee wat jullie aan het uitvreten zijn.
Reageren op dit bericht
08-01-2014, 06:28 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-01-2014 om 06:28 PM door Mario.)
Bericht: #28
Ik ben erbij als speler.

7P rule:
Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance
[Afbeelding: banner4.gif]
Reageren op dit bericht
08-01-2014, 07:32 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-01-2014 om 07:51 PM door Nimster.)
Bericht: #29
Ik heb nu ook DayZ. Smile Echter weet ik niet zeker of ik straks bij de RV ben.

(Speler)

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
08-01-2014, 07:51 PM
Bericht: #30
Ik doe mee, als speler.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)