Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
05-01-2014, 11:32 PM
Bericht: #11
RE: DayZ CO-OP woe 08-01-2014
Eerste post aangepast, RV point zal in Rogovo zijn, bij de waterput in het noorden!

[Afbeelding: rv08012014.jpg]

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-01-2014, 12:46 AM
Bericht: #12
haleluja.. denk niet dat ik woensdag bij die rv punt kan zijn.. mij te ver weg..
Reageren op dit bericht
06-01-2014, 12:49 AM
Bericht: #13
Woensdag avond is nog drie avonden weg he! Als je dat niet red.... kruipend zelfs! Tongue2

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
Reageren op dit bericht
06-01-2014, 11:26 AM
Bericht: #14
(06-01-2014 12:46 AM)OldRavenNL schreef:  haleluja.. denk niet dat ik woensdag bij die rv punt kan zijn.. mij te ver weg..

ahjoh raven je zit vlak bij mijn positie en ik zal t vast ook wel halen Tongue2
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-01-2014, 02:11 PM
Bericht: #15
Is ten noord-oosten van Kabanino misschien niet beter? Aangezien vele van ons (althans, als ik iZurvive bekijk) in het noorden. Van daaruit kunnen we bijvoorbeeld naar Airfield, Vybor of Stary Sobor.
Reageren op dit bericht
06-01-2014, 04:56 PM
Bericht: #16
Wat ik helemaal niet snap, waarom pakken we geen centrale punt waar we bij elkaar komen. Telkens word er een stadje of dorpje uitgezocht wat het kortste bij de positie ligt waar we uiteindelijk naar toe moeten.

Waarom pakken we niet gezamenlijk een "vaste" centrale punt wat goed verdedigd kan worden. (Denk hierbij aan Zub).

Telkens spawn ik aan de ander zijde van de map, en moet telkens een pokke eind lopen voordat ik bij jullie ben. Centraal is voor iedereen meer toegankelijker.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
06-01-2014, 05:33 PM
Bericht: #17
Centraal = In het midden = Waar iedereen heen gaat = Campfest = Slachting = Frustratie = Ragequit. Duidelijk genoeg? Tongue2

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
06-01-2014, 05:38 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-01-2014 om 05:39 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #18
Ben nog nooit veel andere spelers tegengekomen, alleen juist langs de zee, grote steden en vliegvelden...Wink

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
06-01-2014, 05:48 PM
Bericht: #19
(06-01-2014 05:33 PM)Pek schreef:  Centraal = In het midden = Waar iedereen heen gaat = Campfest = Slachting = Frustratie = Ragequit. Duidelijk genoeg? Tongue2

Je kan ook op een rustige server gaan en dan naar de eind locatie gaan ^^ Zo heb je minder kans dat je doodgaat en kan je de kleine steden looten en dan heb je redelijk goeie gear. (wat mijn tactiek is)
Reageren op dit bericht
06-01-2014, 07:12 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-01-2014 om 07:13 PM door OldRavenNL.)
Bericht: #20
rogovo is toch centraal? of rond het centrum.
Het is momenteel in iedergeval het hart van de aktie.. de oost kant van de maps weinig te doen.. tenzij je op je alleentje rustig wil overleven.

Ik ben dood.. weer die vage bug die widow en ik aan het begin in zelenogorsk hadden.

Er is een probleem met dat rubberbanding effect.. schijnt na de update erger ipv beter.

Probleem is dan dat je een eerste verdieping op ren maar de server pas later door heb dat je daar ook daadwerkelijk ben zodat je ineens geteleport word dwars door een muur en dan ben je dus op slag dood..

Beetje jammer.. maar gaan ze vast fixen.. dus ik ben weer gearless.

wees dus voorzichtig als je naar eerste of hogere verdiepingen ga.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)