Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
01-01-2014, 06:48 PM
Bericht: #1
15-01-2014 Co-op missie
ArmA 3 co-op

Dag en datum: Woensdag, 15 januari
Tijd: 20:00 uur
Game: Arma 3 Met AllInArma
Type sessie: besloten
Benodigde addons / mods / etc: ACRE & AllInArma. Nieuw met ACRE of niet zeker of het werkt? Loop de checklist door!

Voor deze sessie heb je de mod AllInArma nodig deze mod zorgt ervoor dat je alles uit arma 2 kan gebruiken in arma 3, als je problemen hebt met de mod te installeren kan je mij even een pm sturen.

De missie is om een officier uit te schakelen en daarna te ontsnappen via de extraction point.

beschikbare voertuigen / units

Team Leader:
Marksman:
Rifleman:
Medic:
Explosive Spec:
AT Spec:
Huey piloot:
(ik zal als laatste een slot nemen)


Bevestigde deelnemers:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Minimaal 7 personen nodig

OVB:

[Afbeelding: awsignature.jpg]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-01-2014, 03:12 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-01-2014 om 03:12 AM door KneedownWillem.)
Bericht: #2
RE: 15-01-2014 Co-op missie
Yo AdamStain,

Ik zou graag willen meedoen. Is wel mn eerste keer online met ARMA 3. ACRE en de andere addon moet ik nog ff installeren. Dat moet me wel lukken Wub Qua unit niet te moeilijke taak, aangezien het allemaal nieuw is voor mij Wink

Hoor het wel.

Greetz,

KneedownWillem
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-01-2014, 03:31 AM
Bericht: #3
RE: 15-01-2014 Co-op missie
OVB moet effe kijken of ik moet werken
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-01-2014, 12:25 PM
Bericht: #4
RE: 15-01-2014 Co-op missie
ACRE en geen TFR?

-Walk on the grasmat-
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-01-2014, 05:26 PM
Bericht: #5
RE: 15-01-2014 Co-op missie
(04-01-2014 12:25 PM)Grasmat schreef:  ACRE en geen TFR?

haha ik weet dat jullie standaard nu tfr is maak ik vind acre zelf wat fijner om te gebruiken

[Afbeelding: awsignature.jpg]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-01-2014, 06:32 PM
Bericht: #6
RE: 15-01-2014 Co-op missie
Jammer dat je AiA gebruikt. Heb zelf wat negatieve ervaringen hiermee, dus zal daarom ook niet meedoen.

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-01-2014, 07:17 PM
Bericht: #7
RE: 15-01-2014 Co-op missie
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met ACRE. Tevens heb ik ArmA 2 recentelijk van mijn schijf verwijderd, dus ik zie niet hoe AiA hier iets aan toevoegt.

Voor mij gaat 'et hem niet worden dus.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-01-2014, 09:53 PM
Bericht: #8
RE: 15-01-2014 Co-op missie
Wat houdt de addon AllInArma eigenlijk in? Hoe staat het er eigenlijk voor? Heb weinig zin om de addons voor niks te installeren Tongue

Hoor het wel.

Gr.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-01-2014, 07:37 PM
Bericht: #9
RE: 15-01-2014 Co-op missie
AllInArma zorgt bij mij alleen maar voor problemen, dus ik doen niet mee.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-01-2014, 11:08 AM
Bericht: #10
RE: 15-01-2014 Co-op missie
(08-01-2014 09:53 PM)KneedownWillem schreef:  Wat houdt de addon AllInArma eigenlijk in? Hoe staat het er eigenlijk voor?
AiA converteert ArmA 2 maps en units naar ArmA 3. Je moet ze wel ergens geïnstalleerd hebben overigens.

Ik weet niet hoe het ervoor staat.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)