Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
19-03-2014, 09:10 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-03-2014 om 09:12 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #51
RE: Patch changelog overzichten
Ik heb persoonlijk geen problemen met early access games. DayZ Standalone beviel mij niet, wegens het muis en server problemen. Dan wacht ik gewoon lekker op een aantal patches wanneer dit gefixed is. Dan probeer ik het weer opnieuw en bevalt het me, dan blijf ik het spelen. Bevalt het me niet, wacht ik nog op een aantal patches.

Bohemia Interactive doet er alles aan om DayZ zo stabiel mogelijk te houden. Dit is een dikke pluspunt, maar er zijn ook veel ontwikkelaars die dit niet doen.

Alle vergelijkingen met andere games neem ik niet serieus. Zowel Rust en Nether heb ik beide in mijn bezit, deze ontwikkelaars houd ook hun games up to date, maar niet zo snel als wat Bohemia Interactive doet.

Als waiting for host probleem opgelost is, ga ik DayZ weer spelen. Zitten er een aantal bugs in die het voor mij verpesten, dan meld ik deze bugs en wacht geduldig af op nieuwere patches. Smile

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-03-2014, 11:36 PM
Bericht: #52
RE: Patch changelog overzichten
Zitten er inmiddels al meer zombies in?

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-03-2014, 02:37 PM
Bericht: #53
RE: Patch changelog overzichten
(19-03-2014 08:00 PM)Outlaw28 schreef:  
(19-03-2014 06:41 PM)Abraxas schreef:  
(19-03-2014 05:14 PM)Outlaw28 schreef:  En dan iedereen op Facebook helemaal berserk gaan over dat ze geen dingen fixen. Ik zie me toch iedere keer een waslijst voorbij komen. Bohemia doet goed werk!
Misschien zeuren ze over de zombies die door walls glitchen Wat ik wel begrijp.. Ikzelf heb daar geen probleem mee. Ik vind t top dat ze steeds nieuwe dingen toevoegen.:3 ik ga ook maar weer een keer spelen

Daar valt inderdaad wat over te zeggen. Het klopt niet. Maar als je weet dat het gebeurd dan moet je gewoon anticiperen. Het is ook niet logisch om met veel kabaal en vertoon door een stad te rennen om het helemaal leeg te trekken. Mensen moeten gewoon stil zijn en sluipen. Desnoods de bijl bij de hand hebben voor het geval dat.

Ik las ook op de steam forums dat ze bezig zijn om zombies weer opnieuw te animaten enz. dus ze zijn er wel mee bezig. Maar ik denk dat er gewoon veel werk in zit dat ze eerst kleine nieuwe dingen toevoegen om mensen nog geïnteresseerd te houden.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-03-2014, 05:02 PM
Bericht: #54
RE: Patch changelog overzichten
Ik heb na de patch ineens een enorme verbetering van mijn framerate.

Zal wel door de hdr tweaks komen en belichting zooi.. ziet er super uit en nu draait het nog veel superderder
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-03-2014, 11:46 AM
Bericht: #55
RE: Patch changelog overzichten
Dan ben jij een van de weinige Old, ik hoor alleen maar geklaag over Framerate drops, lag/desync en meer.
Heb zelf alleen last van desync, maar speelde gister met een groep en iedereen had er last van, op meerdere servers, lijkt dus iets centraals op de hive te zijn of zo. Als je op een item in je rugzak klikt duurt het eeuwen (of soms helemaal niet) tot je menu verschijnt... ook het oppakken van items lukt niet, deuren openen gaat niet etc. etc.

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-03-2014, 06:54 PM
Bericht: #56
RE: Patch changelog overzichten
ik heb altijd bijzondere dingen.. ben het wel gewend.. wil ook schijnbaar altijd dingen die andere niet willen..
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
25-03-2014, 10:05 AM
Bericht: #57
RE: Patch changelog overzichten
Een van de oorspronkelijke veroorzakers van dat gedrag zijn ook de ontwikkelaars/ uitgevers van games zoals BF3 met hun publieke beta's een week voor release.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
23-04-2014, 04:53 PM
Bericht: #58
RE: Patch changelog overzichten
Vandaag een nieuwe update uitgebracht wat de game op versie 0.44.123800 brengt.

Ik highlight een aantal punten die ik interessant vind, daaronder de complete lijst met features en fixes:


- Server: New player spawn locations near Klen, Chernaya Polana, Orlovets
- World: New village "Karmanovka" has been added
- Actions: You can no longer empty magazines or ammunition boxes laying on the ground (and loose ammo)
- Actions: Players loading into server no longer play reloading SFX
- World: Rocks at Ship Wreck location reworked


Full Changelog:

Known Issues:
Binoculars not functioning properly in crouch and prone states.
Thrown objects moving at a slow frame rate during peak server load
Crossbow damage higher than desired
Player breathing in first person is louder than desired
Ongoing melee balancing has zombies more resilient to body impacts. (Aim for the head)
Accelerated Time falls out of sync after extended uptime (disabled for this update)

New:
Actions: Melee attacks added to frying pan and cooking pot
Actions: Recipe for bow crafting added
Items: Dexterity of shotguns, pistols and rifles configured
Items: Tracksuit Jackets and Russian Officer Hat configured and added to loot spawns
Items: Binoculars configured and added to loot spawns (known issues above with this item)
Items: Implemented Crossbow + bolts.
Server: Basic item bullet physics enabled (known issues tied to server performance)
Server: New guaranteed messaging system for network traffic
Server: New player spawn locations near Klen, Chernaya Polana, Orlovets
Server: Accelerated Time implemented for gameservers
Systems: 1:1 Mouse control / movement
World: New Ash Tree model
World: New village "Karmanovka" has been added

Fixed:
Actions: Crafting with medical items - splints, blood bags, blood testing
Actions: Removed force feed and force drink from epinephrine and morphine
Actions: You can no longer turn on flashlight or defibrillator laying on the ground without battery being attached to it
Actions: You can no longer empty magazines or ammunition boxes laying on the ground (and loose ammo)
Actions: Burlap sack removes from head properly
Actions: Apply defibrillator action messages
Actions: Players loading into server no longer play reloading SFX
Actions: You can catch rain holding bottle in hand only
Actions: moved quantity manipulation and item removal directly into action on self
Actions: added config entries to actions for single use food and drinks
Actions: Single use food and drink items now adding to player water and energy levels
Actions: Injection vial cannot be consumed
Actions: Medical items related actions on other player (proper quantity handling)
Animations: Player now can wave (F1) when unarmed or holding one-handed item with raised hands.
Animations: playing correct footstep sounds for 2handed melee raised run, aimed rifle run
Animations: Removed the jerky motion when sometimes equipping a weapon/item, usually at the start of eating/drinking/bandaging
Animations: sitting with 2 handed melee should now work properly
Animations: Fixed an issue where you would first stand up when pressing crouch in unarmed sitting pose
Animations: Fixed an issue where you couldn't sit from unarmed prone directly.
Animations: fixed missing rotation animation for unarmed crouched player
Animations: Iron sights now use all 3 parameters for min, max and init zoom. Values of these params tweaked.
Animations: Player's "naked eye" max zoom level lowered. It allows for the same max zoom as iron sights.
Gear: Improvised courier bag and taloon backpack shows their damage state in inspect window
Gear: Green bandage stops bleeding
Gear: Fruits no longer show 100% label
Gear: FNX45 red dot sight optics renamed and now requires 9V battery in order to work
Gear: Resolved chambering issue with 22 related to stack quantity
Gear: Tablets amount in inventory slot changed from % to pills
World: Rocks at Ship Wreck location reworked
Zombies: Melee attack bleed chance nerfed
Zombies: Damage is dealt to head while kneeling
Modify message

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)