Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24-01-2014, 01:52 PM
Bericht: #21
RE: Patch changelog overzichten
ja, als ik een regular server join heb ik een ander character.

Schrok eerst ook even.. was eerst namelijk niet zo.

Bovendien heb je ook nog private hives.. ik weet niet of die al werken.. dan heb je dus alleen een character voor dat character.

Dus beetje oppassen als je servers heen en weer hop.

Op den duur wil ik graag gewoon een vaste server.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-01-2014, 02:17 PM
Bericht: #22
RE: Patch changelog overzichten
Uur later probeerde ik het weer, en nu spawn ik gewoon weer met mijn char die op de airfield zit. Btw, airfield in het oosten is echt shit. Alleen ammo nogsteeds geen wapen gevonden

-Walk on the grasmat-
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-01-2014, 02:21 PM
Bericht: #23
RE: Patch changelog overzichten
Als het goed is.. is de hoeveelheid m4's aardig terug geschroefd.. ik vind wel veel shotguns.
Heb er eentje ingekort met mijn ijzerzaag en in mijn rugzak gestopt.. man wat een herrie maakt dat ding.. en een terug slag.. niet normaal.

Heb wel een m4 gevonden.. maar geen ammo.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-01-2014, 02:35 PM
Bericht: #24
RE: Patch changelog overzichten
Heb denk net East airfield stuk of 10x afgelopen. Uitkomst eindelijk een revolver Biggrin, 3 magazijnen voor m4 een nog een hoop meuk. Maar not geen shotgun/m4/mosin/FNX magazijn

-Walk on the grasmat-
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-01-2014, 04:00 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-01-2014 om 04:02 PM door Abraxas.)
Bericht: #25
RE: Patch changelog overzichten
(24-01-2014 01:37 PM)Grasmat schreef:  
(24-01-2014 01:14 PM)Abraxas schreef:  
(24-01-2014 12:53 PM)Grasmat schreef:  Maar ik was gister opnieuw gespawnt, gister avond. Log net in, zit ik in elektro new character. Log weer op een andere server in, ben ik weer op een andere plek. Allemaal weer met fresh spawn gear.

Zat miss komt het omdat je een eerst een hardcore server spawnde en daarna een regular?

Nee waren allemaal regular servers, want 3p stond overal aan. Maar je hebt dus een ander character op de regular servers dan op de hardcore servers?

Misschien was t het private hive? en worde de private servers niet goed aangegeven?

(24-01-2014 02:21 PM)OldRavenNL schreef:  Als het goed is.. is de hoeveelheid m4's aardig terug geschroefd.. ik vind wel veel shotguns.
Heb er eentje ingekort met mijn ijzerzaag en in mijn rugzak gestopt.. man wat een herrie maakt dat ding.. en een terug slag.. niet normaal.

Heb wel een m4 gevonden.. maar geen ammo.

ik heb genoeg m4 ammo. heb een fnx nog met een ammo clip en genoeg kogels ervoor ,magnum met ammo, mosin met stuk of 40 rounds. dus ik zit wel goed ;p
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
25-01-2014, 07:54 PM
Bericht: #26
RE: Patch changelog overzichten
Update: mijn character was niet gewist maar het lag inderdaad aan de server. Dus ik had gisteren gewoon mijn oude character. Ik nam een kijkje in de noord-oost airfield toen de server crashte, logde uit op een veilige plek, joinde de server waar de andere TDNL'ers in zaten, en spawnde toen in de toren vlak voor iemands neus, in plaats van de plek waar ik uitlogde. Ik wist nog maar net waar ik was (dankzij die hele lange fade-in als je spawnt) en werd toen doodgeschoten.

Let dus goed op waar je uitlogt, en doe dit NOOIT in een gebouw of dorp. En wees extra voorzichtig als de server waarin je zit crasht, want de plek waar je was toen de server crashte zal je volgende spawnplek zijn. Ben je in een gevaarlijk gebied als de server plotseling crasht, dan kun je het beste inloggen op een lege server en dan verplaatsen. Doe je dat niet dan is de kans groot dat je vlak voor iemands neus spawnt.

Overnieuw beginnen dus. Hopelijk dat ik nu eindelijk een primary kan scoren.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
25-01-2014, 09:53 PM
Bericht: #27
RE: Patch changelog overzichten
Ik log altijd uit in een bos.. heb slechte herinneringen aan uitloggen in een gebouw Biggrin

Er is momenteel bij sommige servers ook een probleem dat ze niet kunnen connecten met de centrale hive (dus public servers) , word aan gewerkt.

Kan soms zijn dat je inlog en ineens al je gear kwijt ben... denk wtf.. later weer inlog en dan wel je ouwe character heb.

Het is en blijft alpha.

Heb ook vaker last van red chain nu.. als ik dan in bewoond gebied loop en message " no message recieved in x seconds" krijg.. log ik altijd uit en weer opnieuw in.. om te checken waar ik ben voordat ik definitief uitlog.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
29-01-2014, 09:53 PM
Bericht: #28
RE: Patch changelog overzichten
Nieuwe patch.

Branch: Experimental
ETA to Stable: 5-7 February 2014
Version: 0.33.114782

Known Issues:
- Spawns: Loot is not spawning in military tents
- Spawns: Some structures in Svetlo currently do not spawn loot
- Server: Servers under load can delay actions from the client
- Only 4 dynamic light sources will be rendered at one time currently

What are experimental/stable branches?
In your steam application settings, you can choose a "beta branch". This allows you to opt in to our experimental branch to try it out.

Does my saved character get affected in experimental branch?
No. It runs on a different database, so any changes will not affect your character on stable branch.

I can't find a slot while on experimental branch!
Only a small number of servers run this branch. You will need to change your game back to the stable branch and play on a normal server

Can I join a stable branch server wil experimental branch client?
No, you would need to change your client back to stable.

When will this be in stable?
We expect stable to be updated before the end of that week (by 7 February 2014).

Why has <insert any bug> not been fixed yet when there is new content coming in?
While priorities are very important when assigning work, there is a limit to how many people can work on a complex task without making it even more complex. Also, many of the team are focused purely on content/design so while the important stuff is being fixed, they continue to provide content and design updates.

Is mouse acceleration being fixed?
It is not fixed in this update, but we plan to make control changes. It is not as simple as turning it "off" as the speed your character turns is not dictated by the mouse itself, but your movements combined with the type of weapon you have, how tired you are, etc.

New:
- Actions: chambering SKS round from pile, loading 10 rounds from pile
- Actions: You can uncuff other players with the hacksaw
- Actions: Cannot use an item (e.g. drink/eat) if it is "Ruined"
- Actions: Interactions with items reworked. Drinking/Eating/etc... more robust and user-friendly
- Actions: Restrained players cannot use inventory or action menu
- Animations: Player now can take and hide rifle in crouched run
- Animations: SKS reload animations
- Crafting: FNX45 pistol can be chambered with single round
- Crafting: Opening cans with combat knife added
- Crafting: Opening cans with machete added
- Crafting: Painting Motorbike Helmets to Black and Green
- Effects: Magnum revolver ejecting shells when reloading
- Effects: Magnum revolver sounds - gunshots, reloading
- Effects: Mosin ejecting shells when cycling
- Effects: New Mosin sounds - gunshots, cycling, reloading
- Gear: Improvised courier backpack added
- Gear: Machete added
- Gestures: Clapping Gesture added, default F5 key
- Gestures: Pointing Gesture added, default F6 key
- Login: Player queuing system introduced. Penalty waiting time added for switching server or disconnecting a server quickly.
- Server: Player spawns now cached by engine directly, increasing performance
- Spawns: Added Bubble goose jackets into the loot spawns
- Spawns: Added SKS rifle, speedloader, ammunition piles and boxes and SKS bayonet into the loot spawns
- Systems: Hunger and Thirst slightly modified.
- Systems: Notifications added to UI for hydration and high energy
- Zombies: Different types of Military zombies now have tougher attack values and improved durability
- Zombies: Engine dynamic obstacle checking (zombie, another player)
- Zombies: Svetlojarsk zombie spawns added

Fixed:
- Action: morphine injection can be used on other player effectively fixing his broken legs and item correctly positioned in hands
- Actions: Keys won't disappear after uncuffing
- Actions: loading ammo works for sprayed Mosin variants
- Actions: Read/Writing notes with paper and pen now works again
- Actions: reviving with epinephrine or defibrillator works also if player blood is below 500 units of blood
- Animations: fixed an issue where reload in prone would leave some residue sound clutter at the end of the reload animation
- Animations: Weapon reloading for magazine was not working properly when no magazine fitted
- Animations: Rifle Aimed Walk Updated, diagonal animations fixed
- Animations: sidesteping through doorway with rifle while crouching should not cause the player to get stuck now
- Config: Berries have more nutrition now
- Crafting : You can no longer saw off sawed off shotgun
- Crafting: Can spraypaint M4 to green or black
- Crafting: Damage is now transferred when items are painted
- Crafting: Improved Backpack creation only possible when Courier Bag is empty (previously items accidentally deleted)
- Crafting: Weapon cleaning kit can't be used when it's "Ruined" and won't reduce condition of a gun
- Effects: Dazed effect plays again when a player is hit/damaged/shot
- Effects: Some effects were not active locally when a player was restrained
- Fixed: Missing texture error dz\weapons\data\weapons_damage_metal_smdi.paa
- Fixed: Popping up texture error for beret models
- Gear: Spraycans won't deplete after relogging
- Gear: Book, radio, pot, pan, gas canisters, matchbox, paper, firewood and stone can be placed in hands
- Gear: Headlamp beam raised slightly
- Gear: Painted items now retain their previous quantities (i.e. Magazine ammo won't reset)
- Gear: Various item descriptions and notifications fixed for grammar, typos, more detail
- Gear: ZSh-3 Pilot helmet fixed and updated
- Gestures: Taunt defaults correctly to F4 key
- Graphics: "god rays" could cause overloaded post-processing and graphical corruption
- Graphics: fix of removing shining object from hand (switch off)
- Graphics: Roads have per pixel lights
- Graphics: Dynamic lights should be now defined with "radius" value which is maximum radius of light in meters
- Loot: Splint position in hand was wrong now corrected
- Spawns: Drastically lowered chance of backpacks spawning on the construction site
- Spawns: Loot spawn tweaks in some civilian structures
- Weapons: Mosin recoil increased
- Weapons: Sawed-off shotgun can be loaded with ammo (was broken due to changed inheritance)
- Weapons: Sawed-off shotgun: reduced size in inventory, reduced spread
- Zombies: Better filter/check of attack hits directly in engine
- Zombies: Military zombies made tougher

Hotfixed:
- Engine: Irregular crash of server in corpse garbage collector consequence of this is that the bodies will not disappear if other player is in vicinity
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
29-01-2014, 10:09 PM
Bericht: #29
RE: Patch changelog overzichten
Nice! SKS!

Ben morgen weer terug.. was een paar dagen buiten de deur aan het werk.. kan mooi van het weekend weer DayZ-en Biggrin
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
29-01-2014, 10:27 PM
Bericht: #30
RE: Patch changelog overzichten
Citaat:- Actions: Read/Writing notes with paper and pen now works again

Haha hier kijk ik echt naar uit, werkte heel even in de aller eerste Alpha versie en daarna niet meer, lijkt me echt cool om een bericht van een andere survivor te krijgen, of zelf te schrijven!

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)