Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
18-01-2014, 08:35 PM
Bericht: #11
RE: Patch changelog overzichten
Nou de m4's zijn niet echt makkelijk te vinden voor mij dan. xd Maar sowieso ik ga me mosin verven Biggrin Mijn eigen mosin.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
23-01-2014, 01:31 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-01-2014 om 02:24 AM door widow.nl.)
Bericht: #12
De verwachte grote update is doorgevoerd, de DayZ server zijn weer up and running, wel allemaal weer nacht als je 's avonds wilt gamen, zoals in het begin van de Alpha ook het geval was.

Verder was ik twee dagen terug in gear en locatie, ook leek er gear verdwenen, misschien omdat het is aangepast o.i.d. maar het merendeel heb ik nog.

Houd dus rekening mee dat je mogelijk niet meer op de plek bent waar je verwacht dat je bent, helemaal als je a.s. vrijdag avond de gamesessie van Nimster gaat joinen!

Edit: en je nickname is veranderd naar je computers gebruikersnaam, je kan deze gemakkelijk wijzigen door in het DayZ hoofdscherm op je naam te klikken (rechts onderin het scherm) en je gewilde nickname te typen.

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
23-01-2014, 09:37 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-01-2014 om 09:37 PM door Nimster.)
Bericht: #13
Mijn character is helaas gewiped. Op de eerste server die ik zonet joinde kreeg ik wel mijn character, maar de tweede keer... weg, foetsie. Shit.

Jullie?

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
23-01-2014, 09:55 PM
Bericht: #14
Ik was 2 dagen terug gezet of zo.

Ben nu helaas dood.

Ik las en heb dus nu ook gemerkt dat je 2 characters heb.

1 voor een regular server, en 1 voor een hardcore server.

Was opnieuw begonnen in een gewone server.. en toen ik in een hardcore server ging.. begon ik wederom opnieuw met een nieuw character.
Reageren op dit bericht
23-01-2014, 11:59 PM
Bericht: #15
Oei dat is wel belangrijk voor mensen die gamesessies organiseren, vermeld dus bij je gamesessie of het op een regular of hardcore server gespeeld gaat worden.

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
Reageren op dit bericht
24-01-2014, 12:41 PM
Bericht: #16
Hoe zet het nou met de server? gister was ik uitgelogt bij het airfield, en nu ben ik weer bij chero/elektro zonder gear???

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
24-01-2014, 12:47 PM
Bericht: #17
(24-01-2014 12:41 PM)Grasmat schreef:  Hoe zet het nou met de server? gister was ik uitgelogt bij het airfield, en nu ben ik weer bij chero/elektro zonder gear???

Dat kan komen vanwege de nieuwe update iedereen zijn char is terug gezet naar de plek waar hij 2dagen gelede was
Reageren op dit bericht
24-01-2014, 12:53 PM
Bericht: #18
Maar ik was gister opnieuw gespawnt, gister avond. Log net in, zit ik in elektro new character. Log weer op een andere server in, ben ik weer op een andere plek. Allemaal weer met fresh spawn gear.

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
24-01-2014, 01:14 PM
Bericht: #19
(24-01-2014 12:53 PM)Grasmat schreef:  Maar ik was gister opnieuw gespawnt, gister avond. Log net in, zit ik in elektro new character. Log weer op een andere server in, ben ik weer op een andere plek. Allemaal weer met fresh spawn gear.

Zat miss komt het omdat je een eerst een hardcore server spawnde en daarna een regular?
Reageren op dit bericht
24-01-2014, 01:37 PM
Bericht: #20
(24-01-2014 01:14 PM)Abraxas schreef:  
(24-01-2014 12:53 PM)Grasmat schreef:  Maar ik was gister opnieuw gespawnt, gister avond. Log net in, zit ik in elektro new character. Log weer op een andere server in, ben ik weer op een andere plek. Allemaal weer met fresh spawn gear.

Zat miss komt het omdat je een eerst een hardcore server spawnde en daarna een regular?

Nee waren allemaal regular servers, want 3p stond overal aan. Maar je hebt dus een ander character op de regular servers dan op de hardcore servers?

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)