Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
18-12-2013, 12:40 AM
Bericht: #31
RE: DayZ Standalone game
DayZ SA op Tweakers: http://tweakers.net/nieuws/93235/standal...ccess.html

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-12-2013, 01:07 PM
Bericht: #32
Gisteravond nog met Spoor en ShortsNL gespeeld, alle drie zaten we toevallig in de buurt van Cherno, na wat zoeken waren we eindelijk bij elkaar. Eerst even een gast afgemaakt omdat hij niet wilde luisteren en maar bedreigend bleef onze kant op, tja dan is het 3 vs 1 en gaat hij echt het loodje leggen Smile

Daarna met flinke dorst het nieuwe gebied ingetrokken dat ten noord-weste van Cherno ligt met enorme flatgebouwen, maar er is echt helemaal niets te vinden qua loot. Alles lijkt te zijn leeggeroofd en niet meer te worden aangevuld door de server.

Gelukkig had ShortsNL eerder al blikken met eten gevonden en ik een blikopener dus konden we alle drie eten, nu nog drinken…

Ik ben rond 01:00 uur uitgelogd, ik weet niet of jullie nog zijn doorgegaan ShortsNL/Spoor?

Hopelijk met de nieuwe update werkt de loot-respawn ook beter. En ik wil een keer overdag spelen, ben dat 's avonds spelen nu wel zat, het geeft wel een bepaalde sfeer maar er moet wel een balans zijn.

.

Reageren op dit bericht
18-12-2013, 01:41 PM
Bericht: #33
Zou misschien één van jullie naar Windy Mountain willen komen, om mij een blikopener of iets puntigs te geven, zodat ik mijn voedsel in blik kan openen? Tongue2 Ik ben aan het uithongeren, maar kan ze niet zelf openen. De redder in nood krijgt dan een honkbal knuppel van mij o.i.d. Tongue2
Reageren op dit bericht
18-12-2013, 02:44 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-12-2013 om 02:49 PM door Mario.)
Bericht: #34
Ik zit op het vliegveld bij cherno, heb helaas niks puntigs en ben nog ziek ook.
Wat kan je daar eigenlijk tegen doen, is er iets van antibiotica ofzo?

Edit: en ik ben weer dood Sad begint al aardig irritant te worden.

7P rule:
Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance
[Afbeelding: banner4.gif]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-12-2013, 02:47 PM
Bericht: #35
We kunnen vanavond een reddingsactie op touw zetten richting Windy Mountain (weet even niet uit mijn hoofd waar dat is)… ik zit samen met Spoor en ShortsNL net boven Cherno en heb een blikopener, alleen geen drinken, dat is weer een ander probleem Smile.

Zie gamesessie topic: http://www.tangodown.nl/forum/thread-5751.html

.

Reageren op dit bericht
18-12-2013, 03:22 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-12-2013 om 03:25 PM door zoog.)
Bericht: #36
(17-12-2013 11:39 PM)OldRavenNL schreef:  hmm.. ik heb echt een blikopener nodig.
Stik van de tonijn.. maar kan ze niet open maken.
Kan je daar niet een steen of ander puntig/scherp voorwerp voor gebruiken?
EDIT: "new: Opening cans with sharp tools, new: Damaging knife, screwdriver and bayonet used for opening cans"

Ennuh, wut?? "New: force feed other players" Laugh

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
18-12-2013, 03:36 PM
Bericht: #37
Ik ben gerespwaned.. had geen zin meer in die you are unconcious text.
Jammer van mijn m4 .. had ook een kaart.

Ik zit nu bij Pavlovo. Daar is nu een militaire basis vlakbij.. daar ga ik even wat spulletjes zoeken.

Heb vandaag een verjaardag.. dus weet nog niet of ik er vanavond ben.

Een fles en een blijkopener of ander scherp voorwerp is van levensbelang Biggrin

Overigens ook kledig.

Wist je trouwens dat als je moe ben.. of word.. je kan gaan zitten om uit te rusten.
Je moet wel minimaal 3 minuten blijven zitten.. dan rust je dus uit.

Wel op een veilige plek doen Smile
Reageren op dit bericht
18-12-2013, 03:42 PM
Bericht: #38
@widow heb zojuist met Shorts gespeeld, waren bezig met Zelenogorsk doorzoeken, val ik opeens bewusteloos neer. Niks nada noppes dat je dan kan doen.
Reageren op dit bericht
18-12-2013, 04:09 PM
Bericht: #39
je heb nu met de update in je inventory ook een indicatie over je honger en dorst nivo. als je niet goed drink en eet kun je dus ook bewusteloos raken. en aangezien dat bewusteloos nog een beetje buggy is.. blijf je daar vaak in hangen
Reageren op dit bericht
18-12-2013, 06:19 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-12-2013 om 06:24 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #40
Het beste is om ergens midden Chernarus een meeting punt te zoeken. Een punt die centraal ligt en vanuit daar kunnen we alle kanten op die we willen.

Ben ook al een paar keer bewusteloos neergevallen, misschien toch meer gaan zitten of nog meer eten en drinken. Het is inderdaad een beetje bugged, volgende keer misschien toch wat rustiger aan doen. Smile

Vaste server is nu niet echt nodig, aangezien je personage, items en gear meeneemt naar een andere server. Shift + Tab, vervolgens Steam vriendenlijst, en vervolgens die des betreffende persoon joinen.

Nog meer nieuws!

Een half uur naar release waren er al 19.000 mensen online, binnen 12 uur hadden ze 88.000 exemplaren verkocht, 24 uur na release was het opgelopen tot 172,500 verkochte exemplaren.

http://www.eurogamer.net/articles/2013-1...n-12-hours

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)