Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
19-12-2013, 05:06 PM
Bericht: #1
Nieuwe spelers trekken / PR
Ik zie dat DayZ SA een hot item is bij Tangodown..?

Mischien een idee om hier op in te spelen.. Er zullen vast VEEL nederlandse spelers zijn die DayZSA gaan spelen. Die kan je dus lokken..

Anticiperen op de situatie lijkt me?

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-12-2013, 07:50 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-12-2013 om 07:52 PM door zoog.)
Bericht: #2
RE: DayZ Standalone game
(19-12-2013 01:23 PM)OldRavenNL schreef:  hoe maak je een blik open met je bijl? op de grond leggen en erop slaan?
hahaha, dan raak je inderdaad wel 33% van je inhoud kwijt Biggrin

(19-12-2013 05:06 PM)Pek schreef:  Ik zie dat DayZ SA een hot item is bij Tangodown..?

Mischien een idee om hier op in te spelen.. Er zullen vast VEEL nederlandse spelers zijn die DayZSA gaan spelen. Die kan je dus lokken..

Anticiperen op de situatie lijkt me?
Ja, inderdaad Smile Heb je nog goede ideeën? Het eerste waar ik aan denk is bijvoorbeeld een squad/recruit topic op het officiële DayZ forum, waarin we NL spelers uitnodigen die in community verband met teamwork DayZ willen spelen, dus dat je ook direct beetje een profiel van het soort speler erbij beschrijft. Misschien zijn er nog meer handige dingen te doen om erop in te springen? Iets op Youtube misschien...

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-12-2013, 08:50 PM
Bericht: #3
RE: DayZ Standalone game
Kunnen we geen eigen server hosten op onze huidige server? Of moet je daar weer moeilijk moeilijk voor gaan doen?

-Walk on the grasmat-
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-12-2013, 09:22 PM
Bericht: #4
RE: DayZ Standalone game
Ik zie een aparte DayZ sectie wel zitten..

Beetje uitbreiden wat we nu doen dus.

- Je bent vrij om te spelen wanneer je wil en hoe laat en hoe lang je wil.. veel doe je toch solo en ik vind het wel gezellig als je alleen speel dat je evengoed bij elkaar in teamspeak zit.

- Je kan dan spontaan met mensen afspreken als ze ook aan het spelen zijn, doen we nu ook.. zit je te ver bij elkaar vandaan.. speel je niet samen.. maar je zit wel bij elkaar in ts. Zolang het geen kippenhok word.

En het forum erbij is dan erg handig want

- Je kan een geplande sessie maken om gezamelijk op een tijdstip een actie te doen.. bijvoorbeeld gezamelijk naar dat vrachtschip. Gezamelijk een kamp leegroven.

-Daarnaast is het forum ook handig om bijvoorbeeld vragen te posten.. ik denk dan aan een soort van 1 malige hulp acties.

Stel je bent solo en ergens ziek geworden, been gebroken.. blikopener nodig.. verhonger..
Via het forum post je dan een vraag om een solo actie te plannen met iemand die je dan kan helpen. En misschien is het wel een groepsactie.

Als DayZ straks uitgebreider is krijg je namelijk ook al meer mensen die meer weten van een deel van DayZ.. denk aan een medisch iemand.. of iemand die goed is in repareren van voertuigen.. een piloot..
Soort specialisaties zeg maar. DayZ SA word zo uitgebreid.

Misschien leuk hier eens over te brainstormen.. voorlopig is de alpha nog heel buggy, maar je kan wel alvast beginnen met hoe we dat gaan vormgeven.

Een eigen server kan wellicht op den duur als er genoeg mensen zijn.
Maar juist het leuke en spannende aan DayZ vind ik de onvoorspelbaarheid van de mensen die in een server zitten die je helemaal niet ken.

Dat maakt DayZ nou zo interessant.
Een eigen server en dan bv locken met wachtwoord en alleen mensen toelaten die je ken werkt naar mijn idee niet..

Maar hoe dat met servers zich gaat ontwikkelen moeten we gewoon in de gaten houden.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-12-2013, 09:33 PM
Bericht: #5
RE: DayZ Standalone game
Ik zelf had altijd een beetje een "meh" idee over DayZ, vooral omdat veel kiddo's het speelden. Door de Standalone heb ik er meer vrede mee omdat het dan minder met Arma zelf wordt Geassocieerd. En de de menigte opsplits. A3 voor de Shooterfans, en DayZ SA voor de survival gamers.

Hoe we hier vorm aan brengen.. Een forum met DayZ related stuff?

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-12-2013, 11:11 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-12-2013 om 11:14 PM door zoog.)
Bericht: #6
RE: DayZ Standalone game
- Denk inderdaad dat (nu of later) een forum categorie voor DayZ sowieso wel een goede is ja. Nu zijn er dan misschien niet veel topics, maar inderdaad zoals Raven ook zegt, je kunt op allerlei manieren in een eigen sectie DayZ wat meer een plek geven, rescue acties enz. Dan verdwijnt ook niet alles in één machtig DayZ topic waar geen touw meer aan vast te knopen is.

- Ook leuk als mensen af en toe een filmpje van (stukjes) van een leuke DayZ sessie monteren. Dat kunnen we dan ook op het TDNL youtube kanaal neerzetten.

- En dus een PR plan bedenken, om ook meer NL spelers bekend te maken met TDNL en hier naartoe te krijgen voor DayZ met teamwork. Ik heb nog niet naar het DayZ forum gekeken, maar vermoed dat ze vast een Squads and Groups achtige sectie hebben, net zoals bij Arma

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-12-2013, 10:30 AM
Bericht: #7
DayZ Standalone game 2
Zo te zien hebben ze voor DayZ SA nog geen Clan / Group Recruitment section, maar moeten dat soort topics in de General SA sectie geplaatst worden. Ik denk dat dit nog niet zoveel nut heeft, dan wordt direct overspoeld door gewone topics. Ik heb geïnformeerd bij een moderator of ze in de (nabije) toekomst een dedicated Clan / Group Recruitment sectie aanmaken.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-12-2013, 11:50 AM
Bericht: #8
RE: Nieuwe spelers trekken / PR
Ik denk dat dat nu nog bewust is.

Ze focusen toch eerst op het speelbaar maken.. en Dean roept nog steeds het niet te kopen.

Je kan nu nog heel makkelijk server hoppen etc.. al die security dingen staan nog niet aan.

Er zal daar vanzelf wel een recruitement sectie komen.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-12-2013, 12:58 PM
Bericht: #9
RE: Nieuwe spelers trekken / PR
Zo te zien komt het er wel aan, antwoord van moderator: "Yep, I've already requested a Clan/Group Recruitment section to be made so it should come soon."

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-12-2013, 03:57 PM
Bericht: #10
RE: Nieuwe spelers trekken / PR
Is het een idee een apart introduceer topic te maken in het DayZ gedeelte? (dus hier op tdnl)
Bovendien moeten we misschien een soort van introductie topic hebben op den duur met iets van de TDNL way of Playing DayZ.
Iedereen is vrij om DayZ te spelen hoe ze willen, maar ik kan me voorstellen dat we niet willen bevorderen dat iemand het op wat voor manier dan ook verziekt voor anderen.
Kan zijn dat er mensen komen die alleen maar DayZ spelen.. en ik kan me voorstellen dat het dan niet veel nut heeft je in het algemeen te introduceren.

Ok al vind ik een algemene introductie altijd wel zo netjes.

Maar zo hou je het wel allemaal op 1 plek.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)