Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
26-04-2014, 02:01 AM
Bericht: #21
RE: Nieuwe website - experimenten en vervolgstappen
omg de jaimy O.o

-Walk on the grasmat-
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
26-04-2014, 07:10 PM
Bericht: #22
Het enige nadeel van de site/forum integratie is dat als je de site op een tablet bekijkt je automatisch de mobiele versie te zien krijgt en dus alleen het forum. De site zelf krijg je helemaal niet te zien, tenzij je 'switch to full version' selecteerd. Ook is de featured content slider erg langzaam op een tablet. Voor de rest ben ik niet echt problemen tegen gekomen.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
26-04-2014, 09:01 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-04-2014 om 09:03 PM door zoog.)
Bericht: #23
(26-04-2014 07:10 PM)Nimster schreef:  Het enige nadeel van de site/forum integratie is dat als je de site op een tablet bekijkt je automatisch de mobiele versie te zien krijgt en dus alleen het forum. De site zelf krijg je helemaal niet te zien, tenzij je 'switch to full version' selecteerd.
Was mij inderdaad ook opgevallen. De mobile theme verzorgd inderdaad automatisch ook de frontpage (of portal pagina) van het forum. Ik denk dat ik dit wel kan fixen, ik zet het op het todo lijstje voor versie 1.1 Wink

Welke tablet/versie gebruik je?

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
26-04-2014, 09:51 PM
Bericht: #24
(26-04-2014 09:01 PM)zoog schreef:  
(26-04-2014 07:10 PM)Nimster schreef:  Het enige nadeel van de site/forum integratie is dat als je de site op een tablet bekijkt je automatisch de mobiele versie te zien krijgt en dus alleen het forum. De site zelf krijg je helemaal niet te zien, tenzij je 'switch to full version' selecteerd.
Was mij inderdaad ook opgevallen. De mobile theme verzorgd inderdaad automatisch ook de frontpage (of portal pagina) van het forum. Ik denk dat ik dit wel kan fixen, ik zet het op het todo lijstje voor versie 1.1 Wink

Welke tablet/versie gebruik je?

Ik heb deze, sinds een week:

http://www.tabletsmagazine.nl/tablets/as...10-me302c/

Het is mijn eerste tablet, erg tevreden. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
27-04-2014, 04:36 PM
Bericht: #25
(26-04-2014 02:01 AM)Grasmat schreef:  omg de jaimy O.o

Jwz Grasje
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)