Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
29-12-2013, 12:48 AM
Bericht: #11
RE: De ArmA 3 Preset
Ik heb de eerste post aangepast.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-04-2014, 09:06 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-04-2014 om 09:06 PM door PingWing.)
Bericht: #12
RE: De ArmA 3 Preset
Zou MARSOF geupdate kunnen worden?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-04-2014, 11:14 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-04-2014 om 11:14 AM door Sacha.)
Bericht: #13
RE: De ArmA 3 Preset
Misschien moeten we onze eigen versie van MARSOF gaan maken met alle voertuigen en klasses er nog in?

Als we MARSOF nu gaan updaten, dan weet ik zeker dat de missie van a.s. vrijdag niet gaat werken.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-04-2014, 11:49 AM
Bericht: #14
RE: De ArmA 3 Preset
Hoezo onze eigen versie maken? Heeft de maker veel dingen verwijderd dan?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-04-2014, 12:09 PM
Bericht: #15
RE: De ArmA 3 Preset
Verwijderd weet ik niet maar er verschijnen wel regelmatig updates van Marsof, vorige week nog!

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-04-2014, 12:10 PM
Bericht: #16
RE: De ArmA 3 Preset
(03-04-2014 11:14 AM)Sacha schreef:  Misschien moeten we onze eigen versie van MARSOF gaan maken met alle voertuigen en klasses er nog in?

Als we MARSOF nu gaan updaten, dan weet ik zeker dat de missie van a.s. vrijdag niet gaat werken.

Is het geen optie om het te proberen en desnoods terug te rollen? Ik heb geen idee hoor. De missie staat op de server.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-04-2014, 12:47 PM
Bericht: #17
RE: De ArmA 3 Preset
(03-04-2014 11:49 AM)Ircghost schreef:  Hoezo onze eigen versie maken? Heeft de maker veel dingen verwijderd dan?
Wij zitten geloof ik op 1.3... Wat zijn de changes..

1.5:
- Removed : Mich green
- Removed : Heavy green and black body armor
- Removed : NH90

1.6:
- Removed : Tracked Vehicles,
- Removed : Kyo_Balaclava.pbo,
- Removed : Rpima_Goggles.pbo,


Eigenlijk moeten we het eens testen en kijken op welke classnames dit stuk loopt.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-04-2014, 03:34 PM
Bericht: #18
RE: De ArmA 3 Preset
Er is inmiddels al een 1.8 uit. Hier zit de CH47 in!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-04-2014, 11:17 PM
Bericht: #19
RE: De ArmA 3 Preset
Ja, maar we kunnen hem niet updaten, want dan is mijn missie voor de sessie van morgen naar de klote.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-05-2014, 04:11 PM
Bericht: #20
RE: De ArmA 3 Preset
De preset is aangepast met marsof 2.0 en Task Force Radio 0.9.0.
Updaten!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)