Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

31-10-2013, 05:09 PM
Bericht: #11
RE: Arma 3 Single Player campaign morgen van start!
Yeah, had het al gevonden.. Vond de totaal nutteloze vergelijking te leuk om niet te posten.. Happydance

OnTopic: Heb zin om de campaign te spelen! Eens kijken of ik hier vanavond even tijd voor kan maken..
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
31-10-2013, 05:31 PM
Bericht: #12
BiS begrijpt een segment van z'n klanten

[Afbeelding: INfrRXA.png]

[Afbeelding: NzYGl.jpg]
Reageren op dit bericht
01-11-2013, 01:29 AM
Bericht: #13
Ik ben aan de SP begonnen, moet zeggen dat ik onder de indruk ben, leuk verhaal, goede voice acting, speelt lekker weg!

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-11-2013, 01:46 AM
Bericht: #14
Ik ben ook zeker onder de indruk. Het begin van de tweede missie was een WTF, een eye opener en tevens een wake-up call.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
01-11-2013, 09:48 AM
Bericht: #15
Vind het zeker een mooi verhaal!

Vond wel dat het niveau van de AI erg verschilde per missie... Toen ik nog met zijn tweeën was aan het begin waren de tango's een stuk beter dan toen ik later alleen op pad moest.. Wellicht bewust gedaan, maar viel wel heel erg op bij mij..
Reageren op dit bericht
01-11-2013, 02:40 PM
Bericht: #16
^^^^^^^^^^^^^^ spoiler alert Wink

AI is toch zo moeilijk als je de complete campaign start, kan je toch niet instellen per missie?

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
Reageren op dit bericht
01-11-2013, 02:59 PM
Bericht: #17
Sorry if it's a spoiler.. Dunno

Je kutn het niet instellen, maar ik merkte echt een groot verschil tussen missies.. Ene moment stond ik voor ze en schoten ze een magazijn leeg en raakten me nog niet.. Andere moment had ik niet eens de kans om dekking te zoeken.. Smile
Reageren op dit bericht
01-11-2013, 04:02 PM
Bericht: #18
Yup had dit idd ook geconstateerd. ben nu bezig met die missie die deels ook in de showcase zit, waarbij je een team uit het dorp moet redden. Ze schieten daar verdraaid goed.

Moderator edit: max handtekening size 400px breed bij 130px pixels hoog.
"Si vis pacem, Para bellum." -
"Als je vrede wilt, bereid voor op oorlog" aldus Gaius Julius Ceasar
Reageren op dit bericht
02-11-2013, 01:33 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-11-2013 om 01:36 PM door Kip.)
Bericht: #19
(01-11-2013 04:02 PM)Pilgrim schreef:  Yup had dit idd ook geconstateerd. ben nu bezig met die missie die deels ook in de showcase zit, waarbij je een team uit het dorp moet redden. Ze schieten daar verdraaid goed.

Idd. Dat stuk tussen die grote rots en het dorp is echt verdomde lastig. Ik kreeg daar zowel vuur vanuit het dorp, van naderende tango's en nog van rechts op de heuvel. Heeft me een paar pogingen gekost om er doorheen te komen.

Missie met de minisub is wel awsome Smile

en ik vind de 5.56 rifle van de tegenstander echt een stuk chiller schieten dan de 6.5 van NATO. Veel stabieler ed lijkt het.

[Afbeelding: 5od1lf.jpg]
Reageren op dit bericht
02-11-2013, 08:16 PM
Bericht: #20
(02-11-2013 01:33 PM)Kip schreef:  
(01-11-2013 04:02 PM)Pilgrim schreef:  Yup had dit idd ook geconstateerd. ben nu bezig met die missie die deels ook in de showcase zit, waarbij je een team uit het dorp moet redden. Ze schieten daar verdraaid goed.

Idd. Dat stuk tussen die grote rots en het dorp is echt verdomde lastig. Ik kreeg daar zowel vuur vanuit het dorp, van naderende tango's en nog van rechts op de heuvel. Heeft me een paar pogingen gekost om er doorheen te komen.

Missie met de minisub is wel awsome Smile

en ik vind de 5.56 rifle van de tegenstander echt een stuk chiller schieten dan de 6.5 van NATO. Veel stabieler ed lijkt het.

Lijkt mij over het algemeen logisch.. Een 5.56 is een lager kaliber dan de 6.5, wat dus voor minder kick zorgt, en je dus relaxter en accurater kan schieten als je het over constant vuren hebt. SPOILER: Ik pak ook altijd de wapens van de AAF.. because when you stab someones back, you gotta use the same knife to reteliate.

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)