Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
22-10-2013, 05:26 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-10-2013 om 05:31 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #1
X Rebirth
Het is me opgevallen dat de laatste tijd veel mensen interesse tonen in space simulatie games.

Iedereen kent de X series en op 15 November komt het nieuwste deel uit, genaamd X Rebirth. Wie gaat deze game allemaal kopen? Wat ik erg jammer vindt, is dat het geen co-op heeft. Dit is een single-player only spel, het is niet zo zeer dat ik Multi-player wil maar co-op was wel leuk geweest! Smile

Daar niet van ziet het verdomds goed uit!

Trade, Fight, Build, Think.

Gameplay trailer (Scale en detail)

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-10-2013, 05:29 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-10-2013 om 05:40 PM door Sacha.)
Bericht: #2
RE: X Rebirth
Ik heb hem een maand of twee geleden al gepreordered. Smile

Het was even zoeken, maar 19 Augustus om precies te zijn. Smile

http://store.steampowered.com/news/11293/ <-- De dag dat het nieuws bekend werd zo te zien...

(Talking about dedication!)

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-10-2013, 05:39 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-10-2013 om 05:47 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #3
Heb je X Rebirth fysiek of digitaal gekocht?

Ben misschien van plan om de fysieke exemplaar te pre-orderen. Bij de Wehkamp staat X Rebirth voor €47 euro, maar voor die 3 euro meer heb ik X Rebirth op Steam.

Met verzendkosten blijft het dus verre weg hetzelfde..

Het is wel weer fijn dat Europa €10 meer betaald als andere landen. Op de officiële website wordt er onderscheid gemaakt tussen

international versie This version can be activated everywhere no restrictions (€49,99)

outside Europe only versie This version can only be activated outside Europe. (€39,99)

Reageren op dit bericht
22-10-2013, 05:43 PM
Bericht: #4
(22-10-2013 05:39 PM)DeAdSeYe schreef:  Heb je X Rebirth fysiek of digitaal gekocht?
Op Steam de dag dat het bekend werd dat we konden pre-orderen. Smile

Reageren op dit bericht
22-10-2013, 05:48 PM
Bericht: #5
Nice! Smile

Reageren op dit bericht
22-10-2013, 07:50 PM
Bericht: #6
Mooi spel. Die ontwikkelaars hebben goed op de oude Star Wars sims gelet.

[Afbeelding: oie_FEBRJMv0GGXQ.jpg]
Reageren op dit bericht
04-11-2013, 01:17 AM
Bericht: #7
Ik heb de X-serie nog nooit gespeeld, maar het principe lijkt me (denk ik) wel interessant. Is er misschien een soort samenvatting te vinden van wat het spel ongeveer inhoudt/ wat je kan doen etc?

Het enige waar ik bang voor ben is dat het zo'n groot spel is dat er ik niet aan toekom om te spelen, wat ook gebeurd is met bijv. een Skyrim
Reageren op dit bericht
04-11-2013, 03:08 AM
Bericht: #8
Ik denk dat de vergelijking met skyrim het redelijk goed samenvat. Een single-player universum waar je alles mag doen. Smile

Reageren op dit bericht
04-11-2013, 04:13 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-11-2013 om 04:15 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #9
De vergelijking met Skyrim snap ik niet helemaal.

Het zijn beide sandbox games, maar Skyrim heb je qeust die een verhaal vertellen. Als je deze verhaal lijn volgt heb je uiteindelijk het spel uitgespeeld.

Je kunt dan nog altijd spelen, maar er is bijna niks meer te doen dan alleen wat items zoeken waar je uiteindelijk toch niks meer aan hebt. Dungeons zijn uitgestorven, vele plaatsten zijn geen vijanden meer te bekennen. Je raakt snel uitgekeken op een uitgestorven landschap, het leeft niet meer zoals wanneer je starte.

Heeft X-serie's geen verhaallijnen? Jawel, hetzelfde als Skyrim. Je neemt missie's aan, deze volg je en uiteindelijk heb je het verhaallijn uitgespeeld.

Maar nu komt het!

Waar Skyrim stopt, begint X-serie's pas. Nadat je alle verhaallijnen hebt uitgespeeld, begint het spel pas echt. De totale vrijheid in het doen en laten wat je zelf wilt.

Onthoud deze 4 woorden, Trade, Fight, Build, Think en maak je eigen fantasie ervan.

Iets waar Skyrim stopt, begint X-series pas!

Reageren op dit bericht
04-11-2013, 09:15 AM
Bericht: #10
Je kan een 4X game inderdaad niet zo gemakkelijk vergelijken met skyrim Smile
In X hoef je zelfs de verhaallijn niet te volgen als ik het mij goed herinner van de voorgaande games. Dat is soms ook wel het probleem met dit soort games, de missies waren nooit echt goed, en soms mis je wel een soort van structuur in de game.
Afwachten wat de nieuwe game brengt.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)