Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
04-11-2013, 01:50 PM
Bericht: #11
RE: X Rebirth
Ik wil het niet per se vergelijken met skyrim, alleen is dat zo'n spel waar je 100 uur in kan stoppen. Ik vroeg me dus af of je met X-rebirth ook zoveel tijd "kwijt" kan zijn, maar het antwoord is blijkbaar ja Wink.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-11-2013, 02:19 PM
Bericht: #12
[Afbeelding: PgeGhJX.png]
Zonder twijfel... Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-11-2013, 04:42 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-11-2013 om 04:43 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #13
Je kunt makkelijk honderde uren in X series stoppen.

Ik wilde altijd een eigen station hebben met schepen die mijn leger vormen. Maar helaas ben ik nog nooit zover gekomen. Tongue2

De learning curve is vrij hoog, maar het bied wel een totale vrijheid!

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
08-11-2013, 09:29 AM
Bericht: #14
Grappig, er wordt een vergelijking gemaakt met betrekking tot speelduur met skyrim, 2 posts later word er geroepen dat je de verhaallijn van skyrim niet kunt vergelijken met die van de X games, en een post later wordt er geroepen dat je 4X games (wat de X-games echt niet zijn) niet kunt vergelijken met skyrim.

begrijpend lezen is een vak apart kennelijk. Biggrin
Reageren op dit bericht
08-11-2013, 11:30 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-11-2013 om 11:31 AM door dikkeduif.)
Bericht: #15
Ik ben akkoord dat 4X misschien meer slaat op games zoals master of orion of sins, maar de X serie is inderdaad een moeilijk te definieren genre. Het heeft toch meer 4X gerelateerde thema's dan pakweg Skyrim. En vaak wordt het gedefinieerd als zijnde 4X, maar zonder het strategy (strikte toepassing van het woord) gedeelte. Dus zo uit de lucht gegrepen vind ik het ook niet.
Reageren op dit bericht
08-11-2013, 05:12 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-11-2013 om 05:14 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #16
(08-11-2013 09:29 AM)lnXxx schreef:  Grappig, er wordt een vergelijking gemaakt met betrekking tot speelduur met skyrim, 2 posts later word er geroepen dat je de verhaallijn van skyrim niet kunt vergelijken met die van de X games, en een post later wordt er geroepen dat je 4X games (wat de X-games echt niet zijn) niet kunt vergelijken met skyrim.

begrijpend lezen is een vak apart kennelijk. Biggrin

Begrijpend lezen!

Waar Skyrim stopt begint X series pas. Een samenvatting van mijn post. Hoe kan dit niks zeggen over de speelduur? Smile

4X staat voor Explore, Expand, Exploit en Exterminate. Deze aspecten komen wel degelijk voor in X serie's. Dat het alleen voor strategie wordt gebruikt, ben ik helemaal mee eens. Maar toch komen de 4X duidelijk naar voren bij X serie's. Alleen de ontwikkelaar gebruiken de woorden Trade, Fight, Build, Think wat bijna op hetzelfde neerkomt.

Maar de oorsprong is inderdaad strategie games, terwijl X serie's een space sim is.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
11-11-2013, 08:29 PM
Bericht: #17
X Rebirth: Je kan het alvast preloaden op steam! Smile

Reageren op dit bericht
11-11-2013, 08:38 PM
Bericht: #18
Laat dan eens weten of het de moeite is Smile
Reageren op dit bericht
14-11-2013, 07:25 PM
Bericht: #19
Morgen unlocked de pre-load in steam, maar hier is alvast de handleiding: http://cdn4.steampowered.com/Manuals/287...1384425963

Reageren op dit bericht
14-11-2013, 07:51 PM
Bericht: #20
Hoop dat ik me key ook morgen binnen krijg.
Heb er zin in!
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)