Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
31-10-2013, 11:13 PM
Bericht: #31
RE: [A3] co12 - CQB Session #1 (2013-11-01)
heb al paar dagen arma 3 getest,, alle mods werken gewoon en had bijna geen fps drops (in tegenstelling met arma2) dus,, ik doe gewoon mee,, en hopen dat hij niet gaat falenWacko

[Afbeelding: oX6Txnq.png]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-11-2013, 12:01 AM
Bericht: #32
RE: [A3] co12 - CQB Session #1 (2013-11-01)
Ik zet jullie erbij! Smile

(En zal denk ik de scenario aanpassen zodat het zoveel spelers kan hebben, moment. )

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-11-2013, 09:54 AM
Bericht: #33
RE: [A3] co12 - CQB Session #1 (2013-11-01)
OVB.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-11-2013, 11:02 AM
Bericht: #34
RE: [A3] co12 - CQB Session #1 (2013-11-01)
in Romeo Julia Zero One One

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-11-2013, 12:20 PM
Bericht: #35
RE: [A3] co12 - CQB Session #1 (2013-11-01)
Archu+Lex toegevoegd.

Het is maar goed dat de volgende scenarios groter zijn, om eerlijk te zijn vraag ik me af of we niet de vijand overrompelen met onze aantallen. Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-11-2013, 12:28 PM
Bericht: #36
RE: [A3] co12 - CQB Session #1 (2013-11-01)
Beter teveel dan te weinig.

Grote kans dat een paar mensen wel zullen sneuvelen/veranderen in geitenkaas.
Dan alsnog behouden we gebalanceerde vuurkracht. Wink
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-11-2013, 12:37 PM
Bericht: #37
RE: [A3] co12 - CQB Session #1 (2013-11-01)
En anders heb ik nog 2 andere CQB scenarios op de server staan. Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-11-2013, 12:40 PM
Bericht: #38
RE: [A3] co12 - CQB Session #1 (2013-11-01)
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk bij.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-11-2013, 12:46 PM
Bericht: #39
RE: [A3] co12 - CQB Session #1 (2013-11-01)
Gaaf met zoveel man! Hoe meer zielen hoe meer lood!

Wordt het opgedeeld in fireteams van 4? Net zoals op de CQB instructie is te zien??
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-11-2013, 01:51 PM
Bericht: #40
RE: [A3] co16 - CQB Session #1 (2013-11-01)
(01-11-2013 12:40 PM)ShortsNL schreef:  Ik ben er hoogstwaarschijnlijk bij.
Dan hou ik je nog even op OVB totdat je het 100% zeker weet.

(01-11-2013 12:46 PM)cHip^ schreef:  Wordt het opgedeeld in fireteams van 4? Net zoals op de CQB instructie is te zien??
Ja, maar deze beslissing staat los van de CQB instructie. De reden waarom ik vuurteams maak van 4 is omdat ik het management overhead in het uitvoeren van de acties wil reduceren. Spelers meer vrijheid wil gunnen in het plannen en uitvoeren van hun taken. In mijn beleving zijn teams van 4 man leuker dan de teams van 8 man. Het is ook gewoon leuk om in het veld een andere groep tegen te komen of om hulp in te roepen om te zien dat daar op gereageerd wordt ipv dat alle spelers in hetzelfde schuitje zitten.

De 4-man groep grootte zul je dus ook in CQB Session 2 terug zien. CQB session 3 is daar een uitzondering op overigens, maar dit heeft met de narratief van de scenario te maken. Dit is een hint waarom dat is..

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)