Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24-10-2013, 12:32 PM
Bericht: #11
RE: [A3]CQB Sessie #1 (2013-11-01)
Gooi me er ook maar bij Sacha! Smile

Citaat:Duidelijk filmpje trouwens.. zo'n filmpje moeten we als tdnl eigenlijk ook in ArmA3 gaan maken.

Alles van ShackTactical is zo handig dat het te gebruiken valt binnen TDNL, alleen zitten we nog met onze eigen SOP waar me maar niet van af lijken te komen Tongue2

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-10-2013, 01:21 PM
Bericht: #12
OldRavenNL, Pek: toegevoegd.

Ik ben inmiddels bezig met Deel 2 van de CQB serie.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
24-10-2013, 05:47 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-10-2013 om 05:56 PM door zoog.)
Bericht: #13
(24-10-2013 12:32 PM)Pek schreef:  Gooi me er ook maar bij Sacha! Smile

Citaat:Duidelijk filmpje trouwens.. zo'n filmpje moeten we als tdnl eigenlijk ook in ArmA3 gaan maken.

Alles van ShackTactical is zo handig dat het te gebruiken valt binnen TDNL, alleen zitten we nog met onze eigen SOP waar me maar niet van af lijken te komen Tongue2

Ondanks dat ze misschien op bepaalde punten net iets anders zijn, zijn dergelijke filmpjes prima te gebruiken inderdaad. Meestal gaat de belangrijkste kern om de onderliggende gedachte en uitvoering, niet zozeer of je sop dan precies overeenkomt. Maarrrr, shacktac is toch afgestapt van 3 fireteams per groep maar 2 fireteams per groep, dus de sop lijkt qua organisatie alleen maar meer op elkaar in arma 3 Wink

Sowieso vind ik het hele drama rondom verschillende SOPs ontzettend overrated (zowel van voor als tegenstanders), kwestie om niet van een mug een olifant te maken Smile uiteindelijk verschilt de onderliggende tactische implementatie nauwelijks. Uiteindelijk moet je de vijand overmeesteren, of je dat nou met twee of drie fireteams doet, of dat je het nou met groep 1.1 of alpha doet, who cares. Maar een SOP is een STANDARD operating procedure en geen unique operating procedure, dus probeer je tekiezen voor één redelijk gelijke integrale benadering, naamsgeving en implementatie met genoeg vrije ruimte om elke situatie goed te kunnen opvangen.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
24-10-2013, 08:31 PM
Bericht: #14
(24-10-2013 05:47 PM)zoog schreef:  
(24-10-2013 12:32 PM)Pek schreef:  Gooi me er ook maar bij Sacha! Smile

Ondanks dat ze misschien op bepaalde punten net iets anders zijn, zijn dergelijke filmpjes prima te gebruiken inderdaad. Meestal gaat de belangrijkste kern om de onderliggende gedachte en uitvoering, niet zozeer of je sop dan precies overeenkomt. Maarrrr, shacktac is toch afgestapt van 3 fireteams per groep maar 2 fireteams per groep, dus de sop lijkt qua organisatie alleen maar meer op elkaar in arma 3 Wink

Sowieso vind ik het hele drama rondom verschillende SOPs ontzettend overrated (zowel van voor als tegenstanders), kwestie om niet van een mug een olifant te maken Smile uiteindelijk verschilt de onderliggende tactische implementatie nauwelijks. Uiteindelijk moet je de vijand overmeesteren, of je dat nou met twee of drie fireteams doet, of dat je het nou met groep 1.1 of alpha doet, who cares. Maar een SOP is een STANDARD operating procedure en geen unique operating procedure, dus probeer je tekiezen voor één redelijk gelijke integrale benadering, naamsgeving en implementatie met genoeg vrije ruimte om elke situatie goed te kunnen opvangen.

Amen Smile

#backontopichashtagyolo

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
25-10-2013, 08:03 PM
Bericht: #15
Ik ga het niet halen.. in ieder geval niet op tijd Sad
Reageren op dit bericht
27-10-2013, 09:11 PM
Bericht: #16
In.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
28-10-2013, 08:39 AM
Bericht: #17
Ik kan er definitief bij zijn! Biggrin
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-10-2013, 09:56 AM
Bericht: #18
Ik dacht dat deze afgelopen vrijdag was?
Of ben ik weer eens in de war? Biggrin
Reageren op dit bericht
28-10-2013, 10:44 AM
Bericht: #19
Je bent in de war dude.. Smile
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-10-2013, 11:32 AM
Bericht: #20
OVB
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)