Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
22-10-2013, 09:18 PM
Bericht: #11
RE: Takedown: Red Sabre - Is het echt zo slecht? (2013-10-22)
Het was een groot succes! Biggrin

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-10-2013, 09:42 PM
Bericht: #12
RE: Takedown: Red Sabre - Is het echt zo slecht? (2013-10-22)
Dit is echt een kans-spel! ( Als in kans-jongeren!) TD:RS kan nog flink ontwikkelen!

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-10-2013, 10:16 PM
Bericht: #13
RE: Takedown: Red Sabre - Is het echt zo slecht? (2013-10-22)
(22-10-2013 09:42 PM)Sacha schreef:  Dit is echt een kans-spel! ( Als in kans-jongeren!) TD:RS kan nog flink ontwikkelen!

Volgens het CBR beland 80% van de kans-jongeren toch in de goot... Tongue2

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
23-10-2013, 08:45 AM
Bericht: #14
RE: Takedown: Red Sabre - Is het echt zo slecht? (2013-10-22)
Achjah, Tangdown.nl heeft wel een nieuwe record erbij, kortste sessie ooit...

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
23-10-2013, 10:26 AM
Bericht: #15
RE: Takedown: Red Sabre - Is het echt zo slecht? (2013-10-22)
Er zijn 3 dingetjes waar ik tegen aanliep tijdens de sessie:
- De AI doet vreemde dingen qua beweging en heeft rambo-esque aimbot trekjes.
- Als je host en iedereen is dood, dat niet iedereen weer terugkeert naar de lobby.
- [luxe probleem]Geen support voor headtracking en de type Unreal Engine die ze gebruiken heeft geen support voor meerdere monitoren.

Met de rest kan ik wel mee leven, zelf zou het iets speelbaarder worden als de eerste twee dingen die ik opnoemde een beetje aangepast zou worden.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-10-2013, 01:37 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-10-2013 om 01:41 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #16
RE: Takedown: Red Sabre - Is het echt zo slecht? (2013-10-22)
Ik ben het helemaal met je eens Sacha!

Maar ik ben bang dat deze problemen nooit meer opgelost zullen worden, ik krijg toch het idee dat de developer een lakse houding heeft.

Al die weken dat Takedown: Red Sabre uit is gekomen, zijn alweer andere games uitgekomen die een slechte release hadden. Ondertussen zijn die games al flink gepatch en zijn de grootste problemen opgelost. Maar bij Takedown: Red Sabre is dit nog altijd niet het geval, er zijn nog altijd hardnekkige fouten die het spel nog altijd onspeelbaar maken.

Ik denk dat het helemaal over is met Takedown: Red Sabre, ze patchen het wel maar het wordt gewoon niet opgelost. De fouten zijn nog altijd hetzelfde. Dit bedrijf moet gewoon aansprakelijk worden gesteld dat ze een product hebben afgeleverd zonder hun beloftes na te komen, en eigenlijk hun kopers bedrogen heeft.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)