Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
18-10-2013, 11:19 AM
Bericht: #1
Kerbal Space Program: Orbiting
hallo heren,

Ik speel nu al een tijdje Kerbal Space Program, en heb gemerkt dat meer mensen dit spel kennen/doen.

Nou had ik een vraag: Hoe kom ik nou in een baan om de aarde terecht?

Ik word er met recht gestoord van Tongue2

[Afbeelding: KpkVR.jpg]
Stand up and fight! Fight for a better day!
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-10-2013, 04:04 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-10-2013 om 04:06 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #2
RE: Kerbal Space Program: Orbiting
Huh wat, kun je de ruimte in? Zover ben ik nog nooit gekomen, want ik kom nooit zover in de lucht, of ik laat het voor expres misgaan voor de leedvermaak, not sure! Unsure

Laugh

Heerlijk spel, heb ooit 1x geprobeerd om de baan te krijgen rondom aarde. Maar is me niet gelukt, misschien dat ik dit weekend het spel weer oppak!

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-10-2013, 09:15 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-10-2013 om 09:29 PM door lnXxx.)
Bericht: #3
Baan om de aarde Kerbal is niet zo moeilijk als je eenmaal weet hoe het moet, echter als ik probeer naar de maan mun te komen dan eindig ik meestal met een kerbal die deep space gaat verkennen (zonder fuel)
Reageren op dit bericht
19-10-2013, 12:37 PM
Bericht: #4
(18-10-2013 09:15 PM)lnXxx schreef:  Baan om de aarde Kerbal is niet zo moeilijk als je eenmaal weet hoe het moet, echter als ik probeer naar de maan mun te komen dan eindig ik meestal met een kerbal die deep space gaat verkennen (zonder fuel)

Het is mogelijk een raket op de aarde te maken om naar de mun te gaan. Maar wat je ook kan doen is steeds onderdelen de ruimte insturen. En in space je raket bouwen met coupelen

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
19-10-2013, 03:47 PM
Bericht: #5
Ik heb het ontdekt en tis heel simpel eigenlijk: Vlieg met je raket de lucht in en zet SAS aan. Als je rond e 10 KM bent, zet SAS dan uit en draai je raket naar rechts, zodat je met een hoek van 90 graden vliegt (kan je onder je navball zien) en geef gas, Dan kom je na een tijdje vanzelf id ruimte. Geef net zolang gas totdat je Aiopsis (Ap op de kaart) 70 km of hoger is. Dan zet je je motoren uit, wacht je totdat je vlak voor je Aiopsis bent (zie de kaart weer) en geef je gas in de richting van de Aiopsis (het groene balletje op je navball) na een tijdje zie je dan op de kaart ook een Periapsis verschijnen, en als deze boven de 70 KM is kunnen je motoren uit en zit je in een baan om de aarde Smile

[Afbeelding: KpkVR.jpg]
Stand up and fight! Fight for a better day!
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-11-2013, 11:58 PM
Bericht: #6
Net weer even opgestart. Ik had een eenzame loner die voor altijd zal ronddwalen op een gigantische afstand van alles vandaan Tongue2 Toen maar even opnieuw begonnen.

Mijn Physiq= collectie valt in de spoiler te bewonderen
If I fail and give up, do you think I'm ever going to get up? NO! But if I fail, I will try again and again and again
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)