Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Peiling: Wanneer GTA5 Online?
za 12/10
zo 13/10
ma 14/10
di 15/10
wo 16/10
do 17/10
vr 18/10
[Resultaten weergeven]
Opmerking: dit is een openbare peiling; andere gebruikers kunnen zien waarop u hebt gestemd.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
16-10-2013, 02:34 PM
Bericht: #11
RE: [PS3] GTA V Online
Deadseye ik kan je niet genoeg bedanken het werkt nu allemaal echt ongelooflijk bedankt
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-10-2013, 03:47 PM
Bericht: #12
Gelukkig heeft de fix geholpen! Smile

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
16-10-2013, 04:50 PM
Bericht: #13
Gaat lekker met de poll, twee stemmen Wink

Bump?!

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-10-2013, 06:12 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-10-2013 om 06:14 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #14
Nieuwe patch (1.04) is uit! Deze patch ziet veel belovend uit.. Tijd om een avond in te gaan plannen waar we met 4 of 5 man kunnen gaan klooien! Ik heb ook nog een aantal leuke missies waar je makkelijk 10.000 á 25.000 mee kunt verdienen. Smile

Racen lijkt me ook erg grappig, vooral als je met een co-driver moet werken. Smile

• Fixes numerous issues that were causing vehicle loss and/or loss of vehicle mods
• Fixes an issue where the incorrect car is replaced when choosing to replace a car in a full garage
• Fixes an exploit allowing players to sell the same vehicle multiple times
• Fixes an issue that caused personal vehicles to be duplicated
• Fixes an issue where some players were unable to pay utility bills on an owned apartment or house
• Fixes an issue where players were not getting Crew invites in-game
• Fixes an issue where the starting point for the tutorial race was not appearing
• Fixes issues with joining Jobs from within a player-owned garage
• Fixes issues with players getting stuck while using playlists
• Fixes additional issues causing black screens, long load times, and players getting stuck in the sky cam
• Adds details in the UI to clarify that characters created while Rockstar cloud is unavailable are temporary (non-saved)
• Adds changes to the character creator to make better-looking default characters with the "random" option
• Players now only lose a maximum of 500 GTA$ upon death in Freemode

Rockstar geeft 2x 250,000 weg voor de release problemen. Het enige wat je hoef te doen is, installeer de patch 1.04 en ben minimaal 1x online in de maand oktober. Iedereen zou het eerste bedrag deze weekend krijgen, maar is verzet naar volgende week. Eind deze maand krijgen we het andere deel.

Reageren op dit bericht
18-10-2013, 06:22 PM
Bericht: #15
Missies voor 10k á 25k?? Count me in!!

Ik probeer sowieso a.s. zondagmiddag in te plannen voor GTA online. Hoop dat het lukt.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-10-2013, 06:27 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-10-2013 om 06:47 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #16
Stuur maar gewoon een messages wanneer je tijd hebt. Smile

Kijken of we deze week wat meerdere mensen bij elkaar kunnen rapen!

Ik heb trouwens ook hard geld nodig, ben mijn auto's aan het upgraden. Bulletproof banden en dat soort zaken, daarnaast moet ik kijken hoe je die turbo en engine mods kunt unlocken.

Ik ben deze 2 auto's volledig aan het upgraden! Kost best veel geld, bulletproof banden kosten alleen al 25.000 dollar, engine en turbo upgrades 25.000/50.000

Linker is de Surano en rechter Banshee, deze zijn alleen te verkrijgen via Legendary Motor Sport, duur waren ze gelukkig niet! Als je snelle auto's wilt voor weinig geld, dan is de Surano en de Banshee de beste optie! De Cognoscenti Cabrio, Vacca, Cheetah, Enity XF en de Adder wil ik uiteindelijk ook nog gaan kopen. De bewapende helicopter is ook wel leuk, de buzzard attack chopper alleen de prijs is erg veel, $1,750.000... Maar dan kunnen we wel andere spelers opblazen in hun auto. Laugh

[Afbeelding: 0_0.jpg]

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)