Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
09-10-2013, 04:38 PM
Bericht: #21
RE: [PS3] GTA V Online - wo 9 okt
Heb net wat missies kunnen doen, vet!!! Alleen mijn character wheel blijft wel nog steeds leeg, dus ik hoop niet dat het uiteindelijk mis gaat met synchronisatie. Maar damn, wat is dit tof!!

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-10-2013, 04:43 PM
Bericht: #22
Ik zal eens een nieuw character proberen aan te maken.
Ik blijf of hangen in de lobby, of kom er helemaal niet in.. of zit ineens in het spel en zeurt hij over dat ik langs een checkpoint moet die helemaal niet op de kaart staat aangegeven.
Reageren op dit bericht
09-10-2013, 04:43 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-10-2013 om 04:51 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #23
Even inloggen op Rockstar Social Club. Als je daar een 4de personage ziet staan, dan is je personage opgeslagen.

Maar ik zag het, ik was nog geen minuut ingelogd een half uur geleden en kreeg meteen in beeld, Zoog85 has beaten your lap time.

EDIT: Zoog, je hebt op dit moment 4,300 dollar op zak en je bent level 3, 1,3m racing, daarnaast heb je je eerste kill gemaakt met een pistool met 29,17% accuracy. Biggrin

Rockstar Social Club werkt bij jou gewoon, dus ik denk dat je personage gewoon opgeslagen is. Ik zie wel nog geen afbeelding, maar ingame zie ik jou personage wel bij vrienden. Dus ik denk niet dat deze personage kwijt raakt.

@OldRavenNL, dat zijn dus de bugs waar ik het steeds over heb. Bij vele mensen was dit opgelost door een nieuwe character aan te maken.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-10-2013, 04:54 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-10-2013 om 04:55 PM door zoog.)
Bericht: #24
In social club heb ik wel het character qua status enzo, alleen de pasfoto is nog wel leeg zeg maar. De gegevens worden wel goed bijgewerkt inderdaad, de recente bank transactie staat er ook in van 1 minuut geleden. Dit is echt gaaf man.

Reageren op dit bericht
09-10-2013, 04:57 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-10-2013 om 05:27 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #25
(09-10-2013 04:54 PM)zoog schreef:  In social club heb ik wel het character qua status enzo, alleen de pasfoto is nog wel leeg zeg maar. De gegevens worden wel goed bijgewerkt inderdaad, de recente bank transactie staat er ook in van 1 minuut geleden. Dit is echt gaaf man.

I keep an eye on you. Laugh

Ik heb trouwens andere problemen. Ik doe helemaal geen tot weinig schade....

Ik verlies veel met deathmatch, omdat ik geen schade doe. Ik schiet op een andere speler en z'n leven gaat heel langzaam leeg, ookal schiet ik deze in z'n hoofd. Ze draaien zich om, en bam na 1 kogel lig ik alweer gestrekt.

Net ook met een achtervolging, er was een high value auto geparkeerd. Ik dus erop af, maar onderhand was er nog een andere speler. Deze is snel in de auto gestapt en heeft snel passive mode ingeschakeld. Ik er dus achteraan, en gooide wat druk op de ketel. Misschien crashed hij wel en is de auto defect.

Maar vervolgens schakeld hij passive mode uit, en ik open het vuur. Maar ook weer geen schade, ik schieten, schieten en nog eens schieten. Geen tot weinig schade, terwijl ik heel duidelijk zag dat dit wel raak was en in z'n hoofd.

Dus ik denk, fuck die auto maar. Dus ik reed weg, en bij ongeveer 30 meter schoot hij 1 kogel met de pistool en ik was meteen dood...

Dit probleem heb ik sinds de SMG is aangekocht boven op de Micro SMG.

Reageren op dit bericht
09-10-2013, 05:37 PM
Bericht: #26
Wellicht exploit/bug?

Reageren op dit bericht
09-10-2013, 05:50 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-10-2013 om 05:57 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #27
(09-10-2013 05:37 PM)zoog schreef:  Wellicht exploit/bug?

Ik hoop het niet!

Ik krijg trouwens ook de hele tijd dreig smsjes binnen. Er wordt de heletijd een bounty op m'n hoofd gezet, 1000 dollar, 3000 dollar en 5000 dollar. Tip, als je een auto pikt, zorg er altijd voor dat de NPC dood is, anders krijg je dat ook de heletijd. Vooral in dure auto's zitten NPC's die graag een bounty op je hoofd zetten.

Spelers staan de heletijd aan m'n garage poort te rammen dat ik naar buiten moet komen. Laugh

Zal proberen om die bounty's weg te krijgen voor 20:00, anders kan het zijn dat we regelmatig andere spelers achter ons aan krijgen. Ik weet niet 100% zeker of andere spelers deze bountys ziet. Maar sinds ik dat heb, staan ze wel aan m'n garage poort te rammen.

Reageren op dit bericht
09-10-2013, 07:02 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-10-2013 om 07:03 PM door zoog.)
Bericht: #28
Ik dacht eerder om gewoon een crew server te maken, zonder andere spelers, om dan even te testen, wat missies te doen etc. En daarna bijv wel met andere vijandelijke spelers ofzo. Weinig zin om constant overhoop geschoten te worden Tongue2 Maargoed, je kunt hem ook in passive mode zetten buiten de missies om op een reguliere server.

Reageren op dit bericht
09-10-2013, 07:21 PM
Bericht: #29
Maar het kost wel steeds 100 dollar, een crew server lijkt me even wat beter. Ik speel nu ook vaker solo, en doe hier en daar wat missie's.

Reageren op dit bericht
09-10-2013, 10:06 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-10-2013 om 10:16 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #30
Smile Zoog! Biggrin Ik heb me echt kapot gelachen! Even later kwam ik niet meer bij, vooral bij die rally race..

[Afbeelding: 0_0.jpg]

Met Zoog een achtervolging gehad!

Zo zag mijn auto er normaal uit

En dit was na de achtervolging!

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)