Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
05-10-2013, 09:06 PM
Bericht: #11
RE: [PS3] GTA V Online - wo 9 okt
Ik kan gewoonweg niet inloggen !! ook accept conditions werkt niet
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-10-2013, 03:10 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-10-2013 om 03:22 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #12
Ik zal hier nog even alle fixen op een rijtje zetten! Na een week zijn de meeste problemen opgelost.

Fix 1: Updates eraf gooien en opnieuw downloaden en installeren.

Fix 2: Nieuwe character, als je een character hebt aangemaakt toen de servers eruit lagen (vorige week Dinsdag en Woensdag), dan heb je kans dat deze bugged. Hoe merk je dit? De eerste intro wat niet werkt, en als deze werkt kom je niet verder als de eerste race missie wat je van Lamar krijgt. Zoals, de trigger verschijnt niet, oneindig lading, de intro missie herhaald zich of searching for players. Heb je deze problemen? Dan zul je een nieuwe character moeten aanmaken. Dit is een vieze bug wat is opgetreden bij characters wat zijn aangemaakt toen de servers eruit lagen.

Fix 3: Characters worden WEL opgeslagen. Fix? Terug naar story, pauze knop, tabblad GTA Online. Via deze manier log ik mij altijd in, en nog nooit problemen gehad. Ik heb mijn character nog altijd, maar als ik GTA V opnieuw opstart dan verschijnt mijn character niet bij Micheal, Franklin en Trevor en kom ik bij character creation menu. Pas als ik op pauze menu, tabblad GTA Online en via deze manier inlog, dan heb ik mijn character weer.

Mocht dit niet werken, dan heb je waarschijnlijk een personage aangemaakt toen de cloud servers eruit lagen. Maar sinds zaterdag heb ik geen problemen gehad, zowel de gewone server en cloud server.

Het inloggen zou nu verholpen moeten zijn, maar probeer zoveel via Story mode, Pauze knop, tabblad online in te loggen. Het niet kunnen accepteren van voorwaardes, dat heb ik nog niet gezien.

Mochten jullie er niet uitkomen, stuur me even een PM of Poke me op TS. Dan lopen we anders alle stappen rustig na! Ik heb dit allemaal gedaan, en het werkt nog altijd perfect bij mij. Alleen afgelopen Donderdag problemen gehad toen ik samen met Zoog wilde spelen, daarna heb ik geen problemen meer gehad.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-10-2013, 04:08 PM
Bericht: #13
Helaas school tot 22:00 Sad

[Afbeelding: sig?id=76561197999452277]
Making no mistakes is what establishes the certainty of victory, for it means conquering an enemy that is already defeated. - Sun Tzu
[Afbeelding: b_560_95_1.png]
Reageren op dit bericht
08-10-2013, 04:23 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-10-2013 om 04:28 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #14
Morgen staat de sessie gepland, maar wilde even iedereen van te voren helpen om de problemen te omzeilen zodat we morgen met een grote groep zijn. Smile

Ik ben nu hard aan het sparen voor een appartement, alleen zit het helaas niet mee.

Morgen even proberen of vrienden/crew members ook in mijn garage kunnen. Ik heb een 1x 2 personen auto en 1x 4 personen auto in m'n eigendom en verzekerd.. Als jullie ook in mijn garage kunnen, hebben we een tijdelijke safe house. Vrij van politie en andere spelers! Er passen 2 auto's erin, maar erg handig als we politie achter ons aan hebben of spelers!

Kijken of jullie daar ook in kunnen, met ook een laptop waar je snel en gemakkelijk geld kunt overzetten naar de bank. Via de telefoon in het openbaar is niet altijd het handigste.

[Afbeelding: 0_0.jpg]

Het is niet erg groot, maar als jullie er ook in kunnen (denk het wel), dan is het wel even fijn als safe house.
[Afbeelding: 0_0.jpg]

Reageren op dit bericht
08-10-2013, 05:54 PM
Bericht: #15
Haha, lachen man. Ik ga nu even testen met die punten die jij aanhaalt deadseye. Thx voor de uitgebreide beschrijving

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
08-10-2013, 06:05 PM
Bericht: #16
Ik krijg een timeout voor de eerste race. Nu back in single player met een GUI die niet meer klopt Tongue2 straks nog is proberen

[Afbeelding: slWXJjm.jpg]

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
08-10-2013, 06:06 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-10-2013 om 06:08 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #17
Laat maar horen of het werkt, en als je tegen problemen aanloopt spreek me gerust aan. Dan probeer ik te helpen hoe ik het allemaal heb opgelost.

Ik ga vanavond spelen, wil nog wat upgrades gaan kopen voor mijn wagens, wapens en een appartement.

EDIT: Oei, dat is vaag dat heb ik ook nog nooit eerder gezien. Heb je een nieuwe character aangemaakt? Want de eerste missie bug treed alleen op bij een oudere personage.

Mocht je dat gedaan hebben, blijven proberen. Bij mij was ik erdoor bij 2 of 3x proberen.

Reageren op dit bericht
08-10-2013, 06:40 PM
Bericht: #18
Al die errors.. Zo bewijst het maar weer: Men doet tegenwoordig halve producten afleveren Tongue2

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
08-10-2013, 07:12 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-10-2013 om 07:20 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #19
Tjah, GTA V is 15 miljoen verkocht voordat de Multi-player gedeelte online ging. Laten we ruim zeggen dat op de eerste dag 8 miljoen mensen probeerde in te loggen. Daarnaast gaat het via Xbox Live en PSN waar ook nog andere games erop worden gespeeld, en dan ook nog eens de servers bij Rockstar zelf.

Sommige problemen lagen zelfs bij Sony, daar hadden ze een limiet ingesteld hoeveel mensen er max konden inloggen op GTA Online. Deze is na anderhalve dag opgeheven toen ze daar erachter kwamen. Hoe dit zat bij Xbox Live, geen idee.

Zelfs Steam heeft dagelijks nog niet eens zoveel tegelijk online als wat bij Rockstar servers is gebeurd..

Elke game heeft server problemen bij release van een game. Alleen door alle gebeurtenissen zijn er nieuwe bugs ontstaan, en zoiets weet je nooit tegen te houden.

Daarom vindt ik dat zo'n games een open beta moet krijgen en geen closed. De meeste problemen komen pas om de bocht kijken wanneer de massa zich probeert in de loggen. De mensen die early access hebben, die heb ik geen één keer horen klagen.

Dit zullen we de komende jaren nog veel meer gaan meemaken in de gaming industrie. GTA V, Sim City, Battlefield, FF A Realm Reborn en zo kan ik nog even door blijven gaan. Dit is pas het begin van alles wat er nog gaat komen in de game industrie.

Reageren op dit bericht
09-10-2013, 09:54 AM
Bericht: #20
Kan er vanavond niet zijn :-( ... heb ook nog problemen met GTA on line maar zal de info van DeAdSeYe volgen (nog geen tijd gehad) Spreek jullie
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)