26-09-2013, 11:33 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-10-2013 om 07:31 PM door Sacha.)
![]() |
|||
|
|||
[A3] co/tvt32 Hostage Race (Vrijdag 4 Oktober)
[A3] co/tvt32 Hostage Race
Dag en datum: Vrijdag 4 oktober 2013 Tijd: 20:30 uur Game: ArmA 3 Type sessie: Publiek Benodigde addons / mods / etc: ACRE ![]() Situatie: Hetzelfde als dit eigenlijk: http://www.tangodown.nl/forum/thread-5044.html CSAT en NATO zijn in een bittere strijd geland op Altis etc etc. Een waardevolle dubbel spion wordt gevangen gehouden door verzetsstrijders in afwachting van verhoor (lees: marteling). Beide kanten moeten de dubbel spion te pakken krijgen en veilig terug brengen voor verhoor (lees: marteling). Opdracht: Bevrijd de spion en breng hem terug naar jouw RV. Overige punten: We kunnen dit op twee manieren spelen:
Verder wil voor deze sessie ACRE gebruiken. Het is over ~1.5 week, de post staat er al veel langer. Het werkt al op de server. Ik wil dit doen met ACRE. Deelnemers:
OVB:
Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
|
|||
26-09-2013, 11:41 AM
![]() |
|||
|
|||
RE: [A3] co/tvt32 Hostage Race (Vrijdag 4 Oktober)
in!
![]() |
|||
26-09-2013, 11:53 AM
![]() |
|||
|
|||
Present
|
|||
26-09-2013, 03:30 PM
![]() |
|||
|
|||
Yes!!
In ![]() Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam |
|||
26-09-2013, 04:07 PM
![]() |
|||
|
|||
added Added! ADDED!
![]() Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
|
|||
26-09-2013, 05:10 PM
![]() |
|||
|
|||
Had graag mee gedaan maar er draait reeds een sessie op vrijdag - toch ??
|
|||
26-09-2013, 05:17 PM
![]() |
|||
|
|||
Er draait inderdaad een kleinschalige ArmA 2 sessie ook op dezelfde dag. Maar ik geef de mensen die niet willen of kunnen spelen een (ArmA 3) alternatief.
![]() Mogelijk dat we meerdere sessies van dit type doen of na afloop een geheel andere scenario gaan spelen. Dus als de spec-ops missie is afgelopen, dan zijn jullie welkom om mee te spelen. ![]() Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
|
|||
26-09-2013, 06:10 PM
![]() |
|||
|
|||
Kan je dit dan niet doen, zodat het na die andere missie is?
Zo geef je iedereen opties, maar zitten andere mensen niet te twijfelen. |
|||
26-09-2013, 07:27 PM
![]() |
|||
|
|||
De A2 sessie is voor een zeer kleine groep spelers, het begint om ~19:30 en er is geen eind tijd of duur afgegeven. En als ik zo een inschatting mag maken betreft de duur van deze sessie. Dan zal dit enkele uren in beslag nemen gezien ~3/4e van Celle2 de AO is.
Betreft Hostage Race, ik vermoed dat we dit nog regelmatig in de toekomst zullen spelen. ![]() Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
|
|||
30-09-2013, 02:59 PM
![]() |
|||
|
|||
Ik heb weer internet.... IN!
Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected. |
|||
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)