Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24-09-2013, 10:32 PM
Bericht: #11
RE: Microsoft Flight Simulator X
Ik heb alleen een Vatsim account, maar ik wil best een IVAO account aanmaken Smile Online vlieg ik tubeliners (PMDG NGX & T7, Majestic Q8). Misschien met z'n allen een route vliegen van/naar EHAM? Of VFR circuitjes doen op Schiphol Smile. Heh.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-09-2013, 10:55 PM
Bericht: #12
Vatsim intro

Als je op Vatsim wilt vliegen, en voor IVAO geldt hetzelfde, moet je wel wat kennis hebben van de procedures. Zomaar meevliegen met een fighter naast een airliner gaat hem dan ook niet worden ben ik bang.

Het heeft mij in het begin veel tijd gekost om zowel het vliegtuig onder de knie te krijgen (goede payware kisten) en daarnaast een hoop theorie voor alle procedures en regels, maar als je eenmaal zover bent dat je een vlucht van begin tot eind kunt vliegen, is dat wel heel erg leuk, én leerzaam.

Er zijn verschillen tussen de netwerken, maar laten we er geen Vatsim <> IVAO strijd van maken... Tongue2

ELNT b.d. Wink

[Afbeelding: tangodownsig_small.jpg]
Reageren op dit bericht
25-09-2013, 12:26 AM
Bericht: #13
Ik heb ooit FSX Gold edition gekocht, FSX deluxe edition gebundeld met Acceleration pack voor €25,-.

Heb ik meer niet nodig, op behalve Vatsim of IVAO na?

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
25-09-2013, 08:15 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-09-2013 om 08:20 AM door Antigoon78.)
Bericht: #14
Gezien ik een opleiding in de luchtvaart heb gehad heb ik een buitengewoon aardig idee van hoe de procedures in de war steken, vooral op VFR vlak. Ik zou trouwens niet voor EHAM kiezen, maar voor EHRD of EHEH. Lichtere scenery, en wel uitgewerkt in NL2000v4.3 Smile En ik zou voor ons ongeoefenden ook een eenvoudige VFR vlucht voorstellen. Misschien tussen de twee voorgestelde velden?

[Afbeelding: oie_FEBRJMv0GGXQ.jpg]
Reageren op dit bericht
25-09-2013, 02:24 PM
Bericht: #15
Speel het wel eens met Wesley. We hebben veel formatie gevlogen en een cross country Japan gedaan met 2 F-22's. Ik weet niet of dat is wat jullie allemaal vliegen maar ik vlieg alleen maar militair
Reageren op dit bericht
25-09-2013, 03:00 PM
Bericht: #16
Allen,

Ik heb qua militaire kisten alleen ervaring in de L39 Albatros. Ook erg leuk met multicrew. is een echte aanrader.

Zelf ben ik momenteel bezig met de opzet van een nieuwe Virtuele Airline.
Nog in begin fase en ben nu bezig met de vloot te ontwerpen (paint)

Ik paint zelf dus dat scheelt een hoop.

Voor de rest heb ik ook de Aerosoft Airbus Extended X met FS2Crew Voice control.
Als we leuk vfr gaan vliegen of fighter jets gaan vliegen stel ik echt switzerland voor.
Een erg mooi gebied, goede oefening met formatie vliegen en natuurlijk mooie procedures.

Mijn voorkeur gaat uit naar een weekend aangezien ik dioor de weeks op de basis zit en geen beschikking over flight sim.

[Afbeelding: 1dzeao.png]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
29-09-2013, 01:48 AM
Bericht: #17
Ik vlieg eigenlijk altijd burgerluchtvaart. 747, A380, 737.
Met militair doe ik ook mee hoor! Tongue2

Mijn Physiq= collectie valt in de spoiler te bewonderen
If I fail and give up, do you think I'm ever going to get up? NO! But if I fail, I will try again and again and again
Reageren op dit bericht
29-09-2013, 03:17 PM
Bericht: #18
de L39 Albatros is zeker een leuk vliegtuig om te vliegen. Ook een goed toestel om mee te beginnen als je nog niet echt met straaljagers hebt gevlogen om even aan alles te wennen voordat je naar de echte straaljagers gaat. Heb zelf ook heerlijk gevlogen met de Aerosoft F-16 Thunderbirds versie. Beetje mee rond gevlogen en geland en heb besloten dat het mijn favoriet is Biggrin
Reageren op dit bericht
29-09-2013, 10:35 PM
Bericht: #19
Ik ga er binnenkort ook weer eens mee beginnen, werd vaak agressief omdat die vliegtuigen nooit deden wat ik wil.. Make a looping you stupid Boeing!

[Afbeelding: zapf.png]
"The only thing you should feel when you shoot someone, is recoil"
Reageren op dit bericht
29-09-2013, 11:27 PM
Bericht: #20
Ik doe ook zeker een keertje mee, heb me pc nu gedeeltelijk weer gefixed moet alleen alles weer opnieuw installeren maar als t goed is heb ik al mn vliegtuigen op mn externe hardeschijf
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)