Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
20-09-2013, 10:00 PM
Bericht: #1
Steel Beast Pro 3.0 Gereleased
Vanaf vandaag kun je je Steelbeast Pro licentie upgraden naar versie 3.0

Het heeft even geduurd, de release heeft wat vertraging opgelopen , maar het begin is er.

http://www.esimgames.com/

Een upgrade kost $40
Een full license (dus als je SB nog niet heb) $115
En een second license kost $25 (als je dus al een v3 licentie heb en er eentje extra wil die je uit kan lenen)

Daarnaast hebben ze een nieuwe optie.
Daarbij krijg je geen dongle, maar betaal je voor een timed license.

Je heb dan geen dongle nodig.

Kosten zijn

Voor 1 maand : $9.50
Voor 4 maanden : $24.50
Voor 1 Jaar : $39.50

Ook leuk om de weten dat er vanaf nu nederlandse voertuigen in zitten waaronder de CV90/35

"After adding the CV90/35-DK, eSim Games was tasked to adapt the existing model of the vehicle and its fire control system to the Dutch variant, the CV90/35. The work results will now be presented to the general public in the upcoming release of Steel Beasts Pro PE 3.0. It is a fully-featured infantry fighting vehicle with all crew positions accessible to one or more human players. The CV90/35-NL is more heavily armored than the Danish variant, armed with the same 35mm Bushmaster III cannon and Hägglunds/Bofors fire control system. In addition, it features a laser warning receiver and a softkill active protection system against laser guided munitions."
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-09-2013, 10:12 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-09-2013 om 10:12 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #2
RE: Steel Beast Pro 3.0 Gereleased
Dus voor $9,50 kan ik vanaf vanavond 1 maand Stealbeast Pro 3.0 spelen!

Dat is interessant, leuk voor mensen die eerst het spel willen proberen voor weinig geld.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-09-2013, 10:17 PM
Bericht: #3
Inderdaad Smile
Reageren op dit bericht
20-09-2013, 11:59 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-09-2013 om 12:02 AM door stefan2011.)
Bericht: #4
Eindelijk,het heeft lang geduurt maar hij is er,nog even downloaden,en dan...

of eerst nog wat ARMA 3 of Rome Totalwar, of Command modern naval/air combat het word een moeilijke tijd..
Anyway Steelbeasts rules!!Laugh
Reageren op dit bericht
21-09-2013, 12:35 AM
Bericht: #5
Ik heb geen credit card, dus moet nog even kijken hoe ik dat ga doen.

Maar heb wel weer eens zin om steel beast te gaan doen.
Reageren op dit bericht
21-09-2013, 01:13 AM
Bericht: #6
De vraag is of het de moeite is Smile
Normaal speel je dit soort games niet voor de graphics, maar de vorige screenshots zagen er toch niet echt veelbelovend uit...
Reageren op dit bericht
21-09-2013, 12:20 PM
Bericht: #7
Ondanks dat ik wel vind dat de gfx tegen vallen.. en ik er meer van had verwacht.. blijft steelbeast kwa gameplay gezien ongeevenaard als tank sim.

Vind het ook erg tegenvallen wat BI met ArmA 3 heeft gedaan op dat vlak.. is gewoon bijna 1 op 1 hetzelfde systeem als in ArmA 2.
Terwijl het wel beter kan in de arma engine.. zie Iron Front, wat volgens mij bijna niemand hier heeft gespeeld.
Reageren op dit bericht
21-09-2013, 02:47 PM
Bericht: #8
Ik wil hem ook.. er was toch zoiets als uitproberen? dat ik via een key van jullie kon meespelen? Zou het graag een keer willen proberen!

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
21-09-2013, 03:07 PM
Bericht: #9
Dat was met versie 2.6 ja.. maar er hebben zo bizar weinig mensen gebruik gemaakt van mijn leenlicentie dat ik niet weet ik of ik dat ook weer ga doen voor versie 3.

Je kan nu een maand lang voor $9.50 ook zelf een licentie kopen.. heb je niet eens een dongle voor nodig.
Reageren op dit bericht
21-09-2013, 03:14 PM
Bericht: #10
Ja raven, begrijpelijk als je niet de leen licentie die je al had ook een upgrade geeft. Ik vind die 9,50 een mooie deal, helemaal als dat bijv. van de prijs af gaat als je het vervolgens binnen een maand bijv. besluit te kopen (weet niet of ze dit zo doen, zou wel mooi zijn Smile )

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)