Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
27-10-2013, 10:52 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-10-2013 om 10:58 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #11
RE: Star Citizen Tangodown company
Ik merk dat interesse in Star Citizen begint te stijgen binnen Tangodown. Onze plan was dan ook om een eigen groep op te zetten.

Hierbij wil ik een "kleine" bijeenkomst regelen om een groep op te zetten binnen Tangodown.

Voordat ik een planning maak, wil ik een dag kiezen waarop "bijna" iedereen kan. Daarnaast wil ik aan jullie vragen om te gaan brainstormen over de volgende onderwerpen.

- Welke naam gaan we gebruiken, blijven we Tangodown gebruiken of misschien iets anders?
- Gaan we de standaard logo gebruiken, of misschien aanpassen aan een space theme?
- Gaan we alliance vormen, zoja, alleen Nederlands of ook Engels?
- Met elke groepen willen we alliance gaan vormen?
- Wat willen we gaan doen binnen Star Citizen? Bijv. Military/Security, trading, bounty hunting, Mercenaries, pirating etc.
- Een officiële spreadsheat maken met regels, doelen en welke schepen we tot onze beschikking hebben.

Aangezien de laatste tijd veel schepen zijn uitgekomen, wil ik misschien een spreadsheat gaan maken met een mooie overzicht wie en welke schepen heeft. Anders worden de topics zo onoverzichtelijk!

DJlex had laatst een mooie Belgische/Nederlandse site, gaan we ons daar voorstellen > alliance vormen?

Vinden jullie dit een goed idee? Opmerkingen zijn welkom!

Mogen we het definitief maken, dan zal ik me gaan verdiepen om onze groep officieel aan te maken en ook zichtbaar te zijn voor andere communities binnen Star Citizen.

De dogfight module duurt niet meer lang, voor die tijd wil ik graag een groep hebben opgezet. Smile Als het goed is komt de dogfight module in december uit en we zitten al op eind oktober.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
27-10-2013, 01:25 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-10-2013 om 01:26 PM door Spectre1994.)
Bericht: #12
Ik zou graag meedoen, maar heb op het moment het geld niet om Star Citizen te kopen, aangezien er in zeer korte tijd heel veel vette games gaan uitkomen.

Even heel snel iets in Photoshop gemaakt voor bijvoorbeeld een logo.

[Afbeelding: ug9p.jpg]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
27-10-2013, 02:06 PM
Bericht: #13
Je bent uiteraard niet verplicht om nu een schip te kopen of het spel te hebben! Al koop je het pas op release, je kunt nog altijd mee brainstormen en mee denken! Smile

Reageren op dit bericht
27-10-2013, 03:52 PM
Bericht: #14
leuk logo.

kan i een beetje in de kleuren van tandogown. geeel enzo

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
27-10-2013, 10:24 PM
Bericht: #15
Dan zou het zoiets worden:

[Afbeelding: fs8j.jpg]
Reageren op dit bericht
27-10-2013, 10:26 PM
Bericht: #16
SuperB!! +1

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
27-10-2013, 10:27 PM
Bericht: #17
Het wordt verkeerde gezegd: De Mensen die geld teveel hebben, en het kunnen betalen om iets met Star Citizen te maken te hebben, vinden het leuk om te zeggen dat het groeit binnen de community, terwijl ik er maar telkens 2 of 3 over hoor praten..

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
28-10-2013, 04:24 AM
Bericht: #18
Dat is niet helemaal waar Pek, ik zie toch steeds meer mensen over Star Citizen hebben. Daarnaast heb je helemaal niet veel geld nodig, want voor een bedrag van $40 dollar heb je een schip + het spel met hangar module en Alpha toegang.

Je bent helemaal niet verplicht om meer schepen aan te schaffen. Ik weet niet precies waar je dat vandaan haalt dat je veel geld moet hebben.... Volgens mij begrijpen sommige mensen nog steeds niet hoe de crowdfunding werkt terwijl dit al aantal keer is uitgelegd.

Reageren op dit bericht
28-10-2013, 01:32 PM
Bericht: #19
Ik ben überhaupt tegen crowdfunding.. Anyway, voor z'n arme student als ik, is een klein beetje al te veel Wink echter lijkt me het best leuk hoor..

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
28-10-2013, 01:58 PM
Bericht: #20
voor €24 heb je het spel al met een schip.

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)