Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
27-07-2009, 10:30 PM
Bericht: #41
RE: ergenis
Ik ben er natuurlijk 3 weken uit geweest en dus ook al een tijdje niet meer gespeeld. Volgens mij kunnen we veel leren van ShackTactical en Rasa met zijn ervaring van SWAT enz.

In ieder geval: misschien is het handig om wat duidelijkere (wisselende) rol verdelingen te maken en zoveel mogelijk in fireteams te gaan werken. Op die manier kunnen we ervoor zorgen dat mensen die nieuw in het spel zijn terecht komen in een alpha, bravo, charlie etc. squad samen met mensen die het al wat langer spelen en meer ervaring hebben. Zo zouden we uiteindelijk ook vaste rollen kunnen nemen (dit hoeft natuurlijk niet definitief etc te zijn) zoals piloten, medics, support etc. Ik ben ook voor het idee dat de fireteam leaders met elkaar besluiten hoe een aanval plaats gaat vinden en dat zij ervoor zorgen dat dit doorgespeeld wordt en ieder team z'n eigen verantwoordelijkheden nakomt. En uiteraard moet het leuk blijven en niet een simulatie van het leger, dat blijft prioriteit 1. Zo'n Leader is dan geen God en er moet ruimte zijn om andere ideeen te bespreken. Maar zonder organisatie is het gewoon heel lastig om als een team samen te werken.

Verder is het denk ik vereist om een goede "Do's & Dont's" lijst op het forum te zetten met daar een duidelijk overzicht van de verschillende dingen die je wel en niet moet doen. Zo weten ook nieuwe spelers wat ongeveer het kader is waarbinnen op de server wordt gespeeld.

En zoals rasa al zei:

(18-07-2009 01:21 PM)rasa schreef:  TS of geen TS... als dit een tactical community hoort te zijn, dan is TS het absolute minimum.

TS is echt de absolute basis voor een goede game. En als je (nog) geen mic hebt is meeluisteren ook al goud waard.

Ook voorbereidingen van missies zou soms een rol moeten spelen. Tuurlijk niet elke avond, maar het is denk ik geen gek idee om soms een avond te prikken waarbij de server op slot zit en alleen TDNL mensen erin kunnen. Van te voren kunnen dan teams gemaakt worden, tactieken bekeken worden etc.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-07-2009, 12:29 PM
Bericht: #42
Wat misschien een idee is .. is dat een ieder dan ook een beetje kenbaar maakt wat hij/zij het liefst speelt of wil leren spelen.
Lijkt me strak plan om dan inderdaad af en toe een avond af te spreken dat de server op slot gaat en je een beetje met die rollen aan de slag kan gaan.
Voor mij staat de fun ook voorop hoor, hoeft niet een complete simulatie van een rol binnen het leger of zo te zijn. Maar het zou wel mooi zijn als je vershillende squads heb met team soort van overkoepelende teamleaders zodat je als squad een andere squad kan helpen door een positie in overleg te flanken etc..

Het is wel handig als je een beetje weet wat een ieder speelt dan weet je een beetje wat je aan elkaar kan hebben in een gevecht.
Reageren op dit bericht
28-07-2009, 12:56 PM
Bericht: #43
Ik zou op zich wel een team op me willen nemen, lijkt me zeker tof Smile
Beetje coördineren enzo, hoort uiteindelijk toch ook een beetje bij mijn opleiding dus haha Tongue2

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
28-07-2009, 01:25 PM
Bericht: #44
dan zal ik hierbij zeggen dat ik medic ben.

[Afbeelding: b_560x95.png]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-07-2009, 07:34 PM
Bericht: #45
Wat je nodig hebt zal ik zijn.. ben overal even slecht in Wink
Reageren op dit bericht
28-07-2009, 11:23 PM
Bericht: #46
maak mij niet uit als ik maar een smaw hebSmile
Reageren op dit bericht
29-07-2009, 10:50 AM
Bericht: #47
Ik zal er even een aparte thread van maken waarbij ik een team-overzichtje zal maken + rollen.
Dat houd het wat overzichtelijker.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)