Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
16-07-2009, 01:48 PM
Bericht: #31
RE: ergenis
(16-07-2009 08:45 AM)Killg0re NL schreef:  Euhm over ergenis gesproken.

TS, en voice activation, ik heb TS aan een key hangen,momenteel de insert key.

Want om eerlijk te zijn, haal ik niet zoveel informatie uit chips etende geluiden.
En krijg ik nog wel meer informatie die niet echt iets toevoegt aan de gamesessie.

Dus mijn tip/wens/verzoek bind TS aan een key ipv voice activated

my2cents

Van die geluiden krijg ik altijd honger.. if you can't beat them.. join them Smile
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-07-2009, 05:49 PM
Bericht: #32
Ik vindt voice activation helemaal niks elke keer knopje indrukken als je wat wilt zeggen,als iemand iets eet kan hij ook gewoon zijn mic uitzetten toch.We zijn er om plezier te maken dus praten we ook over andere dingen,als jij je daar aan stoort is dat jouw probleem.
Reageren op dit bericht
16-07-2009, 06:21 PM
Bericht: #33
Key activation is meestal beter dan voice activation inderdaad. Met voice activation krijg je al gauw echo of omgevingsgeluiden mee, niet echt fijn Tongue2

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-07-2009, 08:21 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-07-2009 om 08:21 PM door Pepperana.)
Bericht: #34
(16-07-2009 05:49 PM)screamingeagles schreef:  Ik vindt voice activation helemaal niks elke keer knopje indrukken als je wat wilt zeggen,als iemand iets eet kan hij ook gewoon zijn mic uitzetten toch.We zijn er om plezier te maken dus praten we ook over andere dingen,als jij je daar aan stoort is dat jouw probleem.

Helemaal mee eens Screaming. Ik probeer veel te communiceren in de game.
Dan bedoel ik Tank op die en die lokatie etc. etc.
Dat mis ik van veel mensen op Teamspeak wel. Zoiezo mis ik mensen op teamspeak die in de game mee aan het knallen zijn. Je mist zoveel als je er niet op zit. Maar ieder voor zich moet natuurlijk zelf weten hoe hij/zij speelt.

Ook heb ik het wel eens over andere dingen.
Gisteren telefoon en toen heb ik tot mijn spijt achter dat ik mijn mic. niet gemuted had.
Maar attendeer mij erop dan is het probleem opgelost.

The truth is stranger than fiction!
[Afbeelding: peppersig.png]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-07-2009, 11:27 AM
Bericht: #35
Ik heb ts niet key-binded staan, maar voice activated. ik probeer wel mn ge-ouwehoer game-related te houden... tank daar, ventjes hier... etc.

Dus het enige wat je hoort is dat, en wat gevloek... maar dat gevloek is ook nuttig.. dan weet je meteen dat ome herpes een strongpoint heeeft weggegeven.
Reageren op dit bericht
18-07-2009, 01:21 PM
Bericht: #36
TS of geen TS... als dit een tactical community hoort te zijn, dan is TS het absolute minimum.

[Afbeelding: NzYGl.jpg]
Reageren op dit bericht
18-07-2009, 07:15 PM
Bericht: #37
(18-07-2009 11:27 AM)Herpes schreef:  Ik heb ts niet key-binded staan, maar voice activated. ik probeer wel mn ge-ouwehoer game-related te houden... tank daar, ventjes hier... etc.

Dus het enige wat je hoort is dat, en wat gevloek... maar dat gevloek is ook nuttig.. dan weet je meteen dat ome herpes een strongpoint heeeft weggegeven.

Het enige wat ik altijd van jou hoor is het openen van een blikje bier Rolleyes
Reageren op dit bericht
19-07-2009, 01:15 PM
Bericht: #38
(18-07-2009 07:15 PM)Fledder schreef:  Het enige wat ik altijd van jou hoor is het openen van een blikje bier Rolleyes

ehh dat ook jah
Reageren op dit bericht
20-07-2009, 04:05 PM
Bericht: #39
Ik heb laatst TS geinstalleerd, en het enige wat ik hoorde was.... niks.

ja af en toe een bleepje hier en een bleepje daar. Dus daar duik ik van de week nog een keertje in. En ik koop binnenkort wel ff een mic.

Praat geen poep, je hebt nog niet eens een WC ketting om!
Reageren op dit bericht
20-07-2009, 04:36 PM
Bericht: #40
(20-07-2009 04:05 PM)871026001 schreef:  Ik heb laatst TS geinstalleerd, en het enige wat ik hoorde was.... niks.

ja af en toe een bleepje hier en een bleepje daar. Dus daar duik ik van de week nog een keertje in. En ik koop binnenkort wel ff een mic.

Ik weet niet of je een aparte geluidskaart hebt, maar als ik op mijn pc Teamspeak installeer dan gebruikt TS altijd standaard het on-board geluid, en dan hoort ik nooit iets omdat ik die uit heb staan (gaf conflicten). In teamspeak selecteer ik bij settings het juiste "sound device" en dan doet ie t weer.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)