Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
13-07-2009, 11:12 AM
Bericht: #11
RE: ergenis
Tsja, Rambo's zul je altijd hebben ben ik bang. Kun je weinig tegen doen.

Ook moet ik toegeven dat ik zelf ook geen flauw idee heb hoe je die ammobox verplaatst eerlijk gezegd, da's best vaag Tongue2 Ik heb laatst een uur zitten proberen, maar het lukte niet... niet echt gebruiksersvriendelijk, want nergens staat hoe je dat ding moet verplaatsen (en het is ook niet zo simpel als de MHQ oppakken).

Eigenlijk is Domination niets meer dan dorpjes veroveren. Gewoon op je map kijken wat het huidige objective is, dorpje aanvallen, radiotoren opblazen, alle vijanden killen, en op naar het volgende dorpje. Smile Best simpel, maar het vergt wel teamwork (dus niet wegvliegen met een helikopter als je maten net ook dood zijn gegaan, etc). Ik zal vanavond zoeken naar een Domination tutorial, misschien bestaat die wel.

Zullen we anders een keer de server passworden en met z'n allen een gesloten Domination sessie houden? Dan kunnen de nieuwelingen de fijnere kneepjes leren en op elkaar inspelen. Smile

(13-07-2009 10:35 AM)Comm512 schreef:  Zekers, ik heb mijn eerste gamesessie van Arma2 veel kunnen vragen op TS en zo ook veel opgestoken. TS is vaak leeg idd, is xfire meer gebruikt ?

Ja, veelal zijn mensen s'avonds wel op Xfire te vinden. Als je lid bent van de Xfire groep heb je meteen de mensen van Tangodown in je lijst staan en kun je b.v. group chats starten. Maar er zijn wel meer mensen op TS dan in het begin de laatste tijd, dus dat is goed nieuws.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-07-2009, 01:26 PM
Bericht: #12
Het is niet zo dat er Rambo's zijn het is ook wat ik zie onder "onze" eigen spelers.Dit is alleen maar een tip die ik kan geven.Oke het lijkt op klagen maar dat is het niet hahaa
Misschien een idee om als we in TDNL team verband spelen 1 of 2 piloten tehebben.Soussy (vakantie) is onze a-10 piloot. Maar het is gewoon een ergenis wanneer je op de basis staat en alle choppers zijn god mag weten waar.En je team maten vragen om teworden opgehaald maar niemand weet hoe.Er zijn 2 choppers die alles (behalve wraks) kunnen liften laat 1 ten alle tijden staan en gebruik die dan als een pickup voor spawns en eventueel mensen.De twee spawns kan je makkenlijk aan ieder zijde van de stad zetten waardoor je dus van 2 kanten aanvalt.Tja je moet dan wel een omweg nemen anders word je neergeknald maar zet het een paar km van de stad af en rij dan verder.Ik speel best veel alleen wel of niet op de server en dan oefen ik dit soort dingen (gaat vaaaaaaaak fout hoor Wink ) Maar zo leer je wel vliegen en je radar tegebruiken om enemy's te ontwijken.
Ik leer ook elke dag van me domme acties maar wat ik soms zie denk ik tsjonge dat je dat 3x achter elkaar doet sorry dan ben je echt een rund.
En aangezien TDNL ook op andere servers spelen moeten we wel laten zien dat we GOED zijn want in team verband kunnen we een hoop aan.

[Afbeelding: b_560x95.png]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-07-2009, 01:39 PM
Bericht: #13
Ik moet toegeven dat ik de eerste keer ook een chopper had gepakt en ben gaan vliegen.. we werden meteen terug geroepen en na wat stuntellen heb ik de jumbo CPU-cooler weer netjes terug geland in de basis. Het werd keurig uitgelegd via de ingame chat optie.

En idd, gisteren ben ik ook zonder ammo box weg gereden. Ik wist niet dat ik een ammo box erin kon stoppen op de basis. Maar wederom kreeg ik hulp vanaf teamspeak.

Met andere woorden.. sorry als er wat fout gaat zo nu en dan. Maar we (ik spreek voor meerdere mensen die net gestard zijn met het spelen van het spel op deze server) doen ons best. Blijf vooral de tips geven over hoe het moet en waar iets moet gedaan worden.

Ben er ook achter gekomen (wederom een tip) dat spatie balk mij kan helpen het aantal teamkills te reduceren hahahahahah Wink
Reageren op dit bericht
13-07-2009, 01:57 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-07-2009 om 02:00 PM door Pepperana.)
Bericht: #14
Dat klopt gisteren waren in het begin alle choppers weg.
Uiteindelijk heb ik ze op de map gevonden door naar het icoontje op de map te zoeken.
Een Wit rechthoek met een kruis erdoor. Na lang rijden met de HQ ben ik bij een van de choppers terecht gekomen.
Deze stond bij de sidemissie en toen heb ik de HQ laten staan om met de Blackhawk de andere HQ te gaan liften. Zo weer verder gevlogen maar naar een tijdje raakt toch de AA je ergens vanuit nowhere en dan is de blackhawk weer destroyed.
Het is toch dat de blackhawk respawnd na een periode. Hij verandert toch niet in een wrak die je moet gaan halen?

Verder is er gisteren door veel members veel geleerd en op het eind toen je weg was Orton werd er goed samengespeeld. Maar wat fledder al zei er zijn veel nieuwelingen die de game spelen en die leren het met vallen en opstaan.
De Ammocrate inladen was voor mij vorige week ook nog een mysterie. Maar na uitleg gaat het prima. Wel is het zo dat er een tijdlimiet aan hangt. Je moet 150 sec. wachten voordat je hem kunt droppen.
De ammocrate moet je in onze mainbase inladen achter de vrachtwagens bij een heli landplek. Dan druk je op MHQ menu en dan ammobox inladen.

Ik speel zelf graag de Demo/marksman kit en deze lijkt zonder helm verdacht veel op de enemy.
Daardoor komt het wel eens voor dat ik getked word. Maar meestal gebeurt het altijd per ongeluk omdat ze niet goed kijken.

The truth is stranger than fiction!
[Afbeelding: peppersig.png]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-07-2009, 02:59 PM
Bericht: #15
Orton, jij had het over een radar ? Hoe kan ik die tevoorschijn toveren als ik vragen mag ?Tongue2

Zelf ben ik ook druk bezig om goed om te kunnen gaan met de A-10, ook gewoon AA's vernietigen enzo Tongue2 Maar het navigeren blijft lastig, ik weet niet of iemand een tip hiervoor heeft ? Mss dat je wel kan navigeren via die radar ?

Het vervelende is nog steeds alleen dat op hoge snelheden het vliegtuig wat gaat "shaken" waardoor het moeilijker wordt om de ground targets te vernietigen met de gatling gun Wink
Reageren op dit bericht
13-07-2009, 04:06 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-07-2009 om 04:22 PM door Orton.)
Bericht: #16
Laurens als jij in de chopper zit zit er precies in het midden bovenin een radar daarop verschijnen dotjes als ze rood zijn is het de vijand zal wel even een screenshot nemen.

[Afbeelding: armaradar.jpg]

Het mooiste is dat ik zelf ook wel de instellingen van domination kan veranderen dus niet wachten op een ammocreate of tot dat je weer mag parachute springen.
Ik vind het trouwens onzin dat je moet wachten

Reageren op dit bericht
13-07-2009, 05:12 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-07-2009 om 05:15 PM door Laurens.)
Bericht: #17
Aja die radar Wink

Ik zal dan nog maar eens gaan oefenen met de A-10, met het ontwijken van Tunguska's Laugh

Kan je op de server trouwens die waypoints zien? Dat als iemand zegt: "move there" dat je dan zo'n geel pijltje ofzo ziet waar je heen moet ?
Reageren op dit bericht
13-07-2009, 05:59 PM
Bericht: #18
Nou de waypoint markeer je dus op de map met shift linker muis dan zie je een zwart rondje op de map.Ga uit map mode en je ziet hoeveel mtr/km het is.

Reageren op dit bericht
13-07-2009, 07:17 PM
Bericht: #19
ik heb mij ook schuldig gemaakt aan die feiten...
Maar dat was uit onwetendheid, sinds ik TDNL ts join is me een hoop duidleijk geworden, en ga ik die fouten minder maken Wink
Reageren op dit bericht
13-07-2009, 07:22 PM
Bericht: #20
Bedankt Orton, het navigeren door de map zal nu wel iets makkelijker worden Happy
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)