Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 4 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
31-07-2013, 12:39 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-07-2013 om 01:08 AM door Arctor.)
Bericht: #1
[TDNL-FNA]
TDNL - Friday Night Assaults

[Afbeelding: Teaser.jpg]

Voor informatie over deze groep kijkt u hier:
[TDNL-FNA] Official: Doelstelling, voorwaarden en regels...

...

[Afbeelding: k37iFCE.jpg]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
31-07-2013, 03:35 AM
Bericht: #2
RE: [TDNL-FNA]
Ik kan me vinden in de regels. Ik vind dit een goed initiatief. Ik doe mee! Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
31-07-2013, 09:59 AM
Bericht: #3
ThumbsupLike

Hi
31-07-2013, 12:37 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-07-2013 om 12:45 PM door zoog.)
Bericht: #4
Ben benieuwd, iig weer eens een ander initatief om te proberen tot een hoger en serieuzere mentaliteit te komen in bepaalde sessies Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
31-07-2013, 02:12 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-08-2013 om 01:23 AM door Whistle.)
Bericht: #5
# laat maar
31-07-2013, 03:57 PM
Bericht: #6
Nog meer groepen, nice
31-07-2013, 04:01 PM
Bericht: #7
(31-07-2013 02:12 PM)Whistle schreef:  Arctor, ik zal m'n missies naar je sturen vanavond. Zijn mooie missies die geschikt zijn voor middelgrote groepen. Perfect voor dit initiatief!

Het idee is om uitsluitend F2 te gebruiken als basis voor missies. Dit met name voor kwaliteitsbewaking en om continuiteit en duidelijkheid te krijgen in gameplay.

http://ferstaberinde.com/f2/en/index.php...=Main_Page

De vrijheid van de missie-maker ligt m in het spawnen van vijanden en het verzinnen van globale movement-plans en objectives. Deze kunnen dan door ons Folk ARPS Platoon uitgevoerd worden nadat de Commander de groeps-indeling heeft goedgekeurd.

Het Platoon bestaat uit twee commando-groepen, drie infantry squads van veertien man (alpha, bravo, charlie), support attachments (LMG,HMG,HAT), voertuig groepen (bijv trucks, hmmvs, IFV's), armor groep (bijv m1a1), verschillende lucht groepen (bijv. chinook,blackhawk,apache,mh6).

31-07-2013, 04:53 PM
Bericht: #8
(31-07-2013 03:57 PM)lnXxx schreef:  Nog meer groepen, nice
Dit is geen groep, eerder een stelselmatige manier van sessies draaien om het niveau omhoog te krikken.

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
31-07-2013, 05:14 PM
Bericht: #9
ja wil graag mee doen als het nog kan
31-07-2013, 05:26 PM
Bericht: #10
(31-07-2013 05:14 PM)venatus12 schreef:  ja wil graag mee doen als het nog kan

Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is ruim op tijd komen, wanneer de PW's nog niet zijn ingesteld, voor kwart voor acht zit je zoiezo goed. Eerste keer dat je meedoet mag je zoiezo meedoen.
Om te blijven meedoen (gedurende de sessie of met volgende sessies) verwachten we een houding zoals beschreven in de Voorwaarden en Regels. Zie link in orginele post.

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)