Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10-07-2009, 08:46 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-07-2009 om 08:51 AM door JigSaw.)
Bericht: #1
Arma2 server
Hallo Allemaal,

Ik wou even laten weten dat ik vind dat jullie een leuke server hebben. Echt vriendelijke mensen altijd, alleen gister waren er een beetje te veel TK's die met opzet gedaan werden door een gast die "Rambo" heet.Ik heb zelf ook een server aan geschaft, alleen ik heb nog geen tool kunnen vinden om mijn server te kunnen beheren. Wat gebruiken jullie als beheer tool om mensen te bannen en server in te stellen etc?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-07-2009, 08:50 AM
Bericht: #2
RE: Arma2 server
idd als ze expres gaan tk dan is het niet leuk meer,is er niet zo iets van dat je na een aantal tk automatisch gekickt wordt heb je wel bij sommige spellen.
Reageren op dit bericht
10-07-2009, 08:58 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-07-2009 om 10:06 AM door JigSaw.)
Bericht: #3
Het enige wat ik heb gevonden wat mischien wel zal werken is dit. Maar heb er nog geen tijd voor gehad om het uit te proberen.

http://www.armatechsquad.com/download_fi...-Tool.html

http://community.bistudio.com/wiki/ArmA:...ted_Server

http://community.bistudio.com/wiki/ArmAt...erver_Tool
Reageren op dit bericht
10-07-2009, 01:13 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-07-2009 om 04:10 PM door Orton.)
Bericht: #4
Meestal is er wel iemand van de admins in de buurt maar aangezien ik het zelf even druk heb met de auto van me vrouw (bijna klaar)SiC en Zoog zijn op stage/vakantie en Nimster ook druk is hebben we het een beetje verwaarloosd. Vanaf vanavond zal ik er ook weer zijn maar mocht je in de toekomst weer last hebben van TK's laat het dan via xfire weten zodat we daarop kunnen reageren.De tool om tebannen is er nog niet in arma 1 kon je dat op afstand doen zonder in het spel tezitten volgens mij komt dit er binnenkort ook weer aan.En om het intestellen ligt er aan hoeveel mensen je server kan hebben.Daar op stel je de instellingen op af.
Als je hulp wilt laat maar weten.

EDIT: Die eerste link gebruikte ik ook voor arma 1 server.Ik heb het nog niet geprobeert op arma 2 zal straks wanneer ik klaar ben even doen.

[Afbeelding: b_560x95.png]
Reageren op dit bericht
10-07-2009, 09:08 PM
Bericht: #5
(10-07-2009 08:50 AM)screamingeagles schreef:  idd als ze expres gaan tk dan is het niet leuk meer,is er niet zo iets van dat je na een aantal tk automatisch gekickt wordt heb je wel bij sommige spellen.

In Arma 2 is het mogelijk om Close Air Support aan te vragen. (script of lasermarker en een piloot) Mocht er een fout gemaakt worden door of diegene die het script aanvraagt of als het manual gebeurd door de Faccer, piloot kan het mogelijk zijn dat een bommetje op een complete groep valt waardoor een van de bovengenoemde personen mogelijk gelijk 10 teamkills veroorzaakt. Een script dat TK'ers kickt zou dan niet gepast zijn.

Een simpele mogelijkheid is het opzetten van een vote om de TKer te kicken.

typ:
"/vote kick spelernaam of nummer"

Wanneer genoeg mensen de vote uitroepen is diegene gekickt. Het nummer van de persoon is te vinden bij het drukken op "P", waar je het spelerindex te zien krijgt met een nummer en naam.

[Afbeelding: VXR.png]
Reageren op dit bericht
10-07-2009, 09:23 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-07-2009 om 09:24 PM door screamingeagles.)
Bericht: #6
(10-07-2009 09:08 PM)VXR schreef:  
(10-07-2009 08:50 AM)screamingeagles schreef:  idd als ze expres gaan tk dan is het niet leuk meer,is er niet zo iets van dat je na een aantal tk automatisch gekickt wordt heb je wel bij sommige spellen.

In Arma 2 is het mogelijk om Close Air Support aan te vragen. (script of lasermarker en een piloot) Mocht er een fout gemaakt worden door of diegene die het script aanvraagt of als het manual gebeurd door de Faccer, piloot kan het mogelijk zijn dat een bommetje op een complete groep valt waardoor een van de bovengenoemde personen mogelijk gelijk 10 teamkills veroorzaakt. Een script dat TK'ers kickt zou dan niet gepast zijn.

Een simpele mogelijkheid is het opzetten van een vote om de TKer te kicken.

typ:
"/vote kick spelernaam of nummer"

Wanneer genoeg mensen de vote uitroepen is diegene gekickt. Het nummer van de persoon is te vinden bij het drukken op "P", waar je het spelerindex te zien krijgt met een nummer en naam.

Oke bedankt leuk om te weten
Reageren op dit bericht
10-07-2009, 09:58 PM
Bericht: #7
Ja klopt, ik heb het zelf ook vet druk met werk de laatste tijd, dus ik ben er ook niet altijd om lastpakken te kicken / bannen. Ik ben nog niet eens op de server geweest. Sad Wacko

Ik zal een paar van jullie sowiezo wel ff admin geven op Teamspeak.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-07-2009, 10:48 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-07-2009 om 10:50 PM door Orton.)
Bericht: #8
Het punt met auto kick is dat je nooit zeker weet wat de oorzaak is.Als iemand in eens schrikt omdat er iemand voor je staat en je schiet tja dan word je gekickt omdat je niet goed uitkijkt.Er bestaan idd scripts maar ik heb liever dat mensen het zeggen tegen de admins we kunnen altijd achteraf bannen of meld even snel via xfire.Ik zelf had het ook druk de afgelopen 3 dagen , maar binnenkort zullen er genoeg admins zijn of mensen met de mogenlijkheid om tekicken of bannen (wat het laatste redmiddel moet zijn trouwens)
BTW VOTE STAAT UIT OP DE SERVER. (althans als ik het goed heb gedaan)

Edit ben nog aan het kijken wat de mogenlijkheden zijn ik was vergeten dat het vrijdag was anders had ik de server met een PW beschermt zodat we konden spelen hiervoor mijn excuses.

[Afbeelding: b_560x95.png]
Reageren op dit bericht
11-07-2009, 11:36 AM
Bericht: #9
ik kan ook bijspringen, als ik online ben.

Gisteren (10-7) heb ik iig geen (opzettelijke) TK's meegemaakt. Dus dan hoeft gelukkig niet ingegrepen te worden.
Reageren op dit bericht
12-07-2009, 12:06 AM
Bericht: #10
Ik ben vandaag ff op de server geweest, alleen dat navigeren is behoorlijk lastig Tongue2 (De rest trouwens ook hoor, als iemand mij weet te vertellen wat ik eigenlijk moet doen Blush)

Maarja, hopelijk wel leren Smile Als ik het maar vaak genoeg speel Tongue2, Herpes is mij trouwens nog wel tegengekomen Tongue2
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)