Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
15-07-2009, 10:34 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-07-2009 om 10:36 AM door Orton.)
Bericht: #31
RE: Arma2 server
(15-07-2009 10:11 AM)Comm512 schreef:  even voor de duidelijkheid, wat is de procedure tegen "opzettelijk TK-ende" gasten?
Laatst was er iemand weer lekker bezig door meerdere malen opzettelijk te TK-en (truck tegen heli aan rijden, pilot neerschieten en zelf instappen. raketten op heli schieten)

BAN!!! simpel

Ik ben meestal op xfire aangezien ik het nog druk heb met andere projecten waar ik aan vast zit maar dat is ook bijna klaar.
Ik zal in de toekomst wanneer het wat drukker is ook zelf weer aanwezig zijn op de server.Ik zal even nakijken wat ik voor de rest nog kan ondernemen ik weet dat er een autokick met een ban functie ergens is maar dat zal ik dan even moeten uitzoeken.Of iets aanpassen zodat het gebeurt.
De spelers kunnen niks doen omdat ik de vote heb uitstaan.Waarom nou simpel als er een groepje in zit dan kunnen ze de rest ook kicken of bannen.Het idee in me hoofd was dat ik 9 van de 10 keer zelf op de server zat maar dat werkte in me hoofd beter dan in het echt.
Ik zal meer aanwezig zijn en dan hopelijk sneller kunnen reageren.Anders via xfire zeggen ban die en die dan doe ik dat gelijk.

[Afbeelding: b_560x95.png]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
15-07-2009, 11:22 AM
Bericht: #32
(15-07-2009 10:11 AM)Comm512 schreef:  even voor de duidelijkheid, wat is de procedure tegen "opzettelijk TK-ende" gasten?
Laatst was er iemand weer lekker bezig door meerdere malen opzettelijk te TK-en (truck tegen heli aan rijden, pilot neerschieten en zelf instappen. raketten op heli schieten)
Er was volgens mij geen admin en TS was leeg. Kunnen wij als normale spelers nog iets doen?

Daarnaast, onthou zijn naam, als hij er weer is, en er is wel een admin
Dan kunnen we hem alsnog definitief van de server verwijderen.

Wel ben ik voorstander, dat de persoon gebanned word, als een admin het heeft mee gekregen. Want om zomaar op iemands blauwe ogen te bannen, lijkt me ook niet helemaal gezond.

Vandaar gisteren de chat over die kerel mad? geloof ik)
Reageren op dit bericht
15-07-2009, 11:46 AM
Bericht: #33
Als er geld nodig is voor de servert dan horen we het wel.. toch?
Reageren op dit bericht
15-07-2009, 11:46 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-07-2009 om 11:50 AM door VXR.)
Bericht: #34
(15-07-2009 11:22 AM)Killg0re NL schreef:  
Er was volgens mij geen admin en TS was leeg. Kunnen wij als normale spelers nog iets doen?

Daarnaast, onthou zijn naam, als hij er weer is, en er is wel een admin
Dan kunnen we hem alsnog definitief van de server verwijderen.

Wel ben ik voorstander, dat de persoon gebanned word, als een admin het heeft mee gekregen. Want om zomaar op iemands blauwe ogen te bannen, lijkt me ook niet helemaal gezond.

Vandaar gisteren de chat over die kerel mad? geloof ik)

Zou knap lullig zijn als bijvoorbeeld een ander als iemand zijn username gebruikt en er vrolijk mee gaat TKen. Daarom is het slim te bannen op de ID-number van de gebruiker. Ik geloof dat het ID nummer van iedereen op te roepen is door #userlist in te typen.

Om terug te komen op het voten, het is geloof ik niet mogelijk te bannen door een vote. Ook vote heeft zijn beperkingen.
User Commands

#vote missions Users can vote for the mission selection
#vote mission (name) Users can vote on a particular mission (named) to play
#vote kick (name/ID) Users can vote to kick off an individual
#vote restart Vote to restart the mission
#vote reassign Vote to reassign
#userlist Displays the list of users on the server (use pgup to scroll up)

Enkel een admin (geen vote admin) kan bannen en de server locken/unlocken geloof ik.

[Afbeelding: VXR.png]
Reageren op dit bericht
15-07-2009, 06:58 PM
Bericht: #35
Nee alleen admins kunnen de player ID zien

Reageren op dit bericht
15-07-2009, 07:09 PM
Bericht: #36
(15-07-2009 06:58 PM)Orton schreef:  Nee alleen admins kunnen de player ID zien

Jammer, in Arma was het wel mogelijk met de #userlist het ID van een persoon te zien.
Heb dat vrij vaak gedaan in de tijd van de VCB public server om wat mensen te ruimen. Smile (was toen niet ingelogd als admin)

Reageren op dit bericht
16-07-2009, 06:24 PM
Bericht: #37
****BELANGRIJK****

Ik heb de instellingen van de server verandert nu kunnen de spelers zelf admin worden door #vote admin (dan je naam).
De mods die mogen zijn vopsound2.1, HiFi A-10 & GAU 8 Avenger V1.2
Heb je andere mods dan deze kun je er niet in.
Als je een file heb verandert of verwijdert kom je er ook niet in.
Alles moet origineel zijn anders jammer.
Deze maatregel heb ik genomen omdat ik wat dingen ben tegen gekomen die niet kloppen met een eerlijke strijd of gevecht.(niet vanuit TDNL members)Als je steeds wordt gekickt dan betekent dat je ergens een @mod achter je startline heb die niet klopt OF een file hebt overschreven waardoor je het originele weer terug moet plaatsen.In het laatste geval is dat geen ramp die kan ik je wel sturen zolang je weet welke het is Wink
Hopenlijk hebben jullie er geen problemen mee en komen jullie er gewoon op anders weten jullie me wel tevinden xfire msn PB skype.

Reageren op dit bericht
16-07-2009, 09:57 PM
Bericht: #38
Mooi man netjes geregeld weer Smile
Reageren op dit bericht
16-07-2009, 11:07 PM
Bericht: #39
Nog niet op de server geweest maar heb er geen problemen mee, al jaren gebruik ik meerdere snelkoppelingen op mijn bureaublad. 1. Arma Vanilla 2. Arma mods en 3. Arma modtest.

Zo is het erg makkelijk, eenmalig klooien met de code en klaar is kees. Laugh

Reageren op dit bericht
17-07-2009, 09:04 AM
Bericht: #40
Orton,

Wellicht kun je 1e post updaten, complete informatie over de Server.
Of een nieuw Locked topic, met TDNL setting's qua TS, Server settings (zoals Toegestane mods)

En het is idd beter om te bannen op ID, en niet nickname.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)