Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12-07-2009, 02:54 PM
Bericht: #21
RE: Arma2 server
(12-07-2009 02:53 PM)Herpes schreef:  
(12-07-2009 02:45 PM)Orton schreef:  herpes nog steeds?

heb je iets veranderd? dan probeer ik t ff

nee lukt nog niet
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-07-2009, 02:57 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-07-2009 om 03:02 PM door Orton.)
Bericht: #22
ok klaar volgens mij heeft de server een eigen wil want hij bant willekeurig Als het goed is is het probleem nu opgelost en kan iedereen er weer normaal in.Zoniet weten jullie mij tevinden.
Het liefst als je gebant bent zeg het even via een PB dank u (anders word het zo druk in de forums....)

[Afbeelding: b_560x95.png]
Reageren op dit bericht
12-07-2009, 03:09 PM
Bericht: #23
ik zit er weer op Smile
Reageren op dit bericht
12-07-2009, 03:44 PM
Bericht: #24
lol ben dus niet de enige met cheatsSmile
Reageren op dit bericht
12-07-2009, 05:53 PM
Bericht: #25
haha , zijn er dan cheats voor arma2 Wacko

[Afbeelding: tangodownsig.jpg]
Friezen zijn echte stoelkrijgers ~SiC
Reageren op dit bericht
12-07-2009, 07:26 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-07-2009 om 07:43 PM door screamingeagles.)
Bericht: #26
nja voor elk spel zijn ze er wel Smile
losers heb je in elk spel hahaha
Reageren op dit bericht
14-07-2009, 09:59 PM
Bericht: #27
Als men op de server komt gaat men akkoord met de regels die ook langs komen als je de server binnentreedt.Als iemand zowel TDNL of forum members daar niet aan houden kick of ban ik je.Ik en de andere server admins maken daar totaal geen onderscheid in.Wou dit toch even kwijt want heb al wat vaker gehoord dat mensen een beetje tever gaan.Ik zeg dit enkel zodat het leuk blijft en de groep ook een geweldige sfeer blijft behouden.
Dit heeft niks met bazigheid temaken of iets dergelijks maar dacht laat het jullie ook weten dat er totaal niet naar wordt gekeken wie je bent of voor wie je speelt.

[Afbeelding: b_560x95.png]
Reageren op dit bericht
15-07-2009, 12:10 AM
Bericht: #28
Weinig bazigs aan.. Ergens moet een streep getrokken worden.

Zag het in het begin met Arma 1, het ging van teamkiller tot automatische AI met aimbot hacks en dergelijke. In een game als EVO of een andere missie waar je met je ploeg flink aan klust tot ver in de avond, kan het best ziekelijk zijn als er 1 iemand de server binnen komt en alles compleet ver&%^#$$ om het zo maar te zeggen.

[Afbeelding: VXR.png]
Reageren op dit bericht
15-07-2009, 10:11 AM
Bericht: #29
even voor de duidelijkheid, wat is de procedure tegen "opzettelijk TK-ende" gasten?
Laatst was er iemand weer lekker bezig door meerdere malen opzettelijk te TK-en (truck tegen heli aan rijden, pilot neerschieten en zelf instappen. raketten op heli schieten)
Er was volgens mij geen admin en TS was leeg. Kunnen wij als normale spelers nog iets doen?
Reageren op dit bericht
15-07-2009, 10:26 AM
Bericht: #30
Nee denk het niet zolang er geen admin online is,je kunt ff checken of orton online is via xfire die regelt het dan wel verder.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)