Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
16-06-2013, 02:58 PM
Bericht: #1
DCS F-35A
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=108370

http://www.kinneyinteractive.com/#!dcs-f...g-ii/c1bom

Dat dus. Vanaf 21 juni op Kickstarter. Ik ben sceptisch. Uw mening?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-06-2013, 03:59 PM
Bericht: #2
RE: DCS F-35A
Iiiiiiiiiik weet het niet.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-06-2013, 09:51 PM
Bericht: #3
Het zal me benieuwen of alle huidige software bugs in de F-35 ook gemodelleerd worden Tongue2.

Nee zonder gekkigheid, volgens mij heeft degene die eraan begint wel redelijk wat ervaring op het gebied van flight sims en het schijnt een "licensed" product te worden voor Martin Lockheed. Maar toch blijf ik ook sceptisch, want ik denk dat er teveel classified shit in dat vliegtuig zit om het ook maar een beetje een realistisch model te geven.
Reageren op dit bericht
16-06-2013, 11:29 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-06-2013 om 11:30 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #4
De F-35 zit nog altijd in test stadium, was toch vanalles mis met dit toestel. Het bevatte toch vele kinderziektes?

Ik ben benieuwd in hoeverre deze module realistisch wordt. Was het geheimhouding van informatie ook niet de bottleneck van diverse andere modules wat zouden uitkomen voor DCS?

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
18-06-2013, 02:33 AM
Bericht: #5
Maak je geen zorgen, je zult versteld staan wat Kinney kan! Mocht er iets niet kloppen in de simulatie zijn wij toch te dom om daar zelf achter te komen (ik ben iig geen opgeleidde jachtvlieger). DCS simuleert ook voor grote publiek en ja, veel is inderdaad geheim. Er vliegen ook geen A-10c's meer rond zoals in DCS, aangezien vliegtuigen iedere zoveel jaar nieuwe instrumenten pakketten en upgrades krijgen.
Zoals bij iedere game is bij simulatoren 'suspension of disbelief' belangrijk voor immersion, dit heb je zelf in de hand (of hoofd liever). Je kiest er zelf voor om je huey door die bomen te sturen terwijl iedereen weet dat dat kan, mag je ook niet klagen dat er geen collision model is. Ben dus gewoon blij met dit geavanceerde stukje speelgoed en wat het doet en leef je in, vind je het niks? Koop het dan niet!

[Afbeelding: k37iFCE.jpg]
Reageren op dit bericht
19-06-2013, 05:15 AM
Bericht: #6
Fair enough. Ik wacht af Smile
Reageren op dit bericht
19-06-2013, 07:36 AM
Bericht: #7
Ik ook Smile lijkt me wel gaaf
Reageren op dit bericht
25-06-2013, 06:23 PM
Bericht: #8
Aanstaande 28-06-2013 gaat de Kickstarter live!

Reageren op dit bericht
26-06-2013, 11:35 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-06-2013 om 11:42 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #9
Een clickbare cockpit hoeven we niet te verwachten want de knopjes zijn ver te zoeken. Laugh

Dit zullen geen echte modellen zijn (ziet zo onafgewerkt uit), maar als de cockpit ingame er zo gaat uitzien, hebben we niet veel om te clicken!

[Afbeelding: f35-cockpit3.jpg]

[Afbeelding: f-35-cockpit.jpg]

[Afbeelding: lockheed_martin_f-35_lightning_ii_mock-u...el-(1).jpg]

Is dit de gear wat F-35 piloten dragen? Heeft toch iets weg van Arma 3 Opfor helmen.

[Afbeelding: f35interface_05.jpg]

Reageren op dit bericht
27-06-2013, 01:42 AM
Bericht: #10
LOL @ die foto's. Vind de ingame versie (facebook plaatjes) er realistischer uitzien....welke jet heeft nou geen backup systems? Computertje 'toevallig' stuk en je kan meteen ejecten? Yeah, right!

Kijk maar simpel naar ons simmertjes, hoe vaak gaan die MFD's niet stuk? Praktisch eerste wat er uberhaupt stuk gaat (lees: flight computer).

Vind de F-35 opzich wel een leuk vliegtuigje (vooral die navy versie ala Harrier, F-35c?), maar is imo meer een F-16 dan een F-18E of EF-2000. Maw: veel te weinig weapon loadout en maar 1 engine. Tongue2

Hmm, blijkbaar is het meer een stand-off wapenplatform, gezien de Storm Shadow cruise missile, AGM-158 Joint Air to Surface Stand-off Missile (JASSM) mogelijkheden (bij simmers ook wel bekend als, stijg op, vuur missile..land, wacht 10min voor de missile om alle doelen te raken.) Dingen hebben een range van meer dan 100km iirc, beetje 'cruise missile' vanaf schip idee zeg maar.

Naja, tenzij ze de Harrier variant inbouwen, lijkt het me ansich niet zo erg interessant als sim-model. Niet echt skill nodig om een missile vanaf 100km af te schieten naar GPS coordinaten die tijdens de briefing werden geupload. Die dingen zijn mega clusterbombs ala maverick, maar dan GPS guided iirc.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)