Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
13-06-2013, 04:21 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-06-2013 om 04:24 PM door Physiq.)
Bericht: #11
RE: Take on... MARS
HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN !
Day 1 purchase dit. Ik zoek al zolang naar iets als dit. Ge-wel-dig!

(12-06-2013 04:58 AM)DeAdSeYe schreef:  Featuring 3 main gameplay modes, explore the unforgiving Martian terrain:
•Space Program - Explore Mars from the perspective of a science-driven Space Agency. Develop new technologies, vehicles and instruments to tackle the tasks ahead.
•Scenarios - Head straight to the surface of Mars and complete individual missions centered around various Science Missions and objectives.
•Editor - Create scenarios with complex missions, or just play around with whatever you wish in this limitless, free-form mode.

The most notable features in Take On Mars include:
•Dynamic destruction system – Break off cameras, robotic arms, even individual struts and wheels, all affecting the way the vehicle handles.
•Economy – Send missions to Mars with the budget you have available, raised by completing mission and individual tasks.
•Realistic Terrain – Explore the surface of Mars in locations based on actual satellite data from locations such as Victoria Crater.F


En zoals de meeste Bohemia Interactive producten, is dit game geheel modable.
Het gedeelte met het Space Program klinkt zeer interessant, gekoppeld met de economy feature en de destruction.
De editor zal ook zeker leuk zijn om verschillende ontwerpen uit te proberen e.d
Dit alles gekoppeld aan het terrein, gebaseerd op satelliet, moet dit helemaal goed komen!

Mijn Physiq= collectie valt in de spoiler te bewonderen
If I fail and give up, do you think I'm ever going to get up? NO! But if I fail, I will try again and again and again
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-06-2013, 04:03 PM
Bericht: #12
RE: Take on... MARS
You and me both! Helaas zal de sim niet de hele planeet beslaan. Dit zal zeker wel een beperking op het hele ruimte-reis/trajectory-plot gedeelte van het avontuur. Ik neem dus aan dat het bij landen en verkennen zal blijven, met hier en daar wat mijn-bouw, battles met die turret-rovers? Misschien verschillende concurrerende facties?
Die map moeten we meteen naar Arma 3 porten overigens (koud kunsje aangezien er geen gebouwen staan). We gaan dan als colonial marines een invasie van grey-aliens stoppen!

[Afbeelding: k37iFCE.jpg]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-06-2013, 05:30 PM
Bericht: #13
RE: Take on... MARS
Citaat:Die map moeten we meteen naar Arma 3 porten overigens

Daar past de Iraneeze OpFor beter dan op aarde. (referring to the helmet)

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-06-2013, 08:55 PM
Bericht: #14
RE: Take on... MARS
(18-06-2013 05:30 PM)Pek schreef:  
Citaat:Die map moeten we meteen naar Arma 3 porten overigens

Daar past de Iraneeze OpFor beter dan op aarde. (referring to the helmet)

Haha ja. Of we pakken deze:
http://www.armaholic.com/page.php?id=14491
http://www.armaholic.com/page.php?id=16546

[Afbeelding: k37iFCE.jpg]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-06-2013, 11:35 PM
Bericht: #15
RE: Take on... MARS
Of deze?

http://www.armaholic.com/page.php?id=15658

http://www.armaholic.com/page.php?id=12859
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-06-2013, 01:36 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-06-2013 om 01:42 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #16
RE: Take on... MARS
Uhhh, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dit kan best wel vet zijn! Voor de mensen wat even Arma moe zijn, kunnen Arma dan nog altijd op een andere manier spelen.

Die skins zien best wel vet uit hoor!

Take On Mars map in Arma 3 plus vette skins en soort van aliens of robots kan best wel vet worden! Ben nog altijd aan het wachten op een zéér goede space FPS game.

Eerst proberen te landen op Mars, met z'n alle uitstijgen, verkennen en onderzoeken en vervolgens gebeurt er allemaal rare shit.

Maar hoe zit het nou eigenlijk met kogels met dit soort zwaarte krachten? Geluidsdemper heb je in ieder geval niet nodig want in de ruimte en mars verplaats zich geen trillingen/geluid, tenzij de trillingen van het wapen door je lichaam gaan. Toch, kan het ook verkeerd hebben.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
17-07-2013, 04:46 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-07-2013 om 04:53 PM door Arctor.)
Bericht: #17
RE: Take on... MARS
VERS VAN DE PERS!

TakeOn Mars will rocket launch for $12.99/€9.99/£8.99 on August 1 as a Steam Early Access title!

Trailer! Today we've released the first gameplay trailer for TakeOn Mars!



Retweeted by Bohemia Interactive

(19-06-2013 01:36 PM)DeAdSeYe schreef:  Maar hoe zit het nou eigenlijk met kogels met dit soort zwaarte krachten? Geluidsdemper heb je in ieder geval niet nodig want in de ruimte en mars verplaats zich geen trillingen/geluid, tenzij de trillingen van het wapen door je lichaam gaan. Toch, kan het ook verkeerd hebben.

Goede vraag. Voor zover ik weet heeft Mars wel een atmosfeer, dus zou geluid zich moeten kunnen voortplanten. Verder bestaat die atmosfeer voor een deel uit methaan, misschien niet zo'n goed idee om met vuurwapens te werken. Aan de andere kan zal er misschien te weinig zuurstof zijn om een ontbranding in de atmosfeer te triggeren. Dit kan op zich al een probleem zijn voor vuurwapens, je zou dan een geisoleerd systeem moeten maken van je kamer zodat de kogel ook getriggerd wordt.

Wat betreft de lage zwaartekracht zou het resulteren in een lagere bulletdrop, dus een rechtere baan en een langer traject. De snelheid van het projectiel is afhankelijk van de drag-factor van de makeup van de atmosfeer, deze zal ook lager zijn (lagere druk), dus zal de kogel z'n snelheid langer houden.

[Afbeelding: k37iFCE.jpg]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
17-07-2013, 04:54 PM
Bericht: #18
RE: Take on... MARS
Ik heb er niet echt iets mee, maar het ziet er wel goed uitgevoerd uit Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-07-2013, 11:31 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-07-2013 om 11:32 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #19
RE: Take on... MARS
Gekocht voor €0,- Smile

Omdat ik de supporters edition van Arma 3 heb gekocht, heb ik ook nog een tegoed bon gekregen. Aangezien ik alles van Bohemia Interactive heb, heb ik €10, van mijn tegoed bon opgemaakt!

Die ander €15 zal ik uitgeven aan DayZ.

28:16 durende video met interview op de E3 van 2013.




"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
25-07-2013, 12:27 PM
Bericht: #20
RE: Take on... MARS
Ik heb hem ook gekocht Biggrin
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)