Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
11-06-2013, 10:13 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-06-2013 om 10:21 AM door zoog.)
Bericht: #1
Tom Clancy's - The Division
Hmm, Online Open World RPG. Ik vind het er gaaf uitzien. Voor nu PS4 en Xbox One.

Trailer

Gameplay

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-06-2013, 10:25 AM
Bericht: #2
RE: Tom Clancy's - The Division
toen ik dit zag werd ik van mijn stoel geblazen.
NU WIL IK EEN PS4 damn you sony!!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-06-2013, 10:43 AM
Bericht: #3
Het ziet er super vet uit! Coole trailer, vooral hoe ze kalm blijven en methodisch te werk gaan, erg gaaf! Ope het eind: oh oh, another group of players...

Klopt het nou dat dit al online play was??

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
Reageren op dit bericht
11-06-2013, 01:26 PM
Bericht: #4
ja echt vet gaaf!! dit was ook de enige presentatie waarbij ik iets had van.. WOW!!

het was online begreep ik, en zoals je zag een beetje JIP door die scout in de lucht. En daarna heel duidelijk gezegd oh, er zijn een paar online gasten, bereid je voor om de aanval in te zetten.
Wat je veel hoort ook bij de andere games ze doen ze online spelen, daar kun je zelf missies doen gewoon al la single player en kom je verder dan opeens kan je buddy die AI was nu een real player zijn. Erg leuk concept!!

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
11-06-2013, 02:13 PM
Bericht: #5
Dit is tot nu toe het enige waar ik echt het Wow gevoel van kreeg. Bij de rest had ik het gevoel van, wist ik al!

Zo vaag allemaal, dat Battlefield 3 commander mode kreeg, Star Wars Battlefront ontwikkeld door DICE, de PS3 design had ik al een sterke vermoeden hoe die er ongeveer zou uit zien. Ook de Multi-player trailer van Battlefield 4, dat je die tank door de vloer zag zakken. Ik had iets van, waar ze jaren over hebben liggen praten kan nu pas?

Het enige waar ik echt verbaas wekkend vond is Tom Clany's The Division.

Hopelijk komt er ook een PC versie, want dit ziet echt vet uit!

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
11-06-2013, 02:16 PM
Bericht: #6
Ga zowieso een van de nieuwe consoles kopen, weet alleen nog niet of het de ps4 word of de xbox one
Reageren op dit bericht
11-06-2013, 02:21 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-06-2013 om 02:22 PM door luuk.)
Bericht: #7
(11-06-2013 10:43 AM)widow.nl schreef:  Klopt het nou dat dit al online play was??

het word een Online Open world RPG, en dat helicopter dingetje was een vriend die even snel kwam helpen via een tablet en daarna weer moest gaan. ( ik ben benieuwd )

wesley schreef:Ga zowieso een van de nieuwe consoles kopen, weet alleen nog niet of het de ps4 word of de xbox one

ik zou een PS4 doen goedkoper en als je hem uit USA besteld is ie nog eens €100 goedkoper ( shipping niet meegerekend ) enigste downpuntje vind ik is, dat je nu playstation Plus moet kopen om online te kunnen, maar dat is ma €50 per jaar.
Reageren op dit bericht
11-06-2013, 03:59 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-06-2013 om 04:00 PM door zoog.)
Bericht: #8
(11-06-2013 10:43 AM)widow.nl schreef:  Klopt het nou dat dit al online play was??
Uiteraard natuurlijk wel "scripted" online play. Ik begon me na het zien zelfs af te vragen of de voice acting (ik dacht eerst dat het AI voiceacting was) misschien niet gewoon de stemmen van "echte" spelers zijn, om een impressie te geven van hoe de game eruit zou moeten zien tijdens online play (wat natuurlijk wel in een script is vastgelegd voor deze impressie demo, en niet random spelers zijn).

Hoe dan ook, ben wel zeer benieuwd. Deed met ook wel aan Watch Dogs denken trouwens.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
11-06-2013, 04:01 PM
Bericht: #9
Ik moest aan DayZ denken eigenlijk.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
11-06-2013, 04:45 PM
Bericht: #10
ik dacht aan werk....

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)