Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
18-06-2013, 10:43 PM
Bericht: #31
RE: Tom Clancy's - The Division
Oh sorry, had 'm niet gezien. excuus.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-06-2013, 01:00 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-06-2013 om 01:03 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #32
(18-06-2013 11:54 AM)luuk schreef:  
(18-06-2013 03:33 AM)DeAdSeYe schreef:  The Division is nog onbekend maar valt wel volgens diverse site onder launch titels voor de PS4 en Xbox one.

The division komt uit in de winter van 2014 dus dat is denk ik niet tijdens de launch

Ben verder deze week niet meer bezig geweest op gebied van gaming, kan natuurlijk zijn dat ik geruchten heb gelezen en niet de daadwerkelijke officiële berichten.

(18-06-2013 10:43 PM)DIVZ schreef:  Oh sorry, had 'm niet gezien. excuus.

Die petitie had ik ook al gepost, maar het kan gebeuren dat je iets over het hoofd ziet. Tekenen die petitie jongens! Laugh Anders post ik um nog eens. Biggrin

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
25-06-2013, 12:52 AM
Bericht: #33
Interview met de developers

[Afbeelding: sig?id=76561197999452277]
Making no mistakes is what establishes the certainty of victory, for it means conquering an enemy that is already defeated. - Sun Tzu
[Afbeelding: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
Reageren op dit bericht
25-06-2013, 12:27 PM
Bericht: #34
ze doen heel vaag over of het nog op de PC komt, dus misschien toch nog op PC.
Reageren op dit bericht
25-06-2013, 12:39 PM
Bericht: #35
bij Gamekings zeiden ze ook dat hij op de PC komt. Ik denk dat ubisoft het tijdens de presentatie van de PS3 het voornamelijk tactisch gezien hier over hadden om de verkoop van de PS3 te stimuleren. Dat hij voor de pc uit komt lijkt me wel waarschijnlijk.

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
25-06-2013, 01:03 PM
Bericht: #36
Ubi_Antoine schreef:
ecma4 schreef:Is it going to be released for PC?
Hello ecma4,

We are optimizing the experience for next gen consoles (PS4 and Xbox One), as we are creating a next-gen game. However, we are not ruling out any platforms for the future.
bron: http://forums.ubi.com/showthread.php/774...ost9114763

Dit is het "officiele" antwoord op de vraag, dus ALS het naar de PC komt zal het waarschijnlijk pas 6 maanden na de release van de PS4 en XBOne zijn (Ubisoft kennende).

[Afbeelding: 4qmypz.jpg]
"we hebben een LZ nodig... met smoke..." ~ djlexNL (GC) aan Medevac
Reageren op dit bericht
25-06-2013, 01:27 PM
Bericht: #37
ik weet niet of ik 6 maanden kan wachten.

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
25-06-2013, 01:42 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-06-2013 om 01:42 PM door zoog.)
Bericht: #38
Dan wordt het toch een PS4 Lex Tongue2

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
25-06-2013, 01:46 PM
Bericht: #39
Ze doen inderdaad erg vaag over de PC versie.

Daarin tegen is wel bekent geworden (voordat de systeem eisen van Xbox One en PS4 waren bekent gemaakt) dat de nieuwe generatie console's zich meer richten op PC hardware.

Naar jaren slechte ports te hebben gehad en beperkte games op de PC, moet dit probleem de komende jaren dratische achteruit gaan doordat de console meer is gericht op PC hardware.

Tuurlijk is het anders geprogrammeerd, maar geef wel de ontwikkelaar om beter en sneller te porten en bied meer mogelijkheden in de ontwikkeling.

Het zou me niks verbazen als we opeens een PC versie van The Division zien, maar het zal minimaal een half jaar naar release van de PS4 en Xbox One versie zijn.

Wnat hoe ik het opvat is, dat ze eerst willen richten op de Xbox One en PS4 versie en als deze gereleased zijn om eventueel te kijken naar een PC versie.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
25-06-2013, 02:42 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-06-2013 om 02:44 PM door zoog.)
Bericht: #40
(25-06-2013 01:46 PM)DeAdSeYe schreef:  Naar jaren slechte ports te hebben gehad en beperkte games op de PC, moet dit probleem de komende jaren dratische achteruit gaan doordat de console meer is gericht op PC hardware.
Op dit moment worden console games al gewoon met verschillende tools op PC's ontwikkeld. Een dev console kan vervolgens unsigned code draaien. Alle code is geschreven / samengesteld op PC en wordt dan verplaatst naar de dev kit. Content creation wordt allemaal gedaan op de PC. Het hele proces is vrijwel hetzelfde als het maken van een PC game, behalve dat je het draait op de dev kit (source: onder andere Sonedecker van BFS/Ground Branch). Dat betekend niet dat wat je bouwd óók op een PC afgespeeld kan worden natuurlijk.

Maar ik vraag me af of het dus een groot verschil gaat maken, aangezien je nog steeds hebt dat consoles één hardware/software configuratie hebben terwijl PC's honderdduizenden verschillende hardware/software configuraties kunnen hebben. Maar inderdaad, als de code al "native" werkt in een PC omgeving, dan is het zeker een stap vooruit.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)