Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




20-08-2013, 06:10 PM
Bericht: #21
RE: 24 hour Insurgency
(20-08-2013 06:08 PM)Sacha schreef:  Why not both?

http://www.armaholic.com/page.php?id=21734


Omdat een map vol met groene vakjes (waar overigens niets staat behalve bomen) niet echt meer "Insurgency" is , maar gewoon een knalfest om alle vakjes groen te krijgen...

If all else fails, Call in Arty and bomb the shit out of it.

While loops in Arma: 3080 uitvoeringen van 1 line per 100 meter.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-08-2013, 07:28 PM
Bericht: #22
RE: 24 hour Insurgency
(20-08-2013 06:01 PM)Spliffz schreef:  porten? ben je gek?! bouwen!

(20-08-2013 06:10 PM)Spliffz schreef:  Omdat een map vol met groene vakjes (waar overigens niets staat behalve bomen) niet echt meer "Insurgency" is , maar gewoon een knalfest om alle vakjes groen te krijgen...

GHC Project #3? Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
31-08-2013, 12:58 AM
Bericht: #23
RE: 24 hour Insurgency
Insurgency development topic hierrrr: http://www.tangodown.nl/forum/thread-5389.html

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)