Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
04-05-2013, 09:35 PM
Bericht: #1
Wargame airland battle
Ik vroeg me af of iemand dit spel heeft en of hij dit aanraad of niet?

Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-05-2013, 09:59 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-05-2013 om 10:02 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #2
RE: Wargame airland battle
Ik heb het vorige spel Wargame: European Escalation.

Het is een vet spel, alleen het kon mij niet al te lang boeien. Maar dat is meer persoonlijk, ik speel het nu en dan even een potje.

Ik wacht op een discount (lager dan €20), dan zal ik Airland Battle zeker kopen.

Wat een groot plus punt is, Wargame: European Escalation hebben ze met gratis DLC geupdate. Smile

Maar het is zeker een diepgaande RTS game, alleen mij heeft het niet lang kunnen boeien. Maar dat is ook meer persoonlijk!
Er zitten veel units in het spel, de meeste moet je unlocken. Je kunt je eigen leger samen stellen, met welke units je wilt spelen wat je hebt geunlocked.

Alles werkt ook op fuel en ammunition, kan voorkomen dat bepaalde units zonder fuel of ammunation zitten. Dit soort dingen vergroot de diepgaande in deze RTS. Grote pluspunt, maar soms ook erg frustrerend. Laugh

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
04-05-2013, 10:02 PM
Bericht: #3
Wargame: European Escalation vind ik beter,overzichtelijker.
Reageren op dit bericht
04-05-2013, 10:11 PM
Bericht: #4
Ik vind deze game altijd wel intressant om te zien als andere het spelen op Youtube. Als 'ie ooit in de discount zit zal ik hem wel kopen.

[Afbeelding: j0ibr7.jpg]
Ph34r
Reageren op dit bericht
04-05-2013, 10:55 PM
Bericht: #5
Ja ik wou eigenlijk ook op een discount wachten ;D
Reageren op dit bericht
24-05-2013, 11:18 PM
Bericht: #6

Shit dit ziet er wel fucking lijp uit, misschien dat ik hem toch maar ga kopen Biggrin
Reageren op dit bericht
24-05-2013, 11:48 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-05-2013 om 11:49 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #7
Ik krijg 25% korting, omdat ik Wargame European Escalation in m'n bezit heb.

Ik ben nu ook aan het twijfelen. Dry

Reageren op dit bericht
25-05-2013, 01:35 AM
Bericht: #8
De eerste keer dat hij voor ong €25,- is koop ik hem sowieso
Reageren op dit bericht
26-05-2013, 03:25 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-05-2013 om 03:37 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #9
Zie ik dat goed? 10 vs 10 in Multi-player, dat zijn er veel voor een RTS game zeg!

Dynamic campaign ziet ook erg geweldig uit, daarnaast bevat dit deel 30 nieuw maps. Dit deel alle units uit het vorige deel, er zijn wel een boel erbij gevoegd waaronder 150 nieuwe vliegtuigen, dat komt neer op 750 verschillende units om mee te spelen.

Er wordt op sommige maps ook meer op "urban" gericht, ik zag allemaal burger voertuigen staan in een stad waarbij een leger de haven binnen viel.

Ik ga dit spel maar aanschaffen. Smile

10 vs 10

*Damn, ik zit zo aandachtig te kijken dat ik steeds met m'n muis over het scherm wil gaan om de battlefield te overzien haha. Dry

Reageren op dit bericht
26-05-2013, 09:48 AM
Bericht: #10
Yup het meeste hiervan wist ik al en daarom ga ik hem ook zeker kopen als hij een keer ergens in de aanbieding is.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)