Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
27-05-2013, 05:27 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-05-2013 om 05:55 PM door TomH.)
Bericht: #31
RE: Wargame airland battle
Ja maar op steam is ie voor mij 15euro duurder dan amazon en volgens mij was de release donderdag en zolang kan ik wel wachten voor +-15 euro

Eena laatste nieuws wat op de wargame site staat:

Citaat:Wargame AirLand Battle for which the official and definitive release date is May 30th, will surprise players with its brand new Dynamic Campaign system, that we are pleased to unveil for the first time with a series of 4 screenshots!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
27-05-2013, 06:10 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-05-2013 om 06:14 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #32
Vergeet niet dat je het spel in Engeland koopt, die zijn altijd al goedkoper als Nederland geweest. In het verleden heb ik genoeg games besteld in Engeland. Zo heb ik ooit Ttest drive unlimited 2 voor 5 pound gekocht, terwijl het nog geen maand uit was. Laugh

Het kan misschien aan de productie van het fysieke schijfje liggen of transport wat 1 dag vertraging op heeft geleverd waardoor de release 1 dag is verschoven.

Hier staat toch heel duidelijk 29 mei, eigenlijk vaag dat zoveel site's en shops een andere release datum hebben. Maargoed, 1 dag maakt inderdaad niet veel uit, gelukkig.
http://store.steampowered.com/app/222750...1_7_15__13
[Afbeelding: Naamloos.jpg]

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
27-05-2013, 06:51 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-05-2013 om 06:53 PM door TomH.)
Bericht: #33
http://www.wargame-ab.com/

op 13-05-17 stond er toch echt al dat het donderdag uit zou komen, maar dat maakt eigenlijk ook niet zoveel uit aangezien jij de beta al kunt spelen en ik nog minimaal 2 a 3 dagen moet wachten Wink

maar dan moeten we volgende week maar eens tegen wat noobs in mp gaan spelen en winnen natuurlijk Wink
Reageren op dit bericht
29-05-2013, 10:03 PM
Bericht: #34
Heb hem gekocht voor 23 euro Biggrin en zou hem tussen 4 en 8 juni in huis moeten hebben Mellow dus dat duurt effe maar bespaart me wel 17 euro.

Kijk erg vooruit naar de campaign en mp met jullie Biggrin
Reageren op dit bericht
30-05-2013, 12:50 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-05-2013 om 12:56 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #35
Heb even de PACT easy snel campaign gedaan. Mijn eerste aanval had ik gewonnen met 1500 tegen 600 punten.

Toen trok de NATO zich terug. Vervolgens had ik een stuk land veroverd en ging de units achterna wat ik eerst ook had aangevallen.

Omdat de eerste aanval succes vol was, was dit een kleine groep. Dit was zo'n kleine groep dat een realtime battle overbodig was. Ze waren zonder en battle in één klap van de kaart geveegd.

Vervolgens had ik nog eens stuk land. Daarna kwam een ander groep NATO tevoorschijn en kreeg ik een melding dat ik m'n nuclaire bom moest gebruiken. Zo doende heb ik deze op die groep gegooid, en vervolgens had ik nog een stuk land ingenomen, verscheen toen in het beeld DEFEATED. Ik was dus verslagen?

De campaign werkt ongeveer hetzelfde als bijv. Total War serie's, een turned based dynamic campaign waar je per beurt met units schuift. Kreeg ook een melding, reinforcements will soon arrive maar naar 4 beurten (tot mijn defeat) heb ik geen nieuwe groep zien verschijnen.

Even uitvogelen wat nu precies fout ging, want had toch 3 stukken land verovert en 1 groep volledig van de kaart geveegd en nog defeated. Ik had alleen 2 heli's verloren, 3 recon BMP's en 4 supply trucks. De ander was een compleet groep kwijt van straaljagers, tanks, anti air, helicopters etc. En nog verloren! Sad

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
30-05-2013, 07:37 AM
Bericht: #36
Ik had gister een stuk kivestream gezien van dr campain en er zitten volgens mij heel wat victory conditions aan want hij verloor gevechten terwijl hij aan het winnen was.

Rn de reinforcements moet je zelf toch elke turn plaatsen zoals je en de real time battle ook doet?
Reageren op dit bericht
30-05-2013, 07:51 AM
Bericht: #37
k heb hem ook gekocht. even kort gespeeld... echt AWESOME!!! wat een geluid en gameplay heeerlijk!!

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
30-05-2013, 05:00 PM
Bericht: #38
(30-05-2013 07:37 AM)TomH schreef:  Ik had gister een stuk kivestream gezien van dr campain en er zitten volgens mij heel wat victory conditions aan want hij verloor gevechten terwijl hij aan het winnen was.

Rn de reinforcements moet je zelf toch elke turn plaatsen zoals je en de real time battle ook doet?

Ik had dat ook, m'n reinforcements zag ik nergens verschijnen helaas.

De vooruit gang wat ik had,

4 grond stukken gewonnen
6 stukken grond over
0 groepen verloren
2 vijandelijke groepen uitgeschakeld

Vijand tegenslagen

4 stukken grond verloren
1 stuk grond over
2 groepen verloren
0 groepen uitgeschakeld

En nog was ik verslagen?..... Het is even uitzoeken hoe alles werkt hoor! Smile
Reageren op dit bericht
30-05-2013, 05:11 PM
Bericht: #39
Mischien zit het hem in je bevoorrading?

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
31-05-2013, 09:21 AM
Bericht: #40
Ik ga hem ook kopen, iemand zin om dit eens in multiplayer te spelen?
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)