Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
27-04-2013, 05:18 PM
Bericht: #1
Steelbeasts online trainingsmissie
Graag Laten weten wie er mee kan/wil doen op

DDT:2 mei aanvang 20:30

Geen ervaring vereist,het is een relatief eenvoudige misse,gemaakt om kennis te maken met steelbeasts Pro,.

Briefing volgt.

[Afbeelding: SteelBeasts_small.png]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
27-04-2013, 07:20 PM
Bericht: #2
RE: Steelbeasts online trainingsmissie
Als mijn dongle tegen die tijd binnen is, dan ben ik van de partij. Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
27-04-2013, 08:51 PM
Bericht: #3
tof! nog even OVB, die vrijdag een belangrijke draaidag vanaf vroeg, even tegen die tijd kijken in hoeverre dondedagavond nog nodig is voor last minute dingen.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
27-04-2013, 11:42 PM
Bericht: #4
Zoog, hebben wij nou allebei stilletjes geld uitgegeven voor een kopie van SBP? Biggrin

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
28-04-2013, 10:44 AM
Bericht: #5
check, ik ben er bij.

maakt niet of je dongle er nog niet is. stefan en ik hebben allebei een extra licentie dus er kunnen zowiezo 2 mensen meedoen die nog geen key hebben.
Reageren op dit bericht
28-04-2013, 11:35 AM
Bericht: #6
Ik heb steelbeasts nog steeds niet gekocht, ik vrees dat dit in de toekomst nog niet direct zal gebeuren wegens tijdgebrek.
Ik wil eventueel wel meespelen op de extra license.
Reageren op dit bericht
28-04-2013, 02:44 PM
Bericht: #7
(27-04-2013 11:42 PM)Sacha schreef:  Zoog, hebben wij nou allebei stilletjes geld uitgegeven voor een kopie van SBP? Biggrin

Nee, nog niet, wil hek eerst proberen via zo'n extra licentie Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
29-04-2013, 10:44 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-04-2013 om 11:16 PM door stefan2011.)
Bericht: #8
Briefing "Tango 1"

[Afbeelding: d37d5be5-a669-437d-8cfd-9783d47ceaf4_zpsf1e94e4f.jpg]

1. TOESTAND

a. Vijand/andere partijen/overige aspecten.

(1) Een vijandelijke gemechaniseerde eenheid houd zich schuil in in het gehucht Oostdorp,Het lijkt erop dat deze eenheid de komende dagen versterkt zal worden om als springplank te fungeren voor een nieuw offensief.

(2) Vijandelijke eenheden in onze secter zijn van 4e Tank regiment en beschikt over grotendeels veroudert materiaal.

Het omliggende terrein ten noorden en westen van oostdorp wordt vooral dmv patrouilles beveiligd. Oostdorp zelf en wordt fysiek beveiligd door een pantserinfanterie eenheid. Het gebied ten oosten van Oostdorp wordt naar verwachting beveiligd door patrouilles,vormt tevens een aanvoer route voor eventuele versterkingen.

Uit beelden van onze sperwer verkennings vlucht heeft de lokale bevolking het gebied in en rondom Oostdorp verlaten.

b. Eigen troepen

Samengestelde eenheid(TDNL-cie) bestaat uit:

(1) 1xLeopard 2A5 CC (Compagnie commandant), 4x Leopard 2A5 (3Alpha),2xCV90/35 (4Alpha),1x inf peloton 1/1Bravo, 1x M113 Herstel voertuig,M977 HEMT Bevoorrading voertuig,1x GTK Boxer Ambu voertuig

(2) 1x vuurmondbatterij (pantserhouwitsers 155mm)

2. OPDRACHT

Rol: Voer een frontale aanval uit op Oostdorp,Na inname van Oostdorp,consolideren,herbewapenen ,herstellen en voorbereiden op eventuele tegen aanval,Oostdorp voor gedurende 10 minuten met ten minste met 1 voertuig bezet houden.

Beoogd effect: Door het innemen van het geplande aanvalsdoel - de voorste vijandelijke posities - wordt de samenhang van de vijandelijke verdediging te verbroken. Na het doorstoten tot in Oostdorp ontstaat een gat in de vijandelijke verdediging.

3. UITVOERING (wijze van optreden)

a. Gevechtsplan

Voer met de CV90's een verkenning uit op Oostdorp,zodra er inzicht is over de opstellingen van de vijandelijke eenheden,zal het tank peloton in gereedheid worden gebracht, na verzwakking van vijandelijke eenheden door middel van vuursteun eenheid (houwitsers) zal de gehele eenheid onder leiding van 3 Alfa oprukken en Oostdorp innemen, Infanterie eenheid 1/1Bravo zal de noordelijke flank afsluiten om te voorkomen dat de aanvalseenheid wordt ingesloten.

b. Deeltaken

(1) CV 90 verkenning /Leopard 2A5 Aanvals element, ondersteuning dmv pantserinfanterie.

c. Coördinerende bepalingen

(1) De CC heeft de uiteindelijke bevelvoering

4. Logistiek

a. Het logistieke detachement bestaat uit de volgende eenheden:

(1) Voor afvoer/verzorging slachtoffers de GTK Boxer.

(2) Voor voertuig reparaties de M113 repair.

(3) Voor Bevoorrading de M977 HEMTT.

De voertuigen dienen te worden verzocht via de CC

5. Bevelvoeringen en verbindingen

a. Bevelvoering

(1) CC van heeft het bevel over de uitvoering van de aanval en coördineert de artillerie steun

b. Verbindingen

(1) TDNL teamspeak Steelbeasts kanaal.

6. Tijdlijn

Aanvang 20:30

T -20min Briefing CC met groep

T 20:50 Aanvang missie

T + 120 min Einde missie

T+ 20 evaluatie

7. organisatie

1.1 CO/A (CC) - Stevo (Stefan 2011)

1.2 bezetting overige voertuigen wordt op dag nader bepaald

Deelnemers:Stevo,Oldraven,Dikkeduif,Sasha,Zoog

[Afbeelding: 1401c2e5-ed02-46ea-9b85-8cd6a31ee3ad_zpsa2ede9dc.jpg]
Reageren op dit bericht
29-04-2013, 11:06 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-04-2013 om 11:19 PM door OldRavenNL.)
Bericht: #9
Check!

Voor diegenen die gebruik willen maken van een licentie van mij of van Stefan, stel ik voor dat we dat dinsdag of woensdag even controleren!

Daarvoor moet je zorgen dat je de volgende 3 dingen alvast gedaan heb.

1)Steel Beasts Pro PE installeren.
2)Hamachi installeren
3)De juiste poorten openen in je router! (zeer belangrijk, anders kun je niet joinen)

Ik probeer dinsdag en woensdag vanaf 20:30 aanwezig te zijn in het Steel Beasts kanaal op de TDNL ts.
Poke me voor vragen of testen.
Dinsdag ietwat onzeker ivm koninginnendag.. ook al doe ik daar nooit iets aan.
Woensdag zit ik eigenlijk ook bij UK Armour.. maar tot dat begint zal ik ts in de gaten houden.

-----

Ik raad je ook aan de keyboard layout te downloaden Hier , deze is wel van Steel Beasts maar de keys zijn hetzelfde gebleven in de PRO PE versie.
Alstijd handig om bij de hand te hebben.
Reageren op dit bericht
29-04-2013, 11:22 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-04-2013 om 11:23 PM door stefan2011.)
Bericht: #10
ik ben er waarscheinlijk donderdag pas weer,ik zou nog wel met jouw het een en ander kort willen sluiten over hamachi en second license enzo..

oja alles over port forwarding > http://www.steelbeasts.com/sbforums/show...php?t=7739
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)