Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
29-04-2013, 11:27 PM
Bericht: #11
RE: Steelbeasts online trainingsmissie
Ik probeer donderdag zo vroeg mogelijk online te komen.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-04-2013, 02:30 AM
Bericht: #12
Hihi, Oostdorp, de oude naam van Osdorp voordat het geannexeerd werd. Inmiddels een ghetto van A'dam! Wink

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
30-04-2013, 03:08 AM
Bericht: #13
Ignore last
Drunk

Reageren op dit bericht
30-04-2013, 08:36 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-04-2013 om 08:37 AM door stefan2011.)
Bericht: #14
Voor de gene die niet bij defensie hebben gewerktWink
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-04-2013, 12:31 PM
Bericht: #15
Hele andere vraag, is er ook in SB zoiets als acre voor Arma, een CNR simulator om het zo maar te noemen?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-04-2013, 01:01 PM
Bericht: #16
nee, met de internationale missies waar ik aan mee heb gedaan gebruiken ze gewoon groepen in ts en whisper lists
Reageren op dit bericht
02-05-2013, 04:04 PM
Bericht: #17
Ik moet me afmelden, want 1) usb sticky is nog niet binnen. 2) ouders komen nieuw witgoed afleveren.

Sloop ze voor me. Smile

Reageren op dit bericht
02-05-2013, 04:52 PM
Bericht: #18
1 was geen optie..

Daarvoor ben ik voor jan lul gister en eergister online geweest als iemand wilde testen of ze een leen licentie konden gebruiken.
Echt bijna geen werk.

Zoog heeft ook al afgezegd..

Krijg een beetje het gevoel dat SB hier geen leven heeft.
Reageren op dit bericht
02-05-2013, 05:17 PM
Bericht: #19
(02-05-2013 04:52 PM)OldRavenNL schreef:  Daarvoor ben ik voor jan lul gister en eergister online geweest als iemand wilde testen of ze een leen licentie konden gebruiken.
Sorry dat je voor jan lul op TS had gezeten om dit te testen. Als ik het geweten had, dan was ik zeker even geprobeerd langs te komen. De laatste tijd is mijn agenda des avonds een beetje vol en ben daarom niet meer vaak online te vinden. Voor mij worden de dagen en avonden waarbij ik kan gamen schaarser op dit moment door verantwoordelijkheden tegenover mijn werk en mijn huisarts. Overdag gaat het wel omdat ik TDNL en mijn werk redelijk goed kan combineren, maar zodra ik naar huis fiets staat meestal weken van te voren vast wat ik die avond doe.

(02-05-2013 04:52 PM)OldRavenNL schreef:  Krijg een beetje het gevoel dat SB hier geen leven heeft.
Ik zou graag je brein willen leeg plukken zodra ik alles binnen en geïnstalleerd heb. Wanneer ik mijn key binnen heb en alles is geïnstalleerd (want ik eigenlijk alles in 1 keer doen en dan goed doen), dan zal ik er ook voor gaan. Smile Of het dood is (geen leven), die discussie zou later met je willen voeren, nu niet.

Reageren op dit bericht
02-05-2013, 05:34 PM
Bericht: #20
(02-05-2013 04:52 PM)OldRavenNL schreef:  Zoog heeft ook al afgezegd..

Krijg een beetje het gevoel dat SB hier geen leven heeft.

Ik denk nog steeds dat het zeker wel potentie heeft, ook binnen TDNL (op kleine schaal). Zeker als het regelmatig langskomt, ik heb ook altijd erg genoten van de paar debriefings die op het forum waren geplaatst, daar worden mensen ook geïnteresseerd van.

Voor mij is dit een hectische week, zowel richting het afronden van mijn onderzoek als morgen een draaidag voor een commercial waar ik ter voorbereiding een aardige kluif aan heb.

Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om daden (dus mensen die daadwerkelijk meespelen), en daarin loopt het nog niet zo soepel. Ik hoop dat je niet ook voor mij op TS hebt gezeten, vandaar dat ik je gister nog een PM had gestuurd. Dinsdagavond was ik nog wel even online, maar toen was TS aardig leeg (was zo rondom het koningslied Biggrin). Ik begrijp je frustratie wel, het gaat moeilijk en uiteindelijk komt er steeds weer weinig van. Dat is ook niet leuk naar jou toe, helemaal dat je ook speciaal een extra licentie hebt gekocht, en er moeite voor doet.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)