Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

05-04-2013, 01:34 PM
Bericht: #11
RE: Tactical Paintball & BBQ zaterdag 29 juni
Zal zeker proberen er ook te zijn. Kan alleen nog niks beloven. Wink
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
07-04-2013, 12:02 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-04-2013 om 07:15 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #12
Voor mij is dit helaas niet van toepassing, of ik moet voor 21:20 te trein halen in Wormerveen naar Amsterdam centraal. Anders kan ik wachten tot 06:20 de dag erna!

Eerder vertrekken is misschien mogelijk. Kan misschien wel met iemand mee rijden naar het zuiden, en daar ergens op de trein stappen. Maar dan is het alsnog afvragen of ik wel de juiste trein haal!

29 Juni is nog ver weg, misschien kan ik iets regelen. Dan ben ik er zeker bij! Ik kom namelijk helemaal uit het zuiden, naast Maastricht woon ik. Verder naar het zuiden kan je niet gaan, want dan zit je in België of in Duitsland. Laugh

"Your uselessness is epic"
09-04-2013, 06:17 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-04-2013 om 06:17 PM door Pek.)
Bericht: #13
Het wordt tijd dat ik ga bitchen over de locatie en over hoe "centraal gelegen" die is...

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
09-04-2013, 06:18 PM
Bericht: #14
2 uur met het OV en de dag + de reis zou mij +- €120 kosten, helaas heb ik dat niet op dit moment (andere prioriteiten)

Sorry mensen, hoop dat er nog een keer een BBQ komt bij Pep want dan kan ik wel komen Wink
09-04-2013, 10:56 PM
Bericht: #15
Ik kom de dag ervoor terug uit spanje met de auto....gaat dus een lastig verhaal worden.
Ik kom er nog op terug.
15-04-2013, 09:38 AM
Bericht: #16
(09-04-2013 06:17 PM)Pek schreef:  Het wordt tijd dat ik ga bitchen over de locatie en over hoe "centraal gelegen" die is...

Alle voorgaande BBQs waren in Oirschot, dat ligt nog minder centraal... Niemand die toen bitchte hoor Wink

Wel jammer dat het voor veel mensen zo ver reizen is, ik kan me goed voorstellen dat het dan te veel wordt zowel qua reistijd als qua kosten.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
16-04-2013, 09:45 PM
Bericht: #17
Inderdaad is de afstand gewoon te groot.. Als het in de buurt was zouden ouders iets meegevender waren, maar toen ik aankwam met of ik in regio amsterdam mocht gaan paintballen met mensen die zij niet kent waarvoor ik in mn eentje met de trein moet was een "Nee!" heel snel te horen in het huis.. Better luck next time!

[Afbeelding: zapf.png]
"The only thing you should feel when you shoot someone, is recoil"
19-04-2013, 09:05 PM
Bericht: #18
(15-04-2013 09:38 AM)zoog schreef:  
(09-04-2013 06:17 PM)Pek schreef:  Het wordt tijd dat ik ga bitchen over de locatie en over hoe "centraal gelegen" die is...

Alle voorgaande BBQs waren in Oirschot, dat ligt nog minder centraal... Niemand die toen bitchte hoor Wink

Wel jammer dat het voor veel mensen zo ver reizen is, ik kan me goed voorstellen dat het dan te veel wordt zowel qua reistijd als qua kosten.

Ik neem aan dat daar tijdens die BBQ iedereen 22+ was met een rijbewijs of niet meer dan 200 km uit te buurt woonde? om maar te zwijgen over het slapen wat toen mogelijk was.

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
20-04-2013, 03:08 AM
Bericht: #19
200 KM, kinda. Slapen?

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
20-04-2013, 09:34 PM
Bericht: #20
Ik heb de debriefs gelezen.. er was mogelijkheid om te slapen (niet dat het ervan kwam, omdat je bier aan het zuipen bent). Maar ik denk dat het punt duidelijk is? Wink

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)