Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
21-03-2013, 09:13 PM
Bericht: #1
Door Kickers
[Afbeelding: killhouse01.png]

[Afbeelding: killhouse02.png]

Ik had deze game laatst al een keer gespot maar toen waren er enkel nog wat interviews en een paar screenshots. Nu is er echter een playable alpha dus het leek me tijd om er eens een topic over te maken.

Door Kickers is een game die geinspireerd is door de planning-fase van de oude Rainbow Six games (R6, Rogue Spear en Raven Shield wel te verstaan, niet die andere bagger).
Het lijkt in die zin ook wel enigzins op Frozen Synapse maar DK heeft momenteel een focus op single player met heeeel misschien een mogelijkheid tot multiplayer in de toekomst, maar dat staat nog niet vast.
Daarnaast zijn de graphics gedetailleerder dan FS, heb je flashbangs etc. en zijn de maps niet random gegenereerd (al lijkt dat wel een mogelijkheid te zijn), maar echte open-ended gebouwen. Dus het lijkt een realistischere en minder competitieve game te zijn dan FS, met alle diepgang van R6.

Echter zoals gezegd is het nog wel alpha momenteel, daarmee dus nog niet feature-complete en volgens mij moeten hold-orders, go-codes etc. nog geimplementeerd worden.
Zelf ga ik hem wel halen maar ik ga nog even afwachten om te zien of je later nog een pre-order tier omhoog kan, om te zien welke versie ik dan zal gaan kopen.

Filmpje:

Site hier:
http://inthekillhouse.com/

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-03-2013, 11:07 PM
Bericht: #2
RE: Door Kickers
nais

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-03-2013, 11:17 PM
Bericht: #3
Leuk, maar ziet er uit als een spele.nl spel. iets wat mij niet waard lijkt om te kopen. Prove otherwise Smile

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
22-03-2013, 12:29 AM
Bericht: #4
Eerste indruk: vermakelijk maar qua tactische planning haalt de game het (nog?) niet bij Frozen Synapse. Je kan bijv. maar 1 waypoint per keer plaatsen, en niet meerdere tegelijk. Dat is jammer, want Frozen Synapse mist weer real-life scenario's en geloofwaardige omgevingen, en is meer een game dan een sim.
DK zou meer dat sim-gedeelte kunnen pakken, maar het lijkt zich iets teveel te beperken omdat ze ook graag naar tablets enzo willen. Maar wel een leuk spel verder, ik hoop alleen dat ze er dieper mee gaan.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
22-03-2013, 01:20 AM
Bericht: #5
tangodowntangodowntangodowntangodowntangodowntangodowntangodowntangodowntangodow​n

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
22-03-2013, 04:39 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-03-2013 om 04:39 PM door zoog.)
Bericht: #6
Wel leuk, maar lijkt inderdaad een kiddie kant op te gaan. Had ooit gehoopt dat BFS een dergelijke game zou maken als kost winnaar voor GB development. Jammer, maar nee Sad Hopelijk komen er meer serieuze features in, al is het alleen maar voor de PC versie. Zojuist de simpele versie aangeschaft, voor $8 moet het kunnen...

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
22-03-2013, 05:14 PM
Bericht: #7
Best lachen. Wel duidelijk een alpha. Mis zeker functies als lopend een specifieke richting opkijken, multiple waypoints, timer zetten in miliseconden op said waypoints enz enz enz. Hopelijk maken ze er serieus werk van en diepgaande gameplay, dan kan het zeker tof zijn!

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
22-03-2013, 10:17 PM
Bericht: #8
Ik heb me ook ingeschreven op het forum daar, heb al een uitgebreide first impressions thread gemaakt en zal nu ook wel proberen te sturen via andere threads of features die ik graag wil zien.
Multiple waypoints zijn al bevestigd, dus die gaan er zeker komen. (al kan je nu in principe wel al een hele route uittekenen, je kan nog geen secondaire acties op de route inplannen, zoals het in een specifieke richting kijken)

Het idee is wel om de squad-leden enigzins autonoom te maken, dus dat ze zelf af en toe ook in verschillende richtingen zullen kijken. Ik denk dat hun bedoeling is om de squad-leden zich wat zelf-redzamer te maken dan bijv. in Frozen Synapse het geval is, zodat je niet de micromanagement van die game hebt maar toch wel alle tactische mogelijkheden. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Ik heb zelf de 30$ versie gekocht maar ik heb nu op mijn forum account 'stuff of legends' staan, wat de naam van de 60$ tier is... Ben benieuwd of ik ook die voordelen krijg haha.

Reageren op dit bericht
23-03-2013, 09:43 PM
Bericht: #9
Ik heb een kleine soundmod gemaakt om de geluiden wat beter te maken.
Met name de flashbang geeft nu een beste knal Smile

Filmpje:

Thread hier:
http://inthekillhouse.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=44

Reageren op dit bericht
24-03-2013, 02:05 PM
Bericht: #10
Nog wat filmpjes:

Aanval op bank:

Apartement:

En ik had nog 2 slordige filmpjes gemaakt om wat geluiden te laten horen die ik gemaakt had.

Mac-10:

.357:

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)