Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
02-06-2013, 10:17 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-06-2013 om 10:31 AM door zoog.)
Bericht: #51
RE: Door Kickers
Ik heb daar geen last van Deadseye, zal even punt voor punt proberen te kijken waar het bij jou misschien fout gaat.

(01-06-2013 01:06 AM)DeAdSeYe schreef:  Ik heb genoeg RTS games gespeeld in m'n leven, maar op een of andere manier vindt ik het erg onhandig werken. Soms schieten m'n swat members niet. Heb nu al 3 keer gehad dat ze stom stonden te kijken en niks deden, ze waren niet aan het reloaden hun magazijn waren vol.
Hier heb ik nooit last van, tenzij je SWAT members in elkaars line of sight staan, dan kunnen ze niet schieten omdat de kans te groot is dat ze een friendly fire maken. Anders schieten ze bij mij altijd gewoon. Je moet ook dynamisch omgaan met de situatie, soms wordt je onder vuur genomen en moet je snel space doen en je SWAT member verplaatsen naar een betere positie om goede line of sight op de vijand te krijgen (óf zelfs terug in dekking gaan). En het kan wel zijn dat de vijand eerder schiet als ze bijvoorbeeld een MAC-9 wapen hebben dat zéér snel kogels afvuurt. Die MAC-9 is echt je grootste vijand en zeer lastig tegenop te boksen.

(01-06-2013 01:06 AM)DeAdSeYe schreef:  Gooi je een flashbang naar binnen, gooien ze tegen de muur op terwijl de streep naar binnen toe stond, soms wachten ze met schieten terwijl ze beschoten worden en de flashbang effect is zeer snel weg.
Weinig last van eerlijk gezegd. Je moet de flashbang niet té scherp gooien nee, volgens mij heb ik één keer gehad dat ik toch tegen een deurpost aan wierp. Dat is gemakkelijk te voorkomen. Dat die lijn in 0,1% van de gevallen niet klopt is inderdaad een gevalletje Alpha.

Hoe snel jouw SWAT kunnen schieten hangt mede ook af van hoe ze een kamer binnen gaan, zij lopen naar binnen en moeten nog target acquirement doen, terwijl een defensieve partij bijvoorbeeld al positie heeft ingenomen. Als je een gevecht aangaat tegen iemand die achter een obstakel staat als een bank, dan heeft de verdediging vrijwel altijd een groot voordeel, en duurt de target acquirement door de SWAT langer. Dat soort vuurgevechten zijn erg lastig en moet je goed tactisch aanpakken.

Als er heel veel vijanden zijn dan zit je met target priority, waarbij je soms handmatig moet bijsturen qua kijkrichting zodat ze een groot gevaar niet negeren door op een andere gevaar zich te richten (er komt als het goed is nog een functie voor areas of responsibility die je mee kunt geven aan je individuele leden).

(01-06-2013 01:06 AM)DeAdSeYe schreef:  Ik zet mijn swat members kort achter elkaar bij een deur, gooi een flash naar binnen wacht dat deze onploft en druk meteen op de space. Dan stuur ik beide naar binnen toe en neem ze onder vuur. Tot mijn verbazing is de flashbang al naar 1 sec alweer uitgewerkt en worden m'n swat members dood geschoten, terwijl ze wel zo'n soort kring boven hun hoofd hadden?
Dat doe je verkeerd. Je SWAT members moet je al handmatig naar binnen sturen, vlak voordat de flashbang ontploft. Ze moeten simpelweg 0,1 seconden nadat deze ontploft in de ruimte staan. Dat vergt timing, net zoals in het echt (kijk maar eens naar bijvoorbeeld een SAS documentaire, als dat ding afgaat staan ze in de kamer). Ik heb er echt werkelijk geen probleem mee. Misschien verwacht je dat het makkelijker is dan dat het is. Je moet gewoon heel scherp op elke miliseconde spelen, in werkelijkheid heb je ook geen 2 seconden om dan in de kamer te staan Wink

Het is een lastige game, flashbangs zijn net zoals in het echt niet hét wondermiddel waarna je gegarandeerd de vijand neer kunt halen. Verder verschilt de schietsnelheid per wapen, een 1911(?) pistool is sneller in target acquirement en vuren dan bijvoorbeeld een M4. Daarom heb ik vaak voorkeur voor een frontman met een pistool. De M4 is voor bijvoorbeeld personen in dekking weer een stuk beter, en in lange gangen etc. Dit soort zaken zijn allemaal tactische overwegingen die je moet maken. Nu krijg je nog een voor gemaakte loadout, binnenkort kun je zelf ook gear selecteren en je mannen bewapenen.

Misschien verwacht je iets dat simpeler werkt of heb je nog niet lang geoefend. Mijn ervaring sluit in ieder geval helemaal niet aan bij wat jij blijkbaar hebt ervaren Smile Maak anders eens wat filmpjes, dan wil ik best wel kijken of er bepaalde dingen zijn die fout gaan die voorkomen hadden kunnen worden in de planning/tactiek.

PS: ik heb versie 3 nog niet gespeeld, de versie die ook de demo is, misschien zijn er een aantal bugs bijgekomen, maar bovenstaande geldt in ieder geval voor versie 2.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-06-2013, 01:25 PM
Bericht: #52
ik heb er ook geen last van.
enige wat ik zeggen kan is .. timing, timing, timing.

ik weet niet of er een room clearing manual is.. die zou ik er wel bij willen hebben.
ik heb niet zoveel kaas gegeten van die cqb procedures.
Reageren op dit bericht
02-06-2013, 01:49 PM
Bericht: #53
http://www.tangodown.nl/wiki/index.php?t...van_kamers Smile

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
02-06-2013, 01:50 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-06-2013 om 01:51 PM door zoog.)
Bericht: #54
Je zou kunnen beginnen bij het roomclearing / cqb artikel op de wiki. Of die technieken altijd goed werken in DK weet ik.niet, maar het is misschien wel handig als basis

Edit: sic de ninja

Reageren op dit bericht
02-06-2013, 04:22 PM
Bericht: #55
Ik stuur ze ook handmatig naar binnen toe. Als ik de flash gooi, wacht ik op het moment dat deze net ontploft dan druk ik meteen op space zodat alles stil staat.

Dan kan ik op m'n gemak alle SWAT members handmatig naar binnen toe sturen, en zorg ervoor dat elke vijandelijke target onder vuur komt te liggen.

Ik stuur ze op de manier naar binnen zodat geen enkele hoek een dode hoek vormt.

Ik zet alle SWAT members ook kort achter elkaar, als ze naar binnen toe gaan dat niet de voorste onder vuur ligt, terwijl de andere nog binnen moet komen.

Op deze manier heb je sneller meerdere vijandelijke targets onder vuur.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-06-2013, 09:17 PM
Bericht: #56
Ik begin vaak al lui rond te sturen vlak voordat de flashbang neer komt, zodat ze al in beweging zijn tijdens de explosie. Die milli-secondes die de vijand nodig heeft om jou te targeten zodra je de hoek om komt word meteen verstoord door de flashbang, en jij hebt dan al een voet in de kamer en kan rustig targets kapot schieten hehe.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
02-06-2013, 09:28 PM
Bericht: #57
Je kunt het beter zoals sic aangeeft doen, dat is effectirf. Want als de flashbang al ontploft is dan ben je al te laat.

Reageren op dit bericht
02-06-2013, 10:52 PM
Bericht: #58
Ik zal het eens proberen! Smile

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-06-2013, 09:55 PM
Bericht: #59
Ben nu begonnen om alle missies met 3 sterren te halen. De eerste serie van 9 heb ik al voltooid. Machtig mooi man, die Cartel Beach Party missie, erg lastig, maar het is gelukt!!

Video van de Cartel Beach Party missie (excution in 42 seconden) Smile

Oogst tot nu toe Happydance

[Afbeelding: FnvXJM1.jpg]

Reageren op dit bericht
06-06-2013, 04:25 PM
Bericht: #60
Ik heb nog vier 3 star challenges toegevoegd, level 10, 11, 12 en 13. Wellicht leuk als mensen willen zien hoe iemand anders speelt (ik moet zeggen dat ik bij die 3 star challenge wel héél erg snel probeer te spelen, en het daardoor niet altijd even "via het boekje" gaat).

LEVEL 10

LEVEL 11

LEVEL 12

LEVEL 13

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)