Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24-03-2013, 02:32 PM
Bericht: #11
RE: Door Kickers
Hoe mooi de geluiden klinken.. Vind het alsnog een Spele.nl kwaliteit...

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-03-2013, 05:29 PM
Bericht: #12
True, maar gezien ze er een Full retail game van willen maken hoop ik wel dat het gaandeweg evolueert naar een complete game. De tijd zal het leren, het heeft wel potentie als ze het goed en een stuk diepgaander uitwerken. Op zich is 6 euro ook wel een nette prijs, helemaal als de uiteindelijke Full game veel meer is. Nu versie 0.0.2 geloof ik.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
24-03-2013, 05:42 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-03-2013 om 05:42 PM door Pek.)
Bericht: #13
Zoog: Wat zou er qau kwaliteit moeten veranderen? Paralexmapping voor een top-eye vieuw? Wibblyreliëf mapping voor de deuren en alles met normal mapping coaten? (grafisch gezien) Ik ben sceptisch dat klopt. Maar ik probeer een manier te vinden om deze game "full-retail" te maken. Tot 2004 max had dit spel full retail gekund. Toen waren mensen echt klaar met de 3D FPS/MMO's/RTS games.. Ik snap gewoon niet hoe je zoiets full retail te durven verkopen.. Tegenwoordig zijn Indie developed 3D FPS games voor 5 euro te verkrijgen. Dus ik denk dat je met een top down "tactical-breaching-sim" niet ver komt..

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
24-03-2013, 06:06 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-03-2013 om 06:07 PM door SiC.)
Bericht: #14
Graphics maken een game niet hea Pek Tongue2 En alles leuk en aardig, maar het maakt niet uit wat je game is, als je er arbeid aan hebt verricht dan heb je het recht dat te verkopen. Het is aan mensen de keus of ze dat ook willen kopen of niet. Het is echt geen slag in je gezicht dat mensen geld vragen voor hun product, of dat product je nu aanspreekt of niet.

Oh, en noem eens 1 FPS van 5 euro die degelijk is en niet compleet ruk? Tongue2 Het heeft allemaal met polish te maken, en dat kan voor een game als Door Kickers prima.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
24-03-2013, 06:22 PM
Bericht: #15
SiC: Ik vind graphics zeker wel belangrijk in een spel. Als je er hard aan werkt is het natuurlijk prima om hem uit te geven. Ik zit alleen te praten van mijn eigen point of view.

En wat betreft Indie FPS games: http://www.desura.com/games/haunted-dreams
Als je de trailer kijkt, zie je allemaal neukpuntjes, maar overall is het spel prima! Wink

Reageren op dit bericht
24-03-2013, 08:42 PM
Bericht: #16
Dat spel doet mij meer pijn aan de ogen dan een 2d game moet ik zeggen.
Maar goed, kortom komt het er op neer dat jij 2d kut vind en dat de game 3d had moeten zijn? Tongue2

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
24-03-2013, 09:18 PM
Bericht: #17
Minimaal 3D inderdaad Tongue2

Reageren op dit bericht
24-03-2013, 09:37 PM
Bericht: #18
(24-03-2013 05:42 PM)Pek schreef:  Zoog: Wat zou er qau kwaliteit moeten veranderen? Paralexmapping voor een top-eye vieuw? Wibblyreliëf mapping voor de deuren en alles met normal mapping coaten?
Ik bedoel diepgaande gameplay, zoals bijv uiteenlopende mogelijkheden om real life tactieken te implementeren, uitdagende campaign + map/mission editor, dat soort dingen zeg maar. Laten we zeggen dezelfde spanning en uitdaging zoals bijvoorbeeld Rainbow Six, maar dan top-down.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
25-03-2013, 01:18 AM
Bericht: #19
Blegh.. Van top down? lijkt me niks..

Reageren op dit bericht
25-03-2013, 11:45 AM
Bericht: #20
Qua tactical gaming wordt het niet beter dan top-down in 2D. Simpel weg omdat het slachtveld op een hele abstracte en minimalistische manier wordt weergegeven en je als speler alleen maar invloed heeft op het tactische aspect voor het halen van win-states van de game. Het strategische aspect valt buiten de scope van dit spel en het operationele is niet mogelijk met een 2D interface (tenzij je iet als QWOP gaat uitvinden voor je ventjes).

Maar goed, met uitspraken zoals " Minimaal 3D inderdaad " en " Blegh.. Van top down? lijkt me niks.. " geeft Pek eigenlijk aan niet zo zeer een tactical gamer te zijn zoals de banier in zijn onderschrift, maar een (Tactical) FPS gamer.

Wat op zich wel opmerkelijk is, want juist de 2D weergave geeft een mooi, abstracte en begrijpelijke weergave van de situatie. Een die de first person weergave juist complimenteert en zelfs belangrijker, alles met elkaar verbind en context geeft aan jouw individuele actie. Al was het alleen maar voor verandering van perspectief over hoe je naar iets kijkt.

(Lang leve FireFox, deze reply heeft de stroomuitval als gevolg van een kortsluiting overleefd nadat ik op het werk een stekker in een schijnbaar defecte switch heb geramd.)

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)