Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
26-03-2013, 02:55 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-03-2013 om 02:56 PM door zoog.)
Bericht: #11
RE: DCS Sale! 21-27 maart
Ik moet zeggen dat ik wel steeds meer aversie begin te ontwikkelen tegen die gasten daar bij DCS. Zo is bijv. mijn aanschaf historie opeens verdwenen van mijn account, inclusief alle serial numbers etc. Exact twee maanden geleden daarover een ticket ingediend, en een maand geleden nogmaals om een update vraagt, maar gewoon nooit meer wat gehoord. Aan het forum te lezen zijn er meer mensen die weken of maanden lang gewoon geen enkele reactie krijgen, terwijl ze bijvoorbeeld een module hebben gekocht maar geen serial hebben ontvangen etc.

Dan nog het issue met die StarForce en gelimiteerde activaties. Ik heb er al aardig wat verspeelt door bijv. een crash v/d computer, vergeten te deactiveren voor herinstallatie windows etc. Ik dacht altijd, het zal geen punt zijn als ze op zijn, dan krijg je gewoon veel nieuwe activaties. Nou, punt 1, hun customer service bestaat niet, dus dat wordt maanden wachten, en punt twee, als ik deze Q&A lees vind ik dat nogal arrogant om zo tegen je klanten te doen:

Citaat:Q: What if I run out of activations? Is there a serial numbers replacement?

A: One serial number is provided per license. It has enough activations to use it for years. Moreover, modern StarForce ProActive has a deactivation feature which allows to keep activation between hardware upgrades or OS reinstallations. So we don't see any reasons for lossing activations except malicious carelessness and catastrophic hardware or OS crashes. But notice that we are not responsible for somebody's irresponsibility. Consider receiving a new serial number as a free bonus for those license owners who did encounter serious problems.

Lekker is dat, je klanten opzadelen met hinderlijk gelimiteerde activaties, en dan vervolgens beweren dat het je eigen verantwoordelijkheid is om constant rekening te houden bij een herinstallatie of een crash dat je de boel moet proberen te deactiveren. En dan ook nog beweren dat er VOLGENS HUN geen reden is om meer activaties nodig te hebben dan dat ze geven.

Hopen dat m'n laatste activaties niet snel opraken Tongue Wat een arrogante lui daar...

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
26-03-2013, 03:01 PM
Bericht: #12
" catastrophic hardware or OS crashes "

En we draaien allemaal DCS op een VM waarvan elk halfuur een snapshot gemaakt wordt naar redundant uitgevoerde storage... right.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
26-03-2013, 04:00 PM
Bericht: #13
Hmm ik dacht dat er per maand één activatie bij kwam, not sure though.

Maar customer support van DCS is inderdaad niet echt goed Tongue2.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
26-03-2013, 06:13 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-03-2013 om 06:15 PM door dikkeduif.)
Bericht: #14
Citaat:Q: Does DCS: A-10C use copy protection?
A: Yes, it uses the new user-friendly ProActive AAA Technology.
You will no longer have a fixed number of activations, but in an effort to prevent piracy the system does limit the number of activations per month. Your DCS A-10C serial number is initially set to 8 activations and when they all are spent, 1 activation is added automatically once, after 31 days.
ProActive AAA Technology does not install any drivers on your PC. It works as an integrated part of the DCS files but has no special privileges in your system.
For more information, please refer to this forum thread: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=59002

Als je niet snel genoeg geholpen wordt moet je dat op hun forum gooien, dan reageren ze wel snel denk ik.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)