Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 15 stemmen - gemiddelde waardering is 4.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
07-08-2008, 07:48 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-01-2009 om 01:19 AM door SiC.)
Bericht: #1
Introduceer jezelf!
Gebruik deze thread om jezelf voor te stellen, zodat iedereen kan zien wie je bent, wat je leuk vind en waar je voor staat! Smile
Ik zal zelf maar even beginnen.

Mijn echte naam is Anne Luchtenveld (in Friesland gewoon een jongensnaam, dus ben geen meisje Wink ).
Ben momenteel 21 jaar, 2 dagen terug net geworden (5 augustus).
Mijn ingame nickname is SiC, languit meestal SiC-Disaster.
Die naam is afgeleid uit 2 liedjes van Slipknot, (SiC) en Disasterpiece.
Ik ben begonnen met gamen op een leeftijd dat ik me zo niet kan herinneren, na Supaplex op de DOS computer was ik redelijk verslingerd aan het gamen Smile
Mijn eerste tactical game was de originele Rainbow Six, samen met Hidden and Dangerous 1.
Sindsdien heb ik heel veel verschillende games gespeeld binnen dit genre, ik was er meteen verliefd op: R6: Rogue Spear, R6: Raven Shield, Ghost Recon, Operation Flashpoint, Hidden and Dangerous 2, Swat 4, Armed Assault, etc.

Over de jaren heen heb ik gezien dat dit soort games langzamerhand aan het uitsterven is, en dat het gamen over het algemeen meer plaats heeft gemaakt voor makkelijkere actieshooters. Op zich niks mis mee, maar het is het enige wat er tegenwoordig nog is.
Oude series zoals Rainbow Six zijn door de mangel gehaald door nieuwe bedrijven en zwaar versimpeld (Lockdown en Vegas) totdat ze onherkenbaar zijn geworden voor de oude fans.
En dat kon ik niet hebben. Toen ben ik een Freewebs websiteje begonnen, Tactical Gaming Refuge, waar ik begonnen ben met het schrijven van reviews van games waarvan ik vond dat ze tactisch en realistisch zijn.
Daarbij zet ik altijd screenshots EN minimaal 1 gameplay filmpje, zodat men ook in de praktijk kan zien wat ik in een review vertel.

Via de forums van Blackfoot Studios, die Ground Branch ontwikkeld (een game die zo ongeveer de beste aspecten tussen de oude R6 en Ghost Recon wil laten samensmelten), nam Zoog contact op met mij.
Hij had mijn site gezien, en aangezien hij al een tijd met ook een dergelijk idee rondliep maar dan voor Nederlandse gamers, vroeg hij mij of ik wou meehelpen aan dit project.
Zodoende is Tangodown.nl dus ook geboren Cool

Los van mijn gaming leven, zit ik op het Cios te Heerenveen, met als hoofdrichting Buitensport, zijrichting Judo.
Judo gewoon omdat ik het een geweldige sport vind, en Buitensport omdat ik ervan houd om buiten lekker bezig te zijn, en dat kan bij deze opleiding perfect!
Klimmen en abseilen, Kajakken, boogschieten, hiken, survivalruns, mountainbiken, we doen het allemaal.
(Op het moment dat ik dit schrijf zit ik op kantoor in Belgie, op stage bij een buitensportbedrijf, dat Survivallife heet)
Ik zit nu in het 2e jaar, en na deze vakantie ga ik over naar het 3e jaar. Dan nog 1 jaartje te gaan, en dan ben ik dus outdoor sports instructeur Smile
Wel grappig als ik dan dus fel voor een bepaalde game opkom, en ik de standaard frase 'get a life' naar mijn hoofd geslingerd krijg, aangezien ik waarschijnlijk meer buiten ben dan degene die zo'n zin schrijft Laugh

Ik ben gewoon iemand met sterke voorkeuren, zowel in het gamen (grotendeels alleen maar tactisch realisme), maar ook in muziek.
Voornamelijk metal, maar wel veel verschillende genres binnen metal: heavy, death, maar ook wel power metal bijv.
Bands waar ik voornamelijk naar luister zijn Lamb of God, Cannibal Corpse, Iron Maiden, Slayer, Dragonforce, en Slipknot.
Voor mij is het met Slipknot allemaal begonnen: voordat ik die band hoorde, vond ik muziek nooit zo boeiend. Toen zapte ik toevallig eens langs MTV waar ik de clip Left Behind van Slipknot zag.
Het eerste wat door mijn hoofd schoot was 'wtf, dit klinkt goed!' en toen ben ik dus op onderzoek gegaan.
Na een tijdje zoeken heb ik de 1e cd van Slipknot gekocht (Slipknot getiteld), en die heb ik een jaar lang elke dag religieus 2 keer geluisterd (op de heen en terugreis naar school, wat ongeveer een uur duurde voor elke trip). Vanaf daar ging het steeds verder Cool
Maar ook andere dingen vind ik soms nog wel leuk, zoals een liedje van Bon Jovi, zolang de tekst en stijl van het nummer me maar aanspreekt.
Een andere leuke band is bijv. Lyube, een russisch popfolk-achtig bandje die veel over de 2e wereldoorlog zingt. Ik versta er niks van want het is in het Russisch, maar de stijl van nummers als Soldat, Kombat en Davay Za vind ik echt supermooi Smile

Dus, dat is een klein inzichtje in SiC hehe Tongue2

Dit is een pic die vandaag gemaakt is (21-01-2009) in de klimhal van Mountain Network, AKA mijn klaslokaal van het Cios... Tongue2
[Afbeelding: 468052569_6_aLDm.jpeg]

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-09-2008, 02:59 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-05-2009 om 09:12 PM door zoog.)
Bericht: #2
RE: Introduceer jezelf!
Dan zal ik er toch ook aan moeten geloven Tongue2

Momenteel ben ik student ('85) Psychologie en ga ik in-game meestal onder de naam "Zoog" of "Henk_(Z)".

De eerste games waarvan ik nog kan herinneren dat ik ze speelde waren voornamelijk de old school DOS games zoals Hot Rod, Doom, Prince of Persia etc. Het is volgens mij begonnen bij een 286 of nog een apparaat ervoor met groen beeldscherm en een ghosting image van 5 seconden.

Daarna zowel op PC als consoles gespeeld (o.a. SEGA 8-bit, SEGA 16-bit, NES, SNES, Playstation 1 & 2). Heb op de consoles ongeveer alle soorten games gespeeld van Crash Bandicoot tot TimeSplitters, Metal Gear Solid tot Final Fantasy, Twisted Metal tot Gran Turismo. Qua tactische militaire games op de pc heb ik eigenlijk vooral games van Red Storm Entertainment gespeeld wat begon bij de originele Rainbow Six (en daarna ook de originele Ghost Recon franchise erbij). Dit was allemaal single player en zonder mods maar ik heb er gemakkelijk jaren mee kunnen vullen. Bij R6: Raven Shield ben ik met een zooi vrienden online gaan spelen en hebben we ook een server gehad (Get spanked by Henk). Dit was mijn eerste ervaring van het online spelen van tactische games en zeer geslaagd. Inmiddels heb ik alle klassiekers ook op de plank liggen (SWAT, Hidden & Dangerous, OFP/ArmA etc).

Verder moet ik toegeven dat ik niet zo veel game op het moment omdat er veel tijd in andere dingen gaat zitten. Daarbij komt dat ik online gamen steeds leuker vind alleen dan wel met een groep toffe/chille mensen. Hopelijk kan tangodown hier ook iets aan bijdragen. Ik heb aardig wat coop gespeeld in Raven Shield maar het allerbeste waren de "friendly clan matches" waarbij we tactisch via TeamSpeak tegen een andere clan speelde. Niets voelt beter dan om de ander te slim af te zijn Smile

Verder hou ik erg van snowboarden en gewoon in de bergen zijn om bijv. te wandelen, ben ik zo af en toe aardig verslaafd aan een bepaalde tv serie (zoals Sopranos, Six Feet Under, Reno 911 etc), ben ik de trotse bezitter van een mooie motor en ben ik verder "van plan" om in de toekomst aan paragliden(/kitesurfen)/mountainbiken te gaan doen.

Dit was even een korte introductie in m'n voornamelijk game geschiedenis en wat andere korte info...De rest zal gaandeweg naar voren komen.... Wink

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
10-11-2008, 08:48 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-11-2008 om 08:49 PM door Forrester.)
Bericht: #3
Hehe Forrester aka Boswachter hier, ik ben sinds 2001 verslaafd aan Ghost Recon, tegenwoordig (bij gebrek aan beter) veel met COD4 in de weer, ik zit bij een Engelse clan met wat Nederlandse leden (oldtime GR fans)
Ben benieuwd wanneer we iets zien van blackfootstudios.com
Oh enne 33 getrouwd, 3 kids (de oudste 7 is nog niet aan gamen toe gelukkig) en woonachtig in het mooie Harderwijk
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-11-2008, 09:40 PM
Bericht: #4
Welkom, Forrester! Biggrin

Ik hoop snel een keer van je te horen op TS. Hou het forum in de gaten, want we gaan deze week weer spelen denk ik.

Bericht de andere Nederlandse leden ook maar over Tangodown, wij zijn ook fan van de oude Ghost Recon's. Biggrin

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
10-11-2008, 09:54 PM
Bericht: #5
Welkom Hi

Ik zou graag weer een keertje met een wat grotere groep GR coop doen. Gaat niks boven die klassieker Heh

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
11-11-2008, 12:35 AM
Bericht: #6
Welkom! Smile

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
17-12-2008, 11:46 PM
Bericht: #7
Heb vandaag even een nieuwe pic gemaakt, werd weer eens tijd haha.
Geupload naar mijn Netlog profiel maar die doet niet aan directe links naar pics blijkbaar, dus zul je hem gewoon hier moeten bekijken http://nl.netlog.com/Tornarssuk/photo/ph...7#comments want ben op het moment net iets te lui om hem nog ergens te uploaden Laugh

Reageren op dit bericht
24-12-2008, 03:11 PM
Bericht: #8
Laat ik me ook even voorstellen.
Nou ik ben Sylerr in real-life heet ik Christiaan maar bijna iedereen inclusief leraren noemen me gewoon ''Chris''.

Ik zit op de hogere school in A-Foort daar zit ik in de 3e klas MAVO, later ben ik van plan om camera man / geluids man te worden of als ik havo kan redden doe ik wat hogers. Ik ben half nederlands en half Braziliaans mn vader komt uit nederland en mn moeder uit Brazilië.

De nickname Sylerr bestaat al een tijdje ongeveer twee jaar nu. Eerst hete ik chrismon0 maar omdat dat een beetje domme en slappe nickname was besloot ik om een nieuwe te verzinnen die nickname was Silverr maar omdat die nickname erg vaak gebruikt word zocht ik een unieke nickname die nog nooit eerder in gebruik is genomen en na een beetje puzzelen kwam ik op Sylerr. Helaas verwarren sommige me met Sylar een ant-held uit de serie heroes en sommige zeggen wel een Styler tegen me (?). Maar verder ben ik hier tevreden mee en het moge zo blijven.

Sins mn 7e speelde ik mn eerste tactische game dat was Hidden and Dangerous 1. Ik snapte er toen niets van ik wist niet hoe je rond moest kijken enzo. Na een paar jaar andere games te spelen kwam ik toen ik 8 of 9 jaar was bij Rainbow six Raven shield. Ik was helemaal verslaafd en speelde het de hele dag en vond het het beste spel toen ik 13 a 14 was kwam ik het spel armed assault tegen na verschillende demo's te spelen besloot ik het spel te kopen. Ik vond het een geweldig spel (na de patches te instaleren) na het een paar weken te spelen was ik heel lang opzoek naar een nederlandse clan/community die het spel speelde na weken zoeken zonder resultaten kwam ik bij DFF clan de clan was half dood en de posts waren van maanden gelden ik deed toch een poging en kreeg antwoord daarna heb ik een paar weken met jerry hopper en chiel gespeeld. Maar ik ging verder zoeken en uiteindelijk kwam ik bij tangodown uit.
Hier spelen nederlandse mensen ArmA en de community was niet dood ( Smile ).

Van muziek ga ik voorval voor Nu-Metal das een mix van Hard rock,metal,hard guitar,rap,en screamen. Van de bands rise against, Linkin park, Slipknot , KoRn luister ik veel muziek.

Nou dat was het dan !

- Sylerr

[Afbeelding: NieuwKleincopy.jpg]
Reageren op dit bericht
27-12-2008, 02:46 AM
Bericht: #9
Kort en bondig:

Ik ben Ralf, 25 jaar. Born and raised in Alkmaar. 'Realism nut' sinds OFP en RO mod voor UT2003.Ph34r
Reageren op dit bericht
21-01-2009, 01:19 AM
Bericht: #10
Ik heb even mijn 1e post aangepast met een pic erbij Smile

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)