Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 15 stemmen - gemiddelde waardering is 4.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24-09-2014, 01:53 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-09-2014 om 01:53 PM door Outlaw28.)
Bericht: #1551
RE: Introduceer jezelf!
De naam Mahoney doet me nog het meest denken aan police academy. Good times, good times..
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-09-2014, 03:06 PM
Bericht: #1552
(24-09-2014 01:53 PM)Outlaw28 schreef:  De naam Mahoney doet me nog het meest denken aan police academy. Good times, good times..
This is all i remember..
[Afbeelding: 6696-15043.gif]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-09-2014, 04:14 PM
Bericht: #1553
welkom Hi

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
27-10-2014, 03:59 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-10-2014 om 04:02 PM door Ling.)
Bericht: #1554
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jeroen, ben 25 jaar jong en woon iets boven Amsterdam. Speel voornamelijk tactische games en ingame kan je mij tegenkomen als Ling, Deling of vanling.

In het dagelijks leven heb ik van mijn hobby, webdevelopment, mijn werk gemaakt en bouw ik verschillende frontend web applicaties voor een bedrijf in Amsterdam. Creatieve webapplicaties voornamelijk voor klanten in de mobiele telecom sector. Happy

De reden dat ik hier terecht ben gekomen is dat ik vandaag SHAPE tegen kwam, ben verzot op tactische games en met een grote groep spelers dit soort grotere missies in arma 3 lijkt mij geweldig om mee te maken.

Ik ga deze week mijn best doen alle modds/addons en overige benodigdheden te installeren en configureren. Waarschijnlijk zal ik vandaag of morgen op de Teamspeak verschijnen en eventueel om wat hulp&tips vragen. Mocht alles lekker draaien zou ik graag een keer meedoen met arma 3 sessies en uiteindelijk ook een shape missie mits mogelijk Smile

Hopelijk tot snel! Ph34r

edit: Heb mezelf al aangemeld @ Alive (http://alivemod.com/admin/clan/show/52) =_) en wacht nog op een confirmatie mailtje @ shape
Reageren op dit bericht
27-10-2014, 07:09 PM
Bericht: #1555
Welkom, mooi dat je ons gevonden hebt Hi

Reageren op dit bericht
27-10-2014, 07:24 PM
Bericht: #1556
(27-10-2014 03:59 PM)Ling schreef:  edit: Heb mezelf al aangemeld @ Alive (http://alivemod.com/admin/clan/show/52) =_)
eeeeeeeeeeeeen accepted.

Welkom! Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
30-10-2014, 05:16 PM
Bericht: #1557
Hallo Dames en Heren van Tango Down,

Ik wil me even voorstellen. Mijn naam is Gidion, ik ben 35 jaar en kom uit Alkmaar.
Ik ben bij jullie groep terecht gekomen via vanDyk85, want ik was opzoek naar een nieuw spel waar eens geen bunny hoppers zijn en waar mensen samen werken. Zo doende adviseerde hij mij Arma 3 en Tango Down aan.

Ik game al heel wat jaren. Ik begon met een van de eerste consoles ooit, 2 balkjes en een puntje en dan speelde je "Tennis". Van daar door naar de Commodore 64 met jawel een Tape drive. Van daar naar de eerste pc, een vendex HOT systeem, (voor de jongeren onder ons, hij had 2 5 1/4 floppy drives (zwarte disken) en dat was het), hier hadden we het spelletje Striker op. Hiermee moest je met een helikopter vliegen..... ja... als het al 8 bit was was het veel. Vandaar door de generaties pc heen gewandeld. Commander Keen, Larry suite Larry, Space Quest, Legend of Kyrandia (ofzo), Sam & Max, de Command en Conquer Series.

Mijn eerste ervaring die ik me kan herinneren was Battlefield 2 (ja een beetje laat). In het begin was bf2 en bf2142 nog leuk. Veel team werk, samenspel en gewoon fun. Niet jagen op medals, trophies of upgrades nee gewoon lekker spelen en knallen. Van daar ben ik naar de PS3 gegaan voor de COD series. Ook hier begon het leuk als je er vroeg bij was, maar naar maten er veel spelers bij kwamen werd het minder. Bunny hoppers, lone wolfs, bug runners en ga zo maar door. Ben je op een leuke server, veel mensen met een mic, dus je denkt yes samen spelen. Nou niet dus. Ik bleef wel spelen met mijn vrienden en wij werkte wel samen en probeerde het te spelen zoals het zou moeten maar ja, als de rest van de server niet mee werkt gaat de lol er snel af.
Hierdoor was ik al een tijd opzoek naar een Shooter waar mensen wel speelde zoals het hoort, deze heb ik jaren lang niet gevonden. Tot vanDyk85 mij wees op Arma 3. Voor de test om te zien wat het is heb ik even een versie gedownload om de single player te testen en mijn systeem. De single player ziet er tot op heden erg goed uit. De Youtube video's die ik gezien heb beloven ook veel goeds (Gameplay video's).
Ik heb wel gemerkt dat mijn PC voor afstand spelen niet geschikt is, maar daar moet ik dan even voor sparen om deze wel geschikt te maken. Maar voor de korte tot midden afstanden gaat het redelijk.
Wanneer ik wat vertrouwd ben met de controles kom ik graag eens online kijken hoe het er daar aan toe gaat.

Met Vriendelijke groet,

Gidion

Citaat: If you say you can or if you say you can't, you're right (Henry Ford)

[Afbeelding: image.png]
Reageren op dit bericht
30-10-2014, 06:28 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-10-2014 om 06:28 PM door zoog.)
Bericht: #1558
Welkom bij TDNL en in de wereld van Arma natuurlijk Hi als ik je verhaal zo hoor zit je met de arma serie inderdaad op de juiste weg

Reageren op dit bericht
07-11-2014, 07:08 PM
Bericht: #1559
Ik ben Artur, Aka JackStreet.

Game al 6 jaar denk ik. beetje ps2 en dat soort spul. Ben overgestapt op pc gaming en dat bevalt me veel beter. Ik speel veel spellen, maar het liefts Arma 2/3, Dayz, en Battlefield 3. Ik spreek vloeiend nederlands, engels en duits. Ben zelf nederlands met een beetje duits ertussen. Ik zoek mensen die al wat langer gamen als ik en mij kunnen helpen met het beter worden en het regelmatig spelen van spellen. Ik wil graag beginnen met DCS en dat moet ik echt leren. Ik ben zelf ook airsoft gek dus dat komt goed uit Wink

Groetjes uit Drenthe xD
Reageren op dit bericht
07-11-2014, 07:10 PM
Bericht: #1560
Welkom.
Als je op tijd bent met je mods, kan je vanavond nog mee doen.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)